• Oké hier komt het dan, nu er gister zo'n topic was over de mods waar ik het toch wel grotendeels mee eens was, vind ik dat dit ook wel gezegt kan worden. Het is niet om een rel uit te lokken ofzo.
    Maar sommige users halen serieus het bloed onder mijn nagels vandaan. Mods doen niet altijd goed hun werk, maar als ze een waarschuwing geven voor on-topic te blijven word het genegeerd en de 10 andere waarschuwingen ook. Dan krijg je gezeik dat je hier niks mag, maar als jullie gewoon hadden geluisterd.
    En ja we zeuren altijd, ik wil de zomer van 2008 terug, en ja dat zeg ik ook altijd. Maar het is niet alleen de schuld van de mods, wij de users moeten ook beter ons best doen. Gewoon wat beter naar de mods luisteren, ons niet gedragen als 3 jarigen en als er stop word gezegt telkens maar weer doorgaan. In de zomer van 2008 luisterden we ook nog wel redelijk goed hoor, niet zoals nu meestal. Ik vind toch dat de schuld bij beide ligt en de users wat minder chagrijnig op elkaar moeten reageren en toch net iets beter naar de mods moeten luisteren, want anders kunnen ze hun werk ook niet goed doen.
    En ik wil straks ook wel namen van users gaan noemen, maar ik denk dat je je zelf wel aangesproken voelt als je bij die groep hoort. Is het toch nodig om namen te noemen, doe ik het met plezier. (:
    En nu jullie mening.


    Photograph schreef:
    (...)

    en dat is ook zo..
    Iedereen zeurt wel dat we minder mogen enzo, maar dat is ook niet zonder reden gebeurt..

    Inderdaad en als wij ons beter gaan gedragen, mogen we vanzelf meer, omdat ze dan zien dat we het ook best kunnen. En mensen die veel verantwoordelijkheid nemen, kunnen dat ook aan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hm. Ik ben het er, natuurlijk (cat), mee eens. Want het is erg frustrerend dat als je een waarschuwing geeft, niemand er iets mee doet. Ik zeg niet dat iedereen dat doet, maar er zit af en toe wel iemand tussen die dat doet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lacie schreef:
    Weten jullie, dat topic liep uit de hand, maar als we nu eens braafjes gaan reageren en ervoor zorgen dat het geen tweede keer gebeurd? :$

    Ja kijk, als mod hoef je dat niet zo te vragen en al helemaal niet met zo'n bloos ding (krul)


    -

    Villain schreef:
    (...)
    Nou, en :'D Zij maakt wel even hier een topic over aan.


    Ja dat snap ik zelf ook wel.
    En ik zeg toch ook niet dat ik niet met het topic oneens ben. maar ik zeg alleen dat ze nu haar soort genoten afkraakt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lacie schreef:
    Weten jullie, dat topic liep uit de hand, maar als we nu eens braafjes gaan reageren en ervoor zorgen dat het geen tweede keer gebeurd? :$

    Inderdaad, eerst ging het vet netjes en zij iedereen wat ie vond, maar toen ze offtopic gingen, leken ze zich beter te voelen dan de rest en de mods en negeerde ze alle waarschuwingen! Dat is echt irritant, komt er eindelijk een topic waar de waarheid eens goe din word verteld, word het verpest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    (...)
    Ja kijk, als mod hoef je dat niet zo te vragen en al helemaal niet met zo'n bloos ding (krul)


    das waar


    "Ignite, my love. Ignite."

    DEREK schreef:
    (...)
    Weet ik, maar ik ben wel de user die inziet dat wij ook een beetje moeten veranderen. (':


    Ik ben ook zo'n user. Offtopic gaan is wel grappig enzo, maar verpest de sfeer ástúblíéft niet voor de anderen.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    WBitch schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik zelf ook wel.
    En ik zeg toch ook niet dat ik niet met het topic oneens ben. maar ik zeg alleen dat ze nu haar soort genoten afkraakt

    Ik zie dit niet als afkraken, maar gewoon als opbouwende kritiek, zeg maar :'D Zodat users er zich bewust van worden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind ook wel dat mods soms een topic te vroeg sluiten, maar ik vind ook dat users moeten luisteren naar de mods. Ik erger me er ook aan als een mod zegt dat ze moeten ophouden, en sommigen gewoon blijven doorgaan. Users moeten gewoon mods hun werk laten doen en niet de hele tijd zeuren. Maar dat is mijn mening. :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je hebt het toch niet over mij? -huil- Maar née, Renée. Je hebt gelijk. Al moet ik toegeven dat ik ooit ook wel eens zo een waarschuwing heb genegeerd. Maar volgens mij iedereen al wel? En dat is vast hééééél lang geleden. Ik ben echt een engeltje geworden!


    Some people make the world special just by being in it

    Villain schreef:
    (...)
    Ik zie dit niet als afkraken, maar gewoon als opbouwende kritiek, zeg maar :'D Zodat users er zich bewust van worden.

    Inderdaad, haha dat klinkt best wel lame dat ik mijn soort genoten afkraak. Ik kraak mezelf toch ook af omdat ik zeg dat ik meestal ook zo ben. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Villain schreef:
    (...)
    Ik zie dit niet als afkraken, maar gewoon als opbouwende kritiek, zeg maar :'D Zodat users er zich bewust van worden.


    stiekem heb je gelijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    thaBomb schreef:
    (...)

    Ik ben ook zo'n user. Offtopic gaan is wel grappig enzo, maar verpest de sfeer ástúblíéft niet voor de anderen.

    Inderdaad, offtopic gaan is gezellig, maar het is veel leuker als mensen het snappen en zich ermee kunnen gaan bemoeien en het naar even offtopic gaan ook weer serieus is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tja, er zijn users waarin ik me irriteer, maar er kunnen ook users zijn die zich aan mij irriteren, als we gewoon allemaal een stap zetten dan is het vast iets beter..


    Don't dream your life, but live your dream!

    ZACK schreef:
    Je hebt het toch niet over mij? -huil- Maar née, Renée. Je hebt gelijk. Al moet ik toegeven dat ik ooit ook wel eens zo een waarschuwing heb genegeerd. Maar volgens mij iedereen al wel? En dat is vast hééééél lang geleden. Ik ben echt een engeltje geworden!

    Tuurlijk heb ik het over jou, wat denk jij dan! Haha nee ik heb het niet over jou. Nee maar het is wel zo 1 keer een waarschuwing negeren kan wel dat doet iedereen maar na 4 of 5 keer!? Kom op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als ik eerlijk ben word ik soms wel gek van de mods,(ja ik heb een probleem met mensen die andere zeggen wat te doen,zeker als ze van mijn leeftijd zijn)ik heb soms echt het idee dat ze zich beter voelen,maar dat heb ik ook bij sommige users,zeker als ze er wat langer op zitten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall