• Oke wa is u grootste afgang op een concert van tokio hotel ? n_n
    ik heb er eigenlijk vrij veel gehad -_- Terwijl de mensen van de crew,de technische dingetjes en tom het nog heeft gezien ook <_<'
    But oke..Hier moge jullie,jullie afgang vertellen =]

    Wel, niet echt een afgang, maar toch genant -.-

    Ik was 14 juni dus de hele tijd aan het springen, gillen, weet ik veel, helemaal vanachter tussen de ouders en mijn pap heeft dat dus gefilmt, en nu laat hij dat filmpje aan iedereen zien, zo genant -.-


    Let the Night embrace you

    omg, wappers XD

    bij mij is dit ook niet echt een afgang, maarja.

    op WB liep dr zo een fake Bill rond, en ik en Rani in een melige bui, wij zo naar die gast:
    MOGEN WIJ MEDU OP DE FOTO?
    hij zei nog ja ook :'D

    Ik heb nog geen afgang gehad...

    Bill daarentegen ^^"

    Op drie maart in Brussel zong hij tijdens Geh de foute tekst x')

    Ik heb nog geen afgang gehad...

    Bill daarentegen ^^"

    Op drie maart in Brussel zong hij tijdens Geh de foute tekst x')


    Nheee ? :')
    menes? :')

    (...)

    Nheee ? :')
    menes? :')


    Ja!
    Hij zong twee keer hetzelfde stukje x')
    Terwijl dat totaaaaal fout was.
    Tom keek zo heel raar en iedereen gillen natuurlijk.
    Terwijl ze niet eens doorhadden wat er gaande was..

    Arme Bill ^^"

    Hij was helemaal getomaaterd!

    (...)

    Ja!
    Hij zong twee keer hetzelfde stukje x')
    Terwijl dat totaaaaal fout was.
    Tom keek zo heel raar en iedereen gillen natuurlijk.
    Terwijl ze niet eens doorhadden wat er gaande was..

    Arme Bill ^^"

    Hij was helemaal getomaaterd!

    En welk stukje dan? Begin midden of einde? Want ik heb ongeveer heel Geh op filmpje dus kan ik is luisteren, want daar had ik dat niet door =')


    Tanya is de beste.

    Ik was n vorst op 3 maart en het licht ging uit, dus sprong ik recht (jah, ik had zitplaatse) en toen rolde mijn ballonne, spandoek, poster, brol die ik bij de ingang kreeg, trui EN lichtgevende badeendjes van mijn schoot -_- toen ik bukte om ze weer op te rape sloeg ik keihard met mn kop tegen de betonnen railing :D auwie :D

    (...)
    En welk stukje dan? Begin midden of einde? Want ik heb ongeveer heel Geh op filmpje dus kan ik is luisteren, want daar had ik dat niet door =')


    Geen idee meer.
    Maar het was in ieder geval fout x')
    Toch een deel van de woorden.
    Het was zo twee stukjes door elkaar gerommeld ='D

    Het enige wat ik me nog kan herinneren was...

    Op 4 maart..
    Vlak voor ik flauwviel, mijn topje zo half uitgerekt was door de menigte, en ik probeerde het 'op te hijsen' maar toen had ik geen kracht meer.

    Naja, long story short;

    Ik werd er uit gehaald door twee kerels;

    En iedereen kon mijn BH zien -.-'

    naja, op WB zag ik heel de tijd 1000 meere te zinge, tot ik halverwege door had dat het 1000 oceans was ><

    ooooog, ik zat toen bij live every second, Leb die sekunde te zingen >.<


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Het enige wat ik me nog kan herinneren was...

    Op 4 maart..
    Vlak voor ik flauwviel, mijn topje zo half uitgerekt was door de menigte, en ik probeerde het 'op te hijsen' maar toen had ik geen kracht meer.

    Naja, long story short;

    Ik werd er uit gehaald door twee kerels;

    En iedereen kon mijn BH zien -.-'


    oew erg (x

    Wel, niet echt een afgang, maar toch genant -.-

    Ik was 14 juni dus de hele tijd aan het springen, gillen, weet ik veel, helemaal vanachter tussen de ouders en mijn pap heeft dat dus gefilmt, en nu laat hij dat filmpje aan iedereen zien, zo genant -.-

    Og, mijn ma ok... 1st filmpt zo zo een heel stuk van Final day en plots spring ze zo voer naar mij en zie je mij daar staan sprignen en roepen en meezingen enzo >.<
    jah, en nu toont ze da ok aan iedereen... -.-°


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Eum oke XD!
    ik heb er eigenlijk veel gehad ma ik zal de ergste zegge ;P
    wij stonden helemaal vanvoor helemaal aan de kant waar ik tog nog goe kon zien me dana waar al die technische dingetjes gebeurde en waar tom stond te wachte tot hij opmocht..nuja dana had haar flesje drinken achter het hek gezet..en ze is kleiner als mij dus ze kon er ni aan dus vroeg die aan mij of ik da wouw pakke..kwouw da dus doen,niemand was aan het zien en tom stond er nog ni,dus ik ga helemaal over da hek hange..en ik wil da flesje pakke rolt da verder weg -_-' ga ik nog meer over da hek hange..tot ik er bijna over viel dus begon ik te gille..had ik tog het flesje,ik keek terug op..stond tom er ineens te wachte tot hij opmocht..dus die had alles gezien..en al die mense van de crew en david ware ook ineens allemaal aan het kijke -_-'

    daz toch nie zoo erg,Tom heeft uu teminste gezien :D
    xx


    everybody needs a song.

    Nou, een heleboel xD
    Georg was bijna 10 minuten voor ze opwamen te zine en ik heb hem gemist xD
    en Doo (die naast mij stond) heeft de kijk-score bijgehouden (EN ALLE KEREN HEB IK GEMIST)

    Gustav: 1×
    Georg 3×
    Tom 4×
    Bill: 6/8×

    (ze keken ons echt recht aan!!! en dat heb ik allemaal gemist xD)

    Eum oke XD!
    ik heb er eigenlijk veel gehad ma ik zal de ergste zegge ;P
    wij stonden helemaal vanvoor helemaal aan de kant waar ik tog nog goe kon zien me dana waar al die technische dingetjes gebeurde en waar tom stond te wachte tot hij opmocht..nuja dana had haar flesje drinken achter het hek gezet..en ze is kleiner als mij dus ze kon er ni aan dus vroeg die aan mij of ik da wouw pakke..kwouw da dus doen,niemand was aan het zien en tom stond er nog ni,dus ik ga helemaal over da hek hange..en ik wil da flesje pakke rolt da verder weg -_-' ga ik nog meer over da hek hange..tot ik er bijna over viel dus begon ik te gille..had ik tog het flesje,ik keek terug op..stond tom er ineens te wachte tot hij opmocht..dus die had alles gezien..en al die mense van de crew en david ware ook ineens allemaal aan het kijke -_-'

    Die Is Machtiigg Fsuu (: