• Inspringen altijd mogelijk, vraag maar naar een korte samenvatting
    en ik zal, als ik kan, ook een beetje helpen jouw persoon in het verhaal
    te krijgen! (;


    Een langharig meisje stond voor de deur van het internaat, een nogal zure uitdrukking op haar gezicht - niet dat ze rede had om vrolijk te zijn. Haar koffers had ze al neergezet, ze drukte haar sigaret uit tegen de muur en belde aan. Intussen krioelde haar hoofd van de vragen, waarvan ze de meeste zelf wel kon beantwoorden. Waarom stuurde haar ouders haar hierheen? Wilde ze haar echt zo graag kwijt? Blijkbaar. Als de deur opengaat pakt ze haar koffers weer op en stapt naar binnen, terwijl ze haar pakje met nog één of twee sigaretten in de vuilnisbak gooit... (Made by YourDemon)


    Het verhaal
    Het gaat over een stel pubers van 15 t/m 18 jaar die naar een speciaal internaat moeten. Ze zijn namelijk ‘onhandelbaar’ of hebben problemen, daarom worden ze daarheen gestuurd door hun ouders/verzorgers. Ze worden begeleid door speciale begeleiders van 20 jaar en ouder. Langzamerhand leren de pubers elkaar kennen, raken ze bevriend of ontstaan er knallende ruzies? Komen ze van hun problemen af of blijven ze koppig als ze zijn? (:

    Rollen
    Onhandelbare teenagers
    Caithlin - Savoy - Daisuke - Rachel - Raf - Sebastiaan - Polle - Ashley - Samantha - Leroy

    Begeleiders
    Jennifer - Oscar

    Algemene informatie & regels internaat
    - In het gebouw hangen overal camera’s.
    - De kamers van de kinderen worden om de dag gecheckt.
    - Er zijn kamers voor 2 á 4 personen.
    - De kinderen slapen in het zuiden van het gebouw en de begeleiders in het noorden.
    - Vanaf 10 uur ’s avonds mogen ze hun kamer niet meer uit.
    - De vleugel in het Noorden is verboden terrein voor de kinderen.
    - Als ze zich misdragen krijgen ze allerlei klusjes zoals afwassen.
    - Niet roken, geen alcohol etc.
    - Toestemming vragen als je weg wilt.

    Algemene regels
    - Problemen zoals drugs, spuiten slikken, zelfbeschadiging en weet ik veel wat worden hier niet besproken, netjes houden dus (:
    - Geen 18+ gezeur.
    - Niet vloeken/schelden.
    - Niemand buitensluiten.
    - Houdt het realistisch, geen uberpersonages of mensen die kunnen vliegen.
    - Verhaalvorm, dus niet met sterretjes schrijven.

    Kamerindeling
    Caithlin - Rachel- Raf - Ashley
    Savoy - Daisuke - Sebastiaan - Polle
    Leroy
    Samantha

    Jennifer - ?
    Oscar - ?

    Nog klachten, vragen, ideeën, aanzoeken wat dan ook?
    Stuur een berichtje ;) En iedereen mag btw joinen,
    of je jouw persoon beschrijft in lijstje of hoe dan
    ook maakt niet zo heel veel uit, dus doe het hoe
    jij het fijn vind :)


    By YourDemon en x7UP


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 16:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    ik sla mn hand eve tege mijn voorhoofd.
    'oke, nu kappe, het kan me niet sgele wie er begon, en als dit niet ophoud, dan eindig ík dit ><'


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik keke verbaasd naar daisuke. ,,Hoe wou je dat doen? nat gooien?'' merkte ik droogjes op en kon een grijnsje niet onderdrukken.

    Caithlin - Teenager.
    Ik liep de keuken in. ,,He ozzie n__n'' zei ik ietwat bijdehand en keek 'm even uitdagend aan. Ik ging op de tafel zitten en wiebelde met mijn benen terwijl ik toekeek hoe hij de chocolademelk klaarmaakte. Hij had me binnengekregen,maar meer ookniet. Van plan om te luisteren naar hem was ik niet, dat hij het maar wist, ik liet niet over me heen lopen. Terwijl ik nadacht hoorde ik het buiten nog steeds stormen en donderen, als het vannacht maar rustig was..

    Jennifer - Begeleider.
    Ik grinnikte en knikte. ,,Dat is goed, ik ga evne bellen met een reperateur die het kopieerapperaat kan fixen.'' zei ik en liep zelf ook weer weg


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    'dat zal je wel zien als deze ruzie niet ophoudt.'


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Op wie kan Sebastiaan reageren? (a)

    Sebastiaan staat in kamer met Daisuke & Salvoy en nieuwe kamergenoot Leroy xD En Salvoy en Leroy zijn aan 't bekvechten xD Misschien kan je daar op reageren ofzo? x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is Savoooooy -zeurzeur- Maargoed, ich gehe, ben de hele middag weg, dus baii ^^


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Sorryyyyyyyyyyyyy. Had ik niet door xD
    Tot vanaaf <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oscar Begeleider
    "Oscar." Zei hij en hij negeerde Caithlin verder. Hij keek even om toen Raf binnen kwam.

    Raf Ontspoorde tiener
    "Doei." Mompelde ze en Raf besloot zelf ook maar om uit bed te komen. Ze ging de badkamer in en probeerde haar haar te borstelen. Douchen moest hier op rantsoen, helemaal als je bij haar in de kamer was. Maar voor deze ene keer zou Raf niet kwaad worden, omdat het meisje nieuw was. Ze poetste haar tanden, kleedde zich aan en ging ook naar beneden om te zien waarom Caithlin zo snel weer wegging.


    Teachers call it cheating, we call it teamwork.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik keke verbaasd naar daisuke. ,,Hoe wou je dat doen? nat gooien?'' merkte ik droogjes op en kon een grijnsje niet onderdrukken.

    Caithlin - Teenager.
    Ik trok een gezicht toen hij me verbeterde en keek toen even verbaasd naar Raf die toen ook binnenkwam. Was ze me gevolgd? Achja, ik sprong van de tafel en porde Oscar in zijn zij. ,,Is het bijna klaar?'' vroeg ik en keek 'm aan, ik had behoorlijk dorst gekregen.

    Jennifer - Begeleider.
    Ik grinnikte en knikte. ,,Dat is goed, ik ga evne bellen met een reperateur die het kopieerapperaat kan fixen.'' zei ik en liep zelf ook weer weg


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oscar Begeleider
    "Kap daarmee." Zei hij en hij maakte de laatste bekers chocolademelk warm

    Raf Ontspoorde tiener
    "Doei." Mompelde ze en Raf besloot zelf ook maar om uit bed te komen. Ze ging de badkamer in en probeerde haar haar te borstelen. Douchen moest hier op rantsoen, helemaal als je bij haar in de kamer was. Maar voor deze ene keer zou Raf niet kwaad worden, omdat het meisje nieuw was. Ze poetste haar tanden, kleedde zich aan en ging ook naar beneden om te zien waarom Caithlin zo snel weer wegging.


    Teachers call it cheating, we call it teamwork.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik keke verbaasd naar daisuke. ,,Hoe wou je dat doen? nat gooien?'' merkte ik droogjes op en kon een grijnsje niet onderdrukken.

    Caithlin - Teenager.
    ,,owef.'' mompelde ik wat pissig en keek naar 'm. ,,Je bent ook geen prater he?'' ik zuchtte zachtjes en keek weg.

    Jennifer - Begeleider.
    Ik grinnikte en knikte. ,,Dat is goed, ik ga evne bellen met een reperateur die het kopieerapperaat kan fixen.'' zei ik en liep zelf ook weer weg


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oscar Begeleider
    "Alleen als het nodig is." Zei hij simpel. Hij gaf Caithlin en Raf een beker warme chocolademelk en ging onder de trap staan. "Chocolademelk!" Schreeuwde hij naar boven.

    Raf Ontspoorde tiener
    "Doei." Mompelde ze en Raf besloot zelf ook maar om uit bed te komen. Ze ging de badkamer in en probeerde haar haar te borstelen. Douchen moest hier op rantsoen, helemaal als je bij haar in de kamer was. Maar voor deze ene keer zou Raf niet kwaad worden, omdat het meisje nieuw was. Ze poetste haar tanden, kleedde zich aan en ging ook naar beneden om te zien waarom Caithlin zo snel weer wegging.


    Teachers call it cheating, we call it teamwork.

    Daisuke

    'dat merk je nog wel een keer, vooral als de ruzie nu niet ophoudt ><'
    ik hoor dan oscar roepe, en blijf gewoon koppig zitte.
    ik merk nu pas de onweer en bliksem buite op.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Geez!'' zei ik wat kwaad en plofte op mijn bed neer.

    Caithlin - Teenager.
    ,,Dankje..'' mompelde ik toen ik de beker aannam, ik hield het met 2 handen vast om een beetje op te warmen. ,,Nou, het is nu nodig dat je praat.'' zei ik koppig tegen Oscar, ik wilde een gesprek. Ik zag hem mij vragend aankijken en besloot het even te verduidelijken. ,,Anders vertrek ik.'' zei ik vastbesloten.

    Jennifer - Begeleider.
    Ik grinnikte en knikte. ,,Dat is goed, ik ga evne bellen met een reperateur die het kopieerapperaat kan fixen.'' zei ik en liep zelf ook weer weg

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 16:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oscar Begeleider
    "Waar wil je heen dan?"

    Raf Ontspoorde tiener
    "Doei." Mompelde ze en Raf besloot zelf ook maar om uit bed te komen. Ze ging de badkamer in en probeerde haar haar te borstelen. Douchen moest hier op rantsoen, helemaal als je bij haar in de kamer was. Maar voor deze ene keer zou Raf niet kwaad worden, omdat het meisje nieuw was. Ze poetste haar tanden, kleedde zich aan en ging ook naar beneden om te zien waarom Caithlin zo snel weer wegging.


    Teachers call it cheating, we call it teamwork.