• Inspringen altijd mogelijk, vraag maar naar een korte samenvatting
    en ik zal, als ik kan, ook een beetje helpen jouw persoon in het verhaal
    te krijgen! (;


    Een langharig meisje stond voor de deur van het internaat, een nogal zure uitdrukking op haar gezicht - niet dat ze rede had om vrolijk te zijn. Haar koffers had ze al neergezet, ze drukte haar sigaret uit tegen de muur en belde aan. Intussen krioelde haar hoofd van de vragen, waarvan ze de meeste zelf wel kon beantwoorden. Waarom stuurde haar ouders haar hierheen? Wilde ze haar echt zo graag kwijt? Blijkbaar. Als de deur opengaat pakt ze haar koffers weer op en stapt naar binnen, terwijl ze haar pakje met nog één of twee sigaretten in de vuilnisbak gooit... (Made by YourDemon)


    Het verhaal
    Het gaat over een stel pubers van 15 t/m 18 jaar die naar een speciaal internaat moeten. Ze zijn namelijk ‘onhandelbaar’ of hebben problemen, daarom worden ze daarheen gestuurd door hun ouders/verzorgers. Ze worden begeleid door speciale begeleiders van 20 jaar en ouder. Langzamerhand leren de pubers elkaar kennen, raken ze bevriend of ontstaan er knallende ruzies? Komen ze van hun problemen af of blijven ze koppig als ze zijn? (:

    Rollen
    Onhandelbare teenagers
    Caithlin - Savoy - Daisuke - Rachel - Raf - Sebastiaan - Polle - Ashley - Samantha - Leroy

    Begeleiders
    Jennifer - Oscar

    Algemene informatie & regels internaat
    - In het gebouw hangen overal camera’s.
    - De kamers van de kinderen worden om de dag gecheckt.
    - Er zijn kamers voor 2 á 4 personen.
    - De kinderen slapen in het zuiden van het gebouw en de begeleiders in het noorden.
    - Vanaf 10 uur ’s avonds mogen ze hun kamer niet meer uit.
    - De vleugel in het Noorden is verboden terrein voor de kinderen.
    - Als ze zich misdragen krijgen ze allerlei klusjes zoals afwassen.
    - Niet roken, geen alcohol etc.
    - Toestemming vragen als je weg wilt.

    Algemene regels
    - Problemen zoals drugs, spuiten slikken, zelfbeschadiging en weet ik veel wat worden hier niet besproken, netjes houden dus (:
    - Geen 18+ gezeur.
    - Niet vloeken/schelden.
    - Niemand buitensluiten.
    - Houdt het realistisch, geen uberpersonages of mensen die kunnen vliegen.
    - Verhaalvorm, dus niet met sterretjes schrijven.

    Kamerindeling
    Caithlin - Rachel- Raf - Ashley
    Savoy - Daisuke - Sebastiaan - Polle
    Leroy
    Samantha

    Jennifer - ?
    Oscar - ?

    Nog klachten, vragen, ideeën, aanzoeken wat dan ook?
    Stuur een berichtje ;) En iedereen mag btw joinen,
    of je jouw persoon beschrijft in lijstje of hoe dan
    ook maakt niet zo heel veel uit, dus doe het hoe
    jij het fijn vind :)


    By YourDemon en x7UP


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 16:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    ik krijg eve een benauwde uitdrukking aangezien ze het dus kent.
    ik bijt eve zagtjes op mn lip en raak in nogal paniekerige gedagte. xD


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik keek naar 'm en zag zijn benauwde uitdrukking. ,,Is er iets..?'' vroeg ik zachtjes aan hem, had ik iets verkeerds egzget ofzo? Hoopte het niet, ik wilde 'm niet kwetsen ofzo. Hij was toch ijn kamergenoot, dan was het beter als ik geen ruzie ging schoppen.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte zachtjes, ik had geen zin om mijn vreselijke kamer te zien. Trouwens, nu ik bij iemand was kon ik mezelf ervan weerhouden om bang in een hoekje te kruipen vanwege het gedonder buiten. ,,Best.'' zei ik met tegenzin en zuchtte zachtjes. Ik onderdrukte een volgende nies en tilde mijn koffer op, mijn schoenen utidoen? Nah, ze hadden maar pech, het was vast niet erg als ik een heel regenspoor achterliet. ,,Tot zo dan, geloof ik..'' ik draaide me om en sleurde mijn koffer mee de trap op en ik stapte de door hem 'aangewezen' kamer in.

    Jennifer - Begeleider.
    Toen ze weer verdwenen waren keek ik rond, ik zag oscar staan in de gang, nat xD ,,Os! Hoelang heb je buiten gestaan joh?'' ik liep naar 'm toe en bekeek hem even. ,,Je lijkt wel een verzopen kat.'' ik porde in zijn buik en grijnste.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    ik sgrik dan weer op uit mn stress gedagte en zet eve een ^^' - face op.
    'awhm, nee hoor, niks aan de hand ^^' '


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Mooizo.'' ik glimlachte en duwde de deur open, ik liep naar binnen en dropte mijn tas op het nog enige vrije bed. Nog steeds was ik aan het piekeren.. 's Nachts pruik ophouden? Gatverdamme, daar was ik dus ook niet blij mee. Of gewoon afdoen en dan heel vroeg gauw weer opzetten.. Misschien zou ik dat weld en.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte zachtjes, ik had geen zin om mijn vreselijke kamer te zien. Trouwens, nu ik bij iemand was kon ik mezelf ervan weerhouden om bang in een hoekje te kruipen vanwege het gedonder buiten. ,,Best.'' zei ik met tegenzin en zuchtte zachtjes. Ik onderdrukte een volgende nies en tilde mijn koffer op, mijn schoenen utidoen? Nah, ze hadden maar pech, het was vast niet erg als ik een heel regenspoor achterliet. ,,Tot zo dan, geloof ik..'' ik draaide me om en sleurde mijn koffer mee de trap op en ik stapte de door hem 'aangewezen' kamer in.

    Jennifer - Begeleider.
    Toen ze weer verdwenen waren keek ik rond, ik zag oscar staan in de gang, nat xD ,,Os! Hoelang heb je buiten gestaan joh?'' ik liep naar 'm toe en bekeek hem even. ,,Je lijkt wel een verzopen kat.'' ik porde in zijn buik en grijnste.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    ik pak zo onopvallend mogelijk de tekening van sasuke vs Blue van de grond, wat dus meerendeels juist opvallend is, en kijk dan heel onsguldig naar de muur, typpisch hoe naruto zou doen.
    ik heb hem ook mijn gedrag en trekjes meerendeels gegeve, niet alles, maar tog wel veel, hij was het eerste persoontje dat ik tekende sinds ik kon tekene, alleen verbeterde ik steeds meer aan mn tekenstyle, toen begon ik een manga serie te make, en toen dus een anime.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik zat op mijn bed en staarde naar Daisuke, wanneer zou hij me vertellen dat hij de maker was? Hij had het proveren te verbergen maar ik had het wel door, ikhad hem wel eens gezien. Geen buurjongen maar hij woonde wel in dezelfde buurt en veel vrienden van me waren fan van naruto en wolf's rain. Door zijn tekening die hij ineens tevoorschijn haalde werd mijn gedachte alleen maar bevestigd.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte zachtjes, ik had geen zin om mijn vreselijke kamer te zien. Trouwens, nu ik bij iemand was kon ik mezelf ervan weerhouden om bang in een hoekje te kruipen vanwege het gedonder buiten. ,,Best.'' zei ik met tegenzin en zuchtte zachtjes. Ik onderdrukte een volgende nies en tilde mijn koffer op, mijn schoenen utidoen? Nah, ze hadden maar pech, het was vast niet erg als ik een heel regenspoor achterliet. ,,Tot zo dan, geloof ik..'' ik draaide me om en sleurde mijn koffer mee de trap op en ik stapte de door hem 'aangewezen' kamer in.

    Jennifer - Begeleider.
    Toen ze weer verdwenen waren keek ik rond, ik zag oscar staan in de gang, nat xD ,,Os! Hoelang heb je buiten gestaan joh?'' ik liep naar 'm toe en bekeek hem even. ,,Je lijkt wel een verzopen kat.'' ik porde in zijn buik en grijnste.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    ik hou de tekening agter me, en loop dan heel onsguldig agteruit, maar heb mn bed niet in de gate aangezien ik het nog niet gewend ben, en val dus agterover op mn bed, maar flikker er aan de andere kant weer vanaf, en ik blijf droogjes eve zo ligge, en kijk dan nog droger naar het plafond.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik schoot in de lach en hurkte bij hem neer. ,,Alles okay?'' vroeg ik vriendelijk met een klein grijnsje, het had er gewoon onwijs grappig uitgezien. Achja, God strafte meteen, moest hij maar niet liegen he? Okay, dat deed ik ook, wanneer kwam mijn straf he?

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte zachtjes, ik had geen zin om mijn vreselijke kamer te zien. Trouwens, nu ik bij iemand was kon ik mezelf ervan weerhouden om bang in een hoekje te kruipen vanwege het gedonder buiten. ,,Best.'' zei ik met tegenzin en zuchtte zachtjes. Ik onderdrukte een volgende nies en tilde mijn koffer op, mijn schoenen utidoen? Nah, ze hadden maar pech, het was vast niet erg als ik een heel regenspoor achterliet. ,,Tot zo dan, geloof ik..'' ik draaide me om en sleurde mijn koffer mee de trap op en ik stapte de door hem 'aangewezen' kamer in.

    Jennifer - Begeleider.
    Toen ze weer verdwenen waren keek ik rond, ik zag oscar staan in de gang, nat xD ,,Os! Hoelang heb je buiten gestaan joh?'' ik liep naar 'm toe en bekeek hem even. ,,Je lijkt wel een verzopen kat.'' ik porde in zijn buik en grijnste.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oscar Begeleider
    "Ik heb lang buiten gestaan, maar ik heb d'r wel naar binnen gekregen!" Zei hij trots, doelend op Caithlin.
    "Ahm, ik heb d'r alleen wel chocolademelk beloofd." Voegde hij er nog aan toe.

    Raf Ontspoorde tiener
    Ze schrok zich een ongeluk toen de deur openging. "Wie, wat, waar, hoe....oh." Zei ze enigzins opgelucht toen ze Caithlin binnen zag komen. Onder de dekens zocht ze naar haar pyjamabroek, die ze niet aanhad, en wurmde het ding om haar benen.


    Teachers call it cheating, we call it teamwork.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik schoot in de lach en hurkte bij hem neer. ,,Alles okay?'' vroeg ik vriendelijk met een klein grijnsje, het had er gewoon onwijs grappig uitgezien. Achja, God strafte meteen, moest hij maar niet liegen he? Okay, dat deed ik ook, wanneer kwam mijn straf he?

    Caithlin - Teenager.
    Ik keek naar het meisje. ,,Sorry.'' verontschuldigde ik me, ik zette mijn natte tas naast de verwarming. Misschien dat ie zo zou drogen. ,,Ik ben Caithlin.'' ik glimlachte kort naar het meisje, ik kon beter bevriend raken met mijn kamergenoot. ,,Vind je 't erg als ik even douche? ;3''

    Jennifer - Begeleider.
    ,,Je erste voerwinning.'' plaagde ik hem. ,,Ik heb de jongens hun kamer gewezen.'' ik blies lok haar voor mijn ogen weg. ,,Trouwens, we hebben nog wel chocolademelk in de keuken.. Ergens achterin de kastjes.'' ik glimlachte naar 'm.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    ik grinnik eve achteloos.
    'als deze kamer zo hoort te draaie gaat het prima..' zeg ik dan, nogal droogjes, en ga voorzigtig weer zitte, en zelfs daar heb ik moeite mee.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Oscar Begeleider
    "Mijn eerste overwinning?" Reageerde hij beledigt. Hij liep naar de keuken en grijnsde.
    "Nou, dan ga ik maar even chocomelk maken voor onze vrolijke huisgenoten."

    Raf Ontspoorde tiener
    "Euh, jahoor, je gaat je gang maar." Mompelde ze. "Oh, ik ben Raf." Voegde ze er nog aan toe.


    Teachers call it cheating, we call it teamwork.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik glimlachte en keek naar 'm. ,,Denk 't niet.'' zei ik en ging weer op myn eigen bed zitten.

    Caithlin - Teenager.
    ,,Leuke naam.'' zei ik terwijl ik kleding zocht in myn tas. ,,Naja, tot zo dan.'' ik liep onze badkamer in en nam een vlugge douche. Toen ik klaar was kleedde ik me weer aan. Skinny broek met een simpel T-shirtje met vest. Ik liep badkamer weer uit en hing mijn natte kleding over de verwarming heen. Mijn blik ging naar mijn nieuwe kamergenoot, ik zou der best beter willen leren kennen als er geen warme choco op me stond te wachten. ,,Ik ga naar beneden, ik zie je straks wel.'' ik wierp haar een vluchtige glimlach toe en liep de kamer uit naar beneden.

    Jennifer - Begeleider.
    Ik grinnikte en knikte. ,,Dat is goed, ik ga evne bellen met een reperateur die het kopieerapperaat kan fixen.'' zei ik en liep zelf ook weer weg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    ik ga dan ook op mn bed zitte, en kijk naar hem.
    dan na een tijdje kijk ik weer eve naar de muur.
    ik ben duidelijk gewend naar buite te kunne kijke, maar inplaats van door een raam te kijke kijk ik steeds tege een muur aan.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Oscar Begeleider
    "Yo." Zei hij en hij begon cacaopoeder met melk in bekers te doen. Één voor één in de magnetron, anders sloeg het ding op hol.

    Raf Ontspoorde tiener
    "Doei." Mompelde ze en Raf besloot zelf ook maar om uit bed te komen. Ze ging de badkamer in en probeerde haar haar te borstelen. Douchen moest hier op rantsoen, helemaal als je bij haar in de kamer was. Maar voor deze ene keer zou Raf niet kwaad worden, omdat het meisje nieuw was. Ze poetste haar tanden, kleedde zich aan en ging ook naar beneden om te zien waarom Caithlin zo snel weer wegging.

    Ik ga.


    Teachers call it cheating, we call it teamwork.