• Inspringen altijd mogelijk, vraag maar naar een korte samenvatting
    en ik zal, als ik kan, ook een beetje helpen jouw persoon in het verhaal
    te krijgen! (;


    Een langharig meisje stond voor de deur van het internaat, een nogal zure uitdrukking op haar gezicht - niet dat ze rede had om vrolijk te zijn. Haar koffers had ze al neergezet, ze drukte haar sigaret uit tegen de muur en belde aan. Intussen krioelde haar hoofd van de vragen, waarvan ze de meeste zelf wel kon beantwoorden. Waarom stuurde haar ouders haar hierheen? Wilde ze haar echt zo graag kwijt? Blijkbaar. Als de deur opengaat pakt ze haar koffers weer op en stapt naar binnen, terwijl ze haar pakje met nog één of twee sigaretten in de vuilnisbak gooit... (Made by YourDemon)


    Het verhaal
    Het gaat over een stel pubers van 15 t/m 18 jaar die naar een speciaal internaat moeten. Ze zijn namelijk ‘onhandelbaar’ of hebben problemen, daarom worden ze daarheen gestuurd door hun ouders/verzorgers. Ze worden begeleid door speciale begeleiders van 20 jaar en ouder. Langzamerhand leren de pubers elkaar kennen, raken ze bevriend of ontstaan er knallende ruzies? Komen ze van hun problemen af of blijven ze koppig als ze zijn? (:

    Rollen
    Onhandelbare teenagers
    Caithlin - Savoy - Daisuke - Rachel - Raf - Sebastiaan - Polle - Ashley - Samantha - Leroy

    Begeleiders
    Jennifer - Oscar

    Algemene informatie & regels internaat
    - In het gebouw hangen overal camera’s.
    - De kamers van de kinderen worden om de dag gecheckt.
    - Er zijn kamers voor 2 á 4 personen.
    - De kinderen slapen in het zuiden van het gebouw en de begeleiders in het noorden.
    - Vanaf 10 uur ’s avonds mogen ze hun kamer niet meer uit.
    - De vleugel in het Noorden is verboden terrein voor de kinderen.
    - Als ze zich misdragen krijgen ze allerlei klusjes zoals afwassen.
    - Niet roken, geen alcohol etc.
    - Toestemming vragen als je weg wilt.

    Algemene regels
    - Problemen zoals drugs, spuiten slikken, zelfbeschadiging en weet ik veel wat worden hier niet besproken, netjes houden dus (:
    - Geen 18+ gezeur.
    - Niet vloeken/schelden.
    - Niemand buitensluiten.
    - Houdt het realistisch, geen uberpersonages of mensen die kunnen vliegen.
    - Verhaalvorm, dus niet met sterretjes schrijven.

    Kamerindeling
    Caithlin - Rachel- Raf - Ashley
    Savoy - Daisuke - Sebastiaan - Polle
    Leroy
    Samantha

    Jennifer - ?
    Oscar - ?

    Nog klachten, vragen, ideeën, aanzoeken wat dan ook?
    Stuur een berichtje ;) En iedereen mag btw joinen,
    of je jouw persoon beschrijft in lijstje of hoe dan
    ook maakt niet zo heel veel uit, dus doe het hoe
    jij het fijn vind :)


    By YourDemon en x7UP


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 16:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Geez!'' zei ik wat kwaad en plofte op mijn bed neer.

    Caithlin - Teenager.
    Ik haalde mijn schouders op. ,,Geen idee, ik vind wel wat.'' ik opende zonder pardon de koelkast en pakte de slagroom, dit moest namelijk mijn nieuwe thuis voorstelle, nietwaar/ Dus, doe alsof je thuis bent. Ik spoot en grote toef slagroom op mijn warme choco en zette de bus terug, vervolgens nam ik een slokje en likte slagroom van mijn bovenlip. ,,Desnoods slaap ik op straat.'' voegde iker nog aan toe.

    Jennifer - Begeleider.
    Ik grinnikte en knikte. ,,Dat is goed, ik ga evne bellen met een reperateur die het kopieerapperaat kan fixen.'' zei ik en liep zelf ook weer weg


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oscar Begeleider
    "Succes, de deur zit op slot. Alleen mensen met corvee mogen bij de koelkast, en die slagroom is waarschijnlijk over de datum." Zei hij, kijkend naar de bus. Vervolgens gooide hij hte in de prullenbak en hij ging naar het kopieërapparaat om te kijken wat er aan de hand was.

    Raf Ontspoorde tiener
    Ze grinnikte om Caithlin en Oscar, die er duidelijk moeite mee had.


    Teachers call it cheating, we call it teamwork.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Geez!'' zei ik wat kwaad en plofte op mijn bed neer.

    Caithlin - Teenager.
    Ik volgde hem gewoon, negerend dat hij dat waarschijnlijk niet wou. ,,Ik ga er heus niet dood van.'' zei ik, ragerend op het feit dat de slagroom misschien over de datum was. ,,Ben je trouwens altijd zo chagerijnig?'' vroeg ik toen brutaal en gluurde vanuit mijn ooghoeken naar 'm.

    Jennifer - Begeleider.
    Ik grinnikte en knikte. ,,Dat is goed, ik ga evne bellen met een reperateur die het kopieerapperaat kan fixen.'' zei ik en liep zelf ook weer weg


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oscar Begeleider
    "Ja." Antwoordde hij en hij opende het papierlaatje van het kopieërapparaat. Oscar zuchtte. Dat was er dus. Papier op. "Jennifer!" Riep hij.

    Raf Ontspoorde tiener
    Ze grinnikte om Caithlin en Oscar, die er duidelijk moeite mee had.


    Teachers call it cheating, we call it teamwork.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Geez!'' zei ik wat kwaad en plofte op mijn bed neer.

    Caithlin - Teenager.
    Ik keek hem aan, ik liet me niet uit het veld slaan. ,,Ohja? Dus er is niks wat je op kan vrolijken?'' vroeg ik vrolijk door. Opeens zag ik een meisje aankomen, de begeleider. ,,Ja?'' vroeg ze aan oscar, ik zag de begeleider even naar mij kijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oscar Begeleider
    Oscar wees op het lege papierlaatje.
    "Laat die monteur maar zitten." Zei hij.

    Raf Ontspoorde tiener
    Ze grinnikte om Caithlin en Oscar, die er duidelijk moeite mee had.


    Teachers call it cheating, we call it teamwork.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Geez!'' zei ik wat kwaad en plofte op mijn bed neer. Na een tijdje keek ik Savoy. ,,Sorry.'' mompelde ik.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte diep, hier ging ik niks meer beleven. Ik liep weg, geïrriteerd. Buiten wa shet inmiddels al rustig maar van binnen stond ik op springen, ik had afleiding nodig of ik ging nog naar buiten, weg van hier.. Maar wie wist wat voor creeps ik tegen zou komen.

    Jeniffer ~ Begeleider.
    Ik keek 'm aan en blooste lichtjes. ,,Ja, dat is goed.'' mompelde ik, hoe rkeeg hij dat ding eruit? Ik had nog zo lang staan klooien, dat ding haatte me gewoon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry , k was dit nogal vergeten :$ K bn slecht..

    Polle
    Hij liep wat rond te dolen.

    no problem, ik ga wel op je reageren want ik verveel me. xD
    Btw, Jenn heeft perongelyk Leroy op Polle's plaats gedropt in de kamer x'D
    GGhahaha.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Geez!'' zei ik wat kwaad en plofte op mijn bed neer. Na een tijdje keek ik Savoy. ,,Sorry.'' mompelde ik en stond op. ,,Ik ga even.'' ik liep de kamer uit de gang op, in gedachten verzonken. Hoe ging ik dit oplossen met die jongens? Ik moest een andere kamer.. Omdat ik zo in gedachten verzonken was knalde ik tegen iemand op, verloor mijn evenwicht en viel achterover op myn kont. (Pollepel 8D)

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte diep, hier ging ik niks meer beleven. Ik liep weg, geïrriteerd. Buiten wa shet inmiddels al rustig maar van binnen stond ik op springen, ik had afleiding nodig of ik ging nog naar buiten, weg van hier.. Maar wie wist wat voor creeps ik tegen zou komen.

    Jeniffer ~ Begeleider.
    Ik keek 'm aan en blooste lichtjes. ,,Ja, dat is goed.'' mompelde ik, hoe rkeeg hij dat ding eruit? Ik had nog zo lang staan klooien, dat ding haatte me gewoon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maaaaaaaaaaaakt niet xd

    Polle
    Hij schrok zich door. "Hii, gaatie ?"

    BYE

    Haha :'D Ga je? :O Doei <33

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Hmm, mijn kont deed ongelooflijk pijn. Je weet wel, alsof je heel vaak in de breakdance en andere wilde attracties had gezeten op de kermis. Ik keek omhoog naar de jongen en knikte. ,,Jahoor.'' ik glimlachte kort en krabbelde overeind. ,,Sorry, gaat 't met jou?'' ik keek 'm bezorgd aan.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte diep, hier ging ik niks meer beleven. Ik liep weg, geïrriteerd. Buiten wa shet inmiddels al rustig maar van binnen stond ik op springen, ik had afleiding nodig of ik ging nog naar buiten, weg van hier.. Maar wie wist wat voor creeps ik tegen zou komen.

    Jeniffer ~ Begeleider.
    Ik keek 'm aan en blooste lichtjes. ,,Ja, dat is goed.'' mompelde ik, hoe rkeeg hij dat ding eruit? Ik had nog zo lang staan klooien, dat ding haatte me gewoon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Polle

    Hij lachte verlegen en beet op zijn lip.
    "ja, gaat wel, kviel niet," mompelde hij vaagjes ...

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik haalde mij schouders op. ,,Dan kan 't nog wel pijn doen, trouwens'' ik stak mijn hand uit. ,,Ik ben leroy.'' ik glimialchte naar 'm.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte diep, hier ging ik niks meer beleven. Ik liep weg, geïrriteerd. Buiten wa shet inmiddels al rustig maar van binnen stond ik op springen, ik had afleiding nodig of ik ging nog naar buiten, weg van hier.. Maar wie wist wat voor creeps ik tegen zou komen.

    Jeniffer ~ Begeleider.
    Ik keek 'm aan en blooste lichtjes. ,,Ja, dat is goed.'' mompelde ik, hoe rkeeg hij dat ding eruit? Ik had nog zo lang staan klooien, dat ding haatte me gewoon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Polle

    Ik pak zn hand niet aan, maar buig lichtjes. "Polle, sorry, ik doeniet aan handjes schudden" zei hij verlegeen

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik keek even verbaasd maar liet toen myn hand zakken. ,,Das okay, 't is eigenlyk ook maar stom formeel gedoe.'' ik grijnste scheefjes. ,,Aparte naam trouwens ^^''

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte diep, hier ging ik niks meer beleven. Ik liep weg, geïrriteerd. Buiten wa shet inmiddels al rustig maar van binnen stond ik op springen, ik had afleiding nodig of ik ging nog naar buiten, weg van hier.. Maar wie wist wat voor creeps ik tegen zou komen.

    Jeniffer ~ Begeleider.
    Ik keek 'm aan en blooste lichtjes. ,,Ja, dat is goed.'' mompelde ik, hoe rkeeg hij dat ding eruit? Ik had nog zo lang staan klooien, dat ding haatte me gewoon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.