• Disneyster Demi Lovato zou ervan houden om haar seksuele avontuurtjes op tape vast te leggen. Het resultaat staat binnenkort online.

    Dit meldt entertainmentsite X17Online. Volgens een crewlid van de actrice en zangeres is Demi afgelopen zomer met een jonge man tussen de lakens gedoken en is dat avontuurtje vastgelegd.

    “Er werden altijd mensen uit de tourbus gezet zodat Demi wildvreemde mannen mee kon nemen,” aldus de bron. “Niemand gaf er echt om wat Demi wel of niet deed. Ze probeerde zich altijd volwassener voor te doen dan ze is. Eigenlijk was dat een hele zielige vertoning. Iedereen maakte haar belachelijk achter haar rug om.”

    Volgens de bron filmt de 18-jarige ster haar seksuele pleziertjes wel vaker. "De tape van afgelopen zomer zal binnenkort op het internet gezet worden," beweert hij.

    De woordvoerster van Demi ontkent de beweringen in alle toonaarden.


    * Bron: Telegraaf


    Mijn vader kwam er net mee aan, wat vinden jullie ervan? Gaat Demi een beetje te ver?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 15:40 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mercury schreef:
    hoer hoer hoer, ey, wat een vieze hoer.


    lekker kinderachtig weer!

    Go Disney xd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Everest schreef:
    Als het waar is, dan is ze achterlijker dan ik dacht. Maar aangezien zo'n dingen heel regelmatige gefaked worden, ga ik er vanuit dat 't niet echt is.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Selena Gomez is de enige die een beetje normaal doet. X'D


    There's power in the words you whisper.

    Ik heb haar altijd al willen zien wippen (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik denk dat het gewoon roddels zijn? Ö

    loveprinses schreef:
    (...)

    lekker kinderachtig weer!

    Wou je zeggen van niet dan?
    Ik verbied mijn kinderen later om naar de hedendaagse Disney te kijken; pure braindamage. Als Walt Disney het zou zien, zou hij zich omdraaien in zijn graf.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nou als het zo door gaat kan disney beter andere mensen aannemen.. Maar Miley en Demi hebben wel talent dus laat hun dan gewoon, maar anders kunnen ze toch wel bij een volwassenen zender of weet ik veel iets doen? zolang kleine kinderen dat niet weten ofzo ik zeg ook maar wat.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Demona schreef:
    Selena Gomez is de enige die een beetje normaal doet. X'D

    agree_O_


    Shoganai i ne~

    omg, ik vond haar goed...
    het lijkt net alsof die disneysterretjes aandacht op zichzelf willen vestigen door sletterig te doen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    TaylorS schreef:
    Ik denk dat het gewoon roddels zijn? Ö


    Nee, dat zeker niet. Er zijn foto's gelekt en ik heb ze al gezien. Die vallen dan opzich nog wel mee, alleen zijn ze wel iets erger dan Miley haar foto's uit 2007/2008 (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ben benieuwd of die tape te downloaden valt via Pirate Bay of iets dergelijks (krul)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 18:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    Ben benieuwd of die tape te downloaden valt via Pirate Bay of iets dergelijks (krul)


    Stiekem ik ook wel ja (krul)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Wou je zeggen van niet dan?
    Ik verbied mijn kinderen later om naar de hedendaagse Disney te kijken; pure braindamage. Als Walt Disney het zou zien, zou hij zich omdraaien in zijn graf.

    Exactly! Dit heeft gewoon niks meer met het oorspronkelijke disney te maken.


    ars moriendi