• Inspringen altijd mogelijk, vraag maar naar een korte samenvatting
    en ik zal, als ik kan, ook een beetje helpen jouw persoon in het verhaal
    te krijgen! (;


    Een langharig meisje stond voor de deur van het internaat, een nogal zure uitdrukking op haar gezicht - niet dat ze rede had om vrolijk te zijn. Haar koffers had ze al neergezet, ze drukte haar sigaret uit tegen de muur en belde aan. Intussen krioelde haar hoofd van de vragen, waarvan ze de meeste zelf wel kon beantwoorden. Waarom stuurde haar ouders haar hierheen? Wilde ze haar echt zo graag kwijt? Blijkbaar. Als de deur opengaat pakt ze haar koffers weer op en stapt naar binnen, terwijl ze haar pakje met nog één of twee sigaretten in de vuilnisbak gooit... (Made by YourDemon)


    Het verhaal
    Het gaat over een stel pubers van 15 t/m 18 jaar die naar een speciaal internaat moeten. Ze zijn namelijk ‘onhandelbaar’ of hebben problemen, daarom worden ze daarheen gestuurd door hun ouders/verzorgers. Ze worden begeleid door speciale begeleiders van 20 jaar en ouder. Langzamerhand leren de pubers elkaar kennen, raken ze bevriend of ontstaan er knallende ruzies? Komen ze van hun problemen af of blijven ze koppig als ze zijn? (:

    Rollen
    Onhandelbare teenagers
    Caithlin - Savoy - Daisuke - Rachel - Raf - Sebastiaan - Polle - Ashley - Samantha - Leroy

    Begeleiders
    Jennifer - Oscar

    Algemene informatie & regels internaat
    - In het gebouw hangen overal camera’s.
    - De kamers van de kinderen worden om de dag gecheckt.
    - Er zijn kamers voor 2 á 4 personen.
    - De kinderen slapen in het zuiden van het gebouw en de begeleiders in het noorden.
    - Vanaf 10 uur ’s avonds mogen ze hun kamer niet meer uit.
    - De vleugel in het Noorden is verboden terrein voor de kinderen.
    - Als ze zich misdragen krijgen ze allerlei klusjes zoals afwassen.
    - Niet roken, geen alcohol etc.
    - Toestemming vragen als je weg wilt.

    Algemene regels
    - Problemen zoals drugs, spuiten slikken, zelfbeschadiging en weet ik veel wat worden hier niet besproken, netjes houden dus (:
    - Geen 18+ gezeur.
    - Niet vloeken/schelden.
    - Niemand buitensluiten.
    - Houdt het realistisch, geen uberpersonages of mensen die kunnen vliegen.
    - Verhaalvorm, dus niet met sterretjes schrijven.

    Kamerindeling
    Caithlin - Rachel- Raf - Ashley
    Savoy - Daisuke - Sebastiaan - Polle
    Leroy
    Samantha

    Jennifer - ?
    Oscar - ?

    Nog klachten, vragen, ideeën, aanzoeken wat dan ook?
    Stuur een berichtje ;) En iedereen mag btw joinen,
    of je jouw persoon beschrijft in lijstje of hoe dan
    ook maakt niet zo heel veel uit, dus doe het hoe
    jij het fijn vind :)


    By YourDemon en x7UP


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 16:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    (hahaha xD Poor Leroy/Yuki :3)
    Ik schudde mijn hoofd, ik kwam vast stom over. Lekker begin weer. ,,Nah, hoeft niet. Ik vind het wel.'' zei ik, naja, dat hoopte ik dan teminste. Hopelijk hoefde ik niet eerst alle kamers af.

    Caithlin - Teenager.
    Ik keek naar de schoenen vlak voor me en keek toen omhoog naar Oscar. ,,Mijn chocomelk.'' mompelde ik en keek 'm aan, ookal was ik nat, hij had het beloofd en dan wilde ik het ook. Mijn koffe rhad ik inmiddels al op de grond gedropt en ikzelf was de grond aan het besmeuren doordat ik zo doorweekt was.

    Jennifer - Begeleider.
    Toen Sebastiaan binnen was liep ik naar beneden. Zou iedereen er nu zijn? Volgens mij niet, naja, ze kwamen wel. En waar zou oscar zijn? Terwijl ik nadacht plfote ik beneden op de bank en zuchtte zachtjes.


    ETEN ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eet smakelijk ^^

    Oscar Begeleider
    "Geduld, geduld." Mompelde hij. "Ga eerst maar naar je kamer, naar boven, eerste deur links. Je deelt hem met Rachel en Raf." Zei hij uit zijn hoofd. Nu moest hij nog een manier verzinnen om aan die Chocolademelk te komen. Oscar mocht dan misschien chagerijnig zijn af en toe, en een beetje verstrooid, maar beloftes kwam hij altijd na.

    Raf Ontspoorde tiener
    Ze draaide zich nog een keer om. Zin om naar beneden te gaan had ze niet, en ze had al helemaal geen zin om al die nieuwe figuren te ontmoeten. Ze waren toch altijd hetzelfde: Irritant, chagrijnig en vastbesloten dat ze binnen een maand weg zouden zijn. Raf kon het weten, want zelf was ze ook zo. Nu wist ze wel beter. Ze had geen corvee vandaag en ze grijnsde naar de wekker, die niet af hoefde te gaan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 17:45 ]


    Teachers call it cheating, we call it teamwork.

    Daisuke

    ik trek eve een wenkbrauw op, ik merk haar twijfel heus wel op.
    'je twijfelt, laat me je helpe, ik eet je heus niet op ofzo hoor ^^' zeg ik dan in het japans, aangezien het nogal makkelijk is om dat aan haar te zien, en bovendien praat japans voor mij wat makkelijker, dan heb ik dat stomme japanse accent er niet doorheen.
    ik glimlag eve ietsjes, wat er wel leuk en sgattig uit komt te zien.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Hij. Leroy = hij.
    Althans, meisje dat zich voordat als jongen.

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Wil ej dat echt doen? Dankje ^^'' antwoordde ik in het Japans, lange tijd niet gesproken maar verleerd was ik eht zeker niet. Trouwens, ik was blij dat hij me wilde helpen en hij zag er ook wel aardig uit.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte zachtjes, ik had geen zin om mijn vreselijke kamer te zien. Trouwens, nu ik bij iemand was kon ik mezelf ervan weerhouden om bang in een hoekje te kruipen vanwege het gedonder buiten. ,,Best.'' zei ik met tegenzin en zuchtte zachtjes. Ik onderdrukte een volgende nies en tilde mijn koffer op, mijn schoenen utidoen? Nah, ze hadden maar pech, het was vast niet erg als ik een heel regenspoor achterliet. ,,Tot zo dan, geloof ik..'' ik draaide me om en sleurde mijn koffer mee de trap op en ik stapte de door hem 'aangewezen' kamer in.

    Jennifer - Begeleider.
    Toen Sebastiaan binnen was liep ik naar beneden. Zou iedereen er nu zijn? Volgens mij niet, naja, ze kwamen wel. En waar zou oscar zijn? Terwijl ik nadacht plfote ik beneden op de bank en zuchtte zachtjes.


    ETEN ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ok xd ik dagt dat ik "zij" moest type aangezien dat missgien wat handiger was, maar "hij" is ook goed dan dus XD

    Daisuke

    'het is geen moeite ^^'
    ik sta op, en loop rustig met hem terug naar benede, gokkend dat jennifer daar missgien zou zijn.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    moet nu ete, ben over 10 minute waarsgijnlijk wel weer trug ^^


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Naja, zolang ie denkt dat het een jongen is hij 8D &eetse.


    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik glimlachte kort en liep met hem mee, vanuit mijn ooghoeken bekeek ik hem. Hij leek me aardiger dan die andere jongen die bij hem in de kamer zat, die met die lange zwarte haren. Alhoewel die andere gast me wel weer aardig leek. Ik zuchtte zachtjes en keek voor me uit, waarom zat ik hier eigenlijk? Geez..

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte zachtjes, ik had geen zin om mijn vreselijke kamer te zien. Trouwens, nu ik bij iemand was kon ik mezelf ervan weerhouden om bang in een hoekje te kruipen vanwege het gedonder buiten. ,,Best.'' zei ik met tegenzin en zuchtte zachtjes. Ik onderdrukte een volgende nies en tilde mijn koffer op, mijn schoenen utidoen? Nah, ze hadden maar pech, het was vast niet erg als ik een heel regenspoor achterliet. ,,Tot zo dan, geloof ik..'' ik draaide me om en sleurde mijn koffer mee de trap op en ik stapte de door hem 'aangewezen' kamer in.

    Jennifer - Begeleider.
    Toen Sebastiaan binnen was liep ik naar beneden. Zou iedereen er nu zijn? Volgens mij niet, naja, ze kwamen wel. En waar zou oscar zijn? Terwijl ik nadacht plfote ik beneden op de bank en zuchtte zachtjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    bew ^^

    Daisuke

    ik loop dan naar jennifer.
    'hij weet niet welke kamer hij heeft..' zeg ik, en mn japanse accent is best wel duidelijk, maar verstoord de duidelijkheid van mn nederlands niet.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik grinnikte zachtjes om zijn Japanse accent en keek afwachtend naar de persoon die blijkbaar Jennifer heette. ,,Ah okay, hoe heet je?'' vroeg ze aan me. ,,Leroy.'' antwoordde ik daarop, ik zag haar kijken op haar lijst en wachtte geduldig. Ik zag hoe haar wenkbrauwen langzaam omhoog wipte met daarna het verschrikkelijke antwoord. ,,Vreemd, je staat er niet op.'' zei ze, great... Hadden ze weer die foto van mij als meisej gedropt? Aargh, ik beet op de binnenkant van mijn wang. ,,Naja, dan moet je zolang maar bij hun opde kamer.'' zei ze vervolgens met haar blik op Daisuke gericht. Ik voelde de moed in mijn schoenen zakken, hoe ging ik het verborgen houden. ,,Ah.. Is er geen andere optie? :x'' vroeg ik maar ze schudde al har hoofd. (aangezien Polle niet op komt duiken =o)

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte zachtjes, ik had geen zin om mijn vreselijke kamer te zien. Trouwens, nu ik bij iemand was kon ik mezelf ervan weerhouden om bang in een hoekje te kruipen vanwege het gedonder buiten. ,,Best.'' zei ik met tegenzin en zuchtte zachtjes. Ik onderdrukte een volgende nies en tilde mijn koffer op, mijn schoenen utidoen? Nah, ze hadden maar pech, het was vast niet erg als ik een heel regenspoor achterliet. ,,Tot zo dan, geloof ik..'' ik draaide me om en sleurde mijn koffer mee de trap op en ik stapte de door hem 'aangewezen' kamer in.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xD

    Daisuke

    ik bloos ligtjes als hij grinnikt om mn accent, maar probeer dat te verberge door weg te kijke tot het weer weg is.
    stom accent >< maarja, zolang niemand me herkent van internet dat ik 2 bekende japanse tekenseries heb, is er niks aan de hand, right?.. denk ik, en sta diep in die gedagte, wat te zien is aan mn dromerige blik.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Haha, komt Polle straks xD Jenn is echt chaotisch ^^

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Ik keek naar Daisuke en gaf 'm zchte por. ,,Kom.'' mompelde ik, ik bedankt Jenn evne en draaide me toen al om om terug naar de kamer te gaan. De hel. Ik moest echt een andere kamer zien te scoren.

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte zachtjes, ik had geen zin om mijn vreselijke kamer te zien. Trouwens, nu ik bij iemand was kon ik mezelf ervan weerhouden om bang in een hoekje te kruipen vanwege het gedonder buiten. ,,Best.'' zei ik met tegenzin en zuchtte zachtjes. Ik onderdrukte een volgende nies en tilde mijn koffer op, mijn schoenen utidoen? Nah, ze hadden maar pech, het was vast niet erg als ik een heel regenspoor achterliet. ,,Tot zo dan, geloof ik..'' ik draaide me om en sleurde mijn koffer mee de trap op en ik stapte de door hem 'aangewezen' kamer in.

    Jennifer - Begeleider.
    Toen ze weer verdwenen waren keek ik rond, ik zag oscar staan in de gang, nat xD ,,Os! Hoelang heb je buiten gestaan joh?'' ik liep naar 'm toe en bekeek hem even. ,,Je lijkt wel een verzopen kat.'' ik porde in zijn buik en grijnste.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    ik sgrik me rot van de por, maar hervat me snel weer en loop weer met hem mee, weer zwijgend.
    ik besluit dan tog maar te vrage of hij de series kent.
    'je komt uit japan dus hea?..' begin ik het onderwerp dus maar.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    Terwijl ik met 'm mee liep lusiterde ik en ik knikte als antwoord. ,,Jup.'' merkte ik droogjes op. Hij dus ook, stel je voor dat ie ooit mijn buurjongen ofzo was, ha, ik onderdrukte een grijns op mijn gezicht. Zou stom zijn, of dat ie bij me in de klas zat. Opnieuw bekeek ik 'm, nah, dan had ik hem toch herkend?

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte zachtjes, ik had geen zin om mijn vreselijke kamer te zien. Trouwens, nu ik bij iemand was kon ik mezelf ervan weerhouden om bang in een hoekje te kruipen vanwege het gedonder buiten. ,,Best.'' zei ik met tegenzin en zuchtte zachtjes. Ik onderdrukte een volgende nies en tilde mijn koffer op, mijn schoenen utidoen? Nah, ze hadden maar pech, het was vast niet erg als ik een heel regenspoor achterliet. ,,Tot zo dan, geloof ik..'' ik draaide me om en sleurde mijn koffer mee de trap op en ik stapte de door hem 'aangewezen' kamer in.

    Jennifer - Begeleider.
    Toen ze weer verdwenen waren keek ik rond, ik zag oscar staan in de gang, nat xD ,,Os! Hoelang heb je buiten gestaan joh?'' ik liep naar 'm toe en bekeek hem even. ,,Je lijkt wel een verzopen kat.'' ik porde in zijn buik en grijnste.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    ik denk eve na over hoe ik dit moet vrage, en ga maar direct naar de vraag.
    'wel eens de anime naruto of wolf's rain gezien?'


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Leroy aka Yuki - Teenager.
    ,,Wie niet?'' merkte ik op en glimlachte scheefjes, ik had het vroeger wel eens gezien en vond het leuk, maar mijn ouders vonden dat meiden dat niet hoordente kijken enzo. Einde plezier. Terug bij de kamer frunnikte ik aan mijn shirt, hoe ging ik dit oplossen?

    Caithlin - Teenager.
    Ik zuchtte zachtjes, ik had geen zin om mijn vreselijke kamer te zien. Trouwens, nu ik bij iemand was kon ik mezelf ervan weerhouden om bang in een hoekje te kruipen vanwege het gedonder buiten. ,,Best.'' zei ik met tegenzin en zuchtte zachtjes. Ik onderdrukte een volgende nies en tilde mijn koffer op, mijn schoenen utidoen? Nah, ze hadden maar pech, het was vast niet erg als ik een heel regenspoor achterliet. ,,Tot zo dan, geloof ik..'' ik draaide me om en sleurde mijn koffer mee de trap op en ik stapte de door hem 'aangewezen' kamer in.

    Jennifer - Begeleider.
    Toen ze weer verdwenen waren keek ik rond, ik zag oscar staan in de gang, nat xD ,,Os! Hoelang heb je buiten gestaan joh?'' ik liep naar 'm toe en bekeek hem even. ,,Je lijkt wel een verzopen kat.'' ik porde in zijn buik en grijnste.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.