• Iedereen zit wel allemaal te zeiken dat het veel te warm word enzo, blablabla. Kijk even naar buiten. Wat nou broeikaseffect :Y)

    Tanzdiktator schreef:
    Hahahaha fuck Al Gore!

    Hehehe. :')

    Neu, maar. Het is niet zo dat 't alleen maar warmer wordt. Het weer wordt gewoon extremer, and stuff.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heeft er ook mee te maken;
    Door het broeikaseffect, krijgen wij juist een ijstijd.
    En ik vind het awsome, me likes snow. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Scum schreef:
    Het broeikaseffect is gelul.
    Zoals je weet gaat de wereld door een periode met verscheidene ijstijden (glacialen), de aarde. heeft er nu zo'n 13 gehad en volgens onderzoek werd de wereld in elk interglaciaal (periode tussen ijstijden) aan het einde een stuk warmer - natuurlijk hebben wij dit proces een beetje versneld, maar berekeningen laten zien dat ons interglaciaal even lang duurt (of zelfs langer) als voorafgaanden.
    In andere woorden; we gaan een ijstijd tegemoet and there's nothing you can do about it.

    Als je dat allemaal weet, zou je ook moeten weten dat het honderden jaren duurt voordat de ijstijd zoals wij hem in Ice Age zien echt bezig is. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Doordat het warmer wordt smelten de Poolkappen toch waardoor het koude water in zee terechtkomt waardoor het hier kouder wordt? Ik dacht dat dat het was.
    Of misschien zitten we nu in het begin van de ijstijd (cat) Nah, denk het niet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zie wel wat er gebeurd hoor, tot die tijd heb ik nog geen mening. (cat) Wat een bullshit zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xRapunzel schreef:
    Door het broeikaseffect veranderd het klimaat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Broeikaseffect in je reet. Dat bestaat niet en het gaat ook niet bestaan. Tenminste, niet in het tijdperk waarin wij nu leven. Allemaal bangmakerij door de overheid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat boeit me niks eigenlijk :')


    -

    Wtf, dat zei ik laatst nog tegen mijn ouders.:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    GabyDeUser schreef:
    Bij het broeikaseffect hoort veel regen en als het nou net onder de 0 is, tsja dan verandert die regen in sneeuw. :')


    Hope goes lost but never dies.

    Haha, ik had eens een tekst gelezen over het broeikas effect en het kwam erop neer dat het grotendeels onzin was.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    door het broeikas effect en opwarming van de aarde verschuiven de assen stilletjes aan en komen wij in een ander klimaat terecht. wij zijn continentaal naar taiga aan het gaan, dus bereidt je voor op nog meer regen en zeer koude winters. we krijgen zo'n beetje hetzelfde klimaat als forks in de twilightfilms, das n mooi voorbeeld hoe het bij ons ga zijn


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    door het broeikas effect en opwarming van de aarde verschuiven de assen stilletjes aan en komen wij in een ander klimaat terecht. wij zijn continentaal naar taiga aan het gaan, dus bereidt je voor op nog meer regen en zeer koude winters. we krijgen zo'n beetje hetzelfde klimaat als forks in de twilightfilms, das n mooi voorbeeld hoe het bij ons ga zijn


    Vampiers inbegrepen?


    Olive

    Proserpina schreef:
    (...)

    Vampiers inbegrepen?


    dat zou nice zijn xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.