• grrrr werkelijk ik wordt gek! overal om me heen, vrolijke koppels, liefde, liefde, liefde en dan zit ik daar, lekker eenzaam. hoera hoera. zoals vanochtend en daarnet bv. vanochtend zaten we in de zetels van het secretariaat, en naast mij: een van men bff's en haar vriendje. andere kant van mij: een ongelofelijk goeie vriendin van me en haar vriendje,schattigste koppel ooit. voor mij: bruinharige metaldude met zijn vriendinnetje. ik had gwn L; vastgepakt omdat ik anders in tranen ging uitbarsten. en ik ben wel blij voor hen allemaal, echt, maar het suckt best als je als eewenlang geen vriendje meer habt gehad en het beste wat je kunt krijgen iemand met vieze baard en lijfgeur is, dan wordt je vanzelf depri.
    en dan dat kind van 16 dat al gaat trouwen -_-' nouja, nu zit ik hier lekker met tranen, hoera!

    ugh.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ja, dat soort periodes had ik ook geregeld. Nu probeer ik ze gewoon keihard de kop in te drukken. Niet dat dat makkelijk gaat maar toch...

    Wacht maar tot het Valentijn wordt, dat is pas lachen!
    [sarcasm-mode off]


    No growth of the heart is ever a waste

    'dat kind van 16 dat gaat trouwen' is wel een vriendin van mij en ik ken hun als stel, dus wat hun relatie betreft zijn ze echt wel aan trouwen toe.

    maar wat betreft de rest van je topic- ik ken het gevoel.


    Hope goes lost but never dies.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Ik zeg toch helemaal niet dat er iets met je scheelt ? Ik heb niet eens iets gezegd wat er in de buurt van kwam. & oké dan, maar dat is wel het enige wat je hier vernoemt, dus gaan mensen denken dat je denkt dat je door een te vriendje hebben,je gelukkig gaat worden.


    nouja ^^ boooh, ik ben lowlife vandaag. miss een van de redenen dat ik hier lekker zit xD *keep smiling keep smiling keep smiling*


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Tanzdiktator schreef:
    Ja, dat soort periodes had ik ook geregeld. Nu probeer ik ze gewoon keihard de kop in te drukken. Niet dat dat makkelijk gaat maar toch...

    Wacht maar tot het Valentijn wordt, dat is pas lachen!
    [sarcasm-mode off]


    ik ben van plan met men beste vriend een anti-valentijnsfeest te geven zoals in valentine's day xD pinata inclusief!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ze is gewoon verloofd hoor (: Daarom hoeft ze nog niet te gaan trouwen.
    OT; ik weet hoe jij je voelt, ik heb ook al eeuwen geen liefje meer gehad. Maar ga gewoon weg met je vrienden en je komt wel een jongen tegen (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    I don't need a man to make it happen
    I get off being free
    I don't need a man to make me feel good
    I get off doing my thing
    I don't need a ring around my finger
    To make me feel complete !

    Zo denk ik er over , amen (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    KimKibum schreef:
    I don't need a man to make it happen
    I get off being free
    I don't need a man to make me feel good
    I get off doing my thing
    I don't need a ring around my finger
    To make me feel complete !

    Zo denk ik er over , amen (krul)


    _O_


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!