• Oke wa is u grootste afgang op een concert van tokio hotel ? n_n
    ik heb er eigenlijk vrij veel gehad -_- Terwijl de mensen van de crew,de technische dingetjes en tom het nog heeft gezien ook <_<'
    But oke..Hier moge jullie,jullie afgang vertellen =]

    Herkende het begin van 1000 Oceans niet xD. Vind dat ook geen mooi nummer dus luister 'm ook nooit dus ken ik 'm ook niet xD. Dat komt omdat ik 1000 Meere driehondervijfendertig keer beter vind x3


    Sweet dreams will come true.

    uuhm, kheb eignlijk géén afgang x)

    Eum oke XD!
    ik heb er eigenlijk veel gehad ma ik zal de ergste zegge ;P
    wij stonden helemaal vanvoor helemaal aan de kant waar ik tog nog goe kon zien me dana waar al die technische dingetjes gebeurde en waar tom stond te wachte tot hij opmocht..nuja dana had haar flesje drinken achter het hek gezet..en ze is kleiner als mij dus ze kon er ni aan dus vroeg die aan mij of ik da wouw pakke..kwouw da dus doen,niemand was aan het zien en tom stond er nog ni,dus ik ga helemaal over da hek hange..en ik wil da flesje pakke rolt da verder weg -_-' ga ik nog meer over da hek hange..tot ik er bijna over viel dus begon ik te gille..had ik tog het flesje,ik keek terug op..stond tom er ineens te wachte tot hij opmocht..dus die had alles gezien..en al die mense van de crew en david ware ook ineens allemaal aan het kijke -_-'


    wahaha fantastisch :D
    maar bekijk het zo: TOM HEEFT JE GEZIEN xD (hoera)

    Nou t is niet genant maar had een hand in de lucht ofzo zo'n wijf achtermij was aan het filmen met haar mobiel en ik sla zo haar mobiel uit dr hand. (lol)
    toen lag die mobiel dus kapot op de grond en ik deed maar alsof ik niets gedaan had en dat wijf was hartstikke pissig. (A)
    best gemeen. :Y)


    AAP

    ja ik had het overlaatst nog op werechter boutique dat ik 1000meere zat te zinge i.p.v 1000 oceans
    (H)

    Haha..

    Ik zal mijn afgang es vertelle.

    Het was op werchter Boutique.. na een liedje zat ik in de nek van een vriendin..Ja dan kijk je boven iedereen uit he..me vriendin zei 'Nu moete eens mega beginne zwaaien naart podium' Ik doe dat dan ook.. En Georg had dat gezien..Omg..wat een zicht moet da geweest zijn..IK die daar zo mega spastisch zat te zwaaien..Naja.. Hij lachte terug naar mij dus :D

    Omg.. schaamtelijk? I don't know xD

    Xx


    I changed.

    14 juni kreeg ik een beker slootwater over me heen.
    Dat was het?

    Eum oke XD!
    ik heb er eigenlijk veel gehad ma ik zal de ergste zegge ;P
    wij stonden helemaal vanvoor helemaal aan de kant waar ik tog nog goe kon zien me dana waar al die technische dingetjes gebeurde en waar tom stond te wachte tot hij opmocht..nuja dana had haar flesje drinken achter het hek gezet..en ze is kleiner als mij dus ze kon er ni aan dus vroeg die aan mij of ik da wouw pakke..kwouw da dus doen,niemand was aan het zien en tom stond er nog ni,dus ik ga helemaal over da hek hange..en ik wil da flesje pakke rolt da verder weg -_-' ga ik nog meer over da hek hange..tot ik er bijna over viel dus begon ik te gille..had ik tog het flesje,ik keek terug op..stond tom er ineens te wachte tot hij opmocht..dus die had alles gezien..en al die mense van de crew en david ware ook ineens allemaal aan het kijke -_-'


    Ge had daar dan kei vriendelijk henne moete lache ofzo xD


    We'll never be as young as we are tonight

    Eum oke XD!

    ik heb er eigenlijk veel gehad ma ik zal de ergste zegge ;P

    wij stonden helemaal vanvoor helemaal aan de kant waar ik tog nog goe kon zien me dana waar al die technische dingetjes gebeurde en waar tom stond te wachte tot hij opmocht..nuja dana had haar flesje drinken achter het hek gezet..en ze is kleiner als mij dus ze kon er ni aan dus vroeg die aan mij of ik da wouw pakke..kwouw da dus doen,niemand was aan het zien en tom stond er nog ni,dus ik ga helemaal over da hek hange..en ik wil da flesje pakke rolt da verder weg -_-' ga ik nog meer over da hek hange..tot ik er bijna over viel dus begon ik te gille..had ik tog het flesje,ik keek terug op..stond tom er ineens te wachte tot hij opmocht..dus die had alles gezien..en al die mense van de crew en david ware ook ineens allemaal aan het kijke -_-'


    haha, dat is wel grappig, je hebt iig de aandacht getrokken XD
    ik zing nog weleens engels en duits door elkaar:P
    en verder dat ik bíjna vooraan stond, en naar achter ben gegaan. daar heb ik wel spijt van.. maar het was daar echt niet meer vol te houden!


    it's cool to know nothing.

    (...)

    Ge had daar dan kei vriendelijk henne moete lache ofzo xD

    eigenlijk wel XD ma op da moment dacht ik er ni aan en trok ik nog al een domme kop ;P

    dat zijn niet echt afgangen eigenlijk.
    tenminste de laatste niet XD


    it's cool to know nothing.

    nou bij mij was dus da ik bij het consert van 4 maart in ahoy was en mn pa was mee. (da moest ie persee -.-) en hij weet niet da ik bill te zot vind en toen zat ik naast hem en toen schreeuwde ik uit het niets :

    BILL I LOVE U!!!! xD

    en toen merkte ik da me pa me aanstaarde en ik voelde me egt zo door de tribunen heen zakken!!

    ik heb geen idee wrm ik da schreeuwde alsof hij me kon horen (egt niej) het was in een keer een spontane reactie fzu xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hij zegt dat as je 40 concrtenna elkaar moet geven dje soms wel fouten kan maken. Dat staat op een poster van Bill in het Frans.

    Hij zegt dat as je 40 concrtenna elkaar moet geven dje soms wel fouten kan maken. Dat staat op een poster van Bill in het Frans.

    pahaha xD Ik heb toen ook op WB kei luid "YA TEBA LUBLU!" gescheeuwd xD