• Oké hier komt het dan, nu er gister zo'n topic was over de mods waar ik het toch wel grotendeels mee eens was, vind ik dat dit ook wel gezegt kan worden. Het is niet om een rel uit te lokken ofzo.
    Maar sommige users halen serieus het bloed onder mijn nagels vandaan. Mods doen niet altijd goed hun werk, maar als ze een waarschuwing geven voor on-topic te blijven word het genegeerd en de 10 andere waarschuwingen ook. Dan krijg je gezeik dat je hier niks mag, maar als jullie gewoon hadden geluisterd.
    En ja we zeuren altijd, ik wil de zomer van 2008 terug, en ja dat zeg ik ook altijd. Maar het is niet alleen de schuld van de mods, wij de users moeten ook beter ons best doen. Gewoon wat beter naar de mods luisteren, ons niet gedragen als 3 jarigen en als er stop word gezegt telkens maar weer doorgaan. In de zomer van 2008 luisterden we ook nog wel redelijk goed hoor, niet zoals nu meestal. Ik vind toch dat de schuld bij beide ligt en de users wat minder chagrijnig op elkaar moeten reageren en toch net iets beter naar de mods moeten luisteren, want anders kunnen ze hun werk ook niet goed doen.
    En ik wil straks ook wel namen van users gaan noemen, maar ik denk dat je je zelf wel aangesproken voelt als je bij die groep hoort. Is het toch nodig om namen te noemen, doe ik het met plezier. (:
    En nu jullie mening.


    Photograph schreef:
    (...)

    en dat is ook zo..
    Iedereen zeurt wel dat we minder mogen enzo, maar dat is ook niet zonder reden gebeurt..

    Inderdaad en als wij ons beter gaan gedragen, mogen we vanzelf meer, omdat ze dan zien dat we het ook best kunnen. En mensen die veel verantwoordelijkheid nemen, kunnen dat ook aan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ik zie nu anders nog steeds ruzie's en shit? :'D Dus zoveel nut heeft t blijkbaar niet, die regeltjes.


    Nee klopt.. Omdat er users zijn die zich er niet aan houden..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    als wij ons beter gaan gedragen, mogen we vanzelf meer, omdat ze dan zien dat we het ook best kunnen. => geloof je't zelf ? Moest dit echt gebeuren zou het btw discriminatie zijn tegenover de mensen die zich niet beter gedragen, omdat zij in feite dan minder mogen dan degene die zich wél beter gedragen..

    just sayin'

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:32 ]


    None but ourselves can free our minds.

    GabyDeUser > Ik krijg altijd een beetje het idee dat ze probeerd de nieuwe Rose te zijn en het klinkt misschien lullig, maar dat lukt niet, want er was maar 1 rose en die is er niet meer. En ze gaat altijd offtopic en ik vind soms dat haar reacties echt dom zijn. bijv zoiets als: Dit gaat uitlopen op ruzie. Waar blijft het eendjes topic?
    't is misshcien grappig bedoeld, is het niet.
    Exercitus >Gaat altijd de discussie aan, geeft de moe dnooit op en wilt altijd gelijk.
    RINGDINGDONG > Denkt dat ze een mod is.
    WBitch > Gaat altijd offtopic en doet mee met Gaby erg vervelend.
    OHMYGEORG > Doet ook mee met Gaby
    Nikkipedia > Buiten Q enzo is ze heel aardig en als je haar gewoon spreekt maar op het forum is ze af en toe net een soort wanna be mod, sorry nikki.

    En bij dat groepje van Gaby horen er meer maar deze springen er echt uit voor mij en het is vervelend, het geeft andere users het gevoel er niet bij te horen.

    En omdat dit over de mods ook mocht, waarom niet over de users?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 19:40 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Successful schreef:
    als wij ons beter gaan gedragen, mogen we vanzelf meer, omdat ze dan zien dat we het ook best kunnen. => geloof je't zelf ? Moest dit echt gebeuren zou het btw discriminatie zijn tegenover de mensen die zich niet beter gedragen, omdat zij in feite dan minder mogen dan degene die zich wél beter gedragen..

    just sayin'


    Ierdeen mag hetzelfde.. Als sommige zich slechter gedragen dan andere, mag ierdeen minder.. Dan zou het dus geen discriminatie zijn


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik vind helemaal hetzelfde (:
    Als je je ergert aan een topic, zeg dan gewoon dat je het niet leuk vindt of reageer niet?
    Zo heb jij er ook geen last meer van.
    Mensen die opeens grove en schreeuwerige dingen zeggen, doen dat enkel in de hoop dat de volgende users hun zullen quoten met het bericht: 'Amen'.
    Zo denk ik erover.
    Problemen ermee? Leg ze uit of zwijg gewoon (:
    En ja, ook ik heb een user waar ik me verschrikkelijk aan stoor -als het er niet meerdere zijn-, maar ik denk dat zowat iedereen wel zo iemand heeft hier. Dus laat die persoon dan doen of zeg gewoon dat je iets niet leuk vindt, met schelden kom je nergens, behalve een periode geen Quizlet meer. Leuk, toch?

    Edit: En laat degenen die iets kwijt willen over mij, op welke manier dan ook, nu spreken of mij pb'en. Danku.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:36 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    DEREK schreef:
    GabyDeUser > Ik krijg altijd een beetje het idee dat ze probeerd de nieuwe Rose te zijn en het klinkt misschien lullig, maar dat lukt niet, want er was maar 1 rose en die is er niet meer. En ze gaat altijd offtopic en ik vind soms dat haar reacties echt dom zijn. bijv zoiets als: Dit gaat uitlopen op ruzie. Waar blijft het eendjes topic?
    't is misshcien grappig bedoeld, is het niet.

    Exercitus >Gaat altijd de discussie aan, geeft de moe dnooit op en wilt altijd gelijk.
    RINGDINGDONG > Denkt dat ze een mod is.
    WBitch > Gaat altijd offtopic en doet mee met Gaby erg vervelend.
    OHMYGEORG > Doet ook mee met Gaby
    Nikkipedia > Buiten Q enzo is ze heel aardig en als je haar gewoon spreekt maar op het forum is ze af en toe net een soort wanna be mod, sorry nikki.

    En bij dat groepje van Gaby horen er meer maar deze springen er echt uit voor mij en het is vervelend, het geeft andere users het gevoel er niet bij te horen.


    Daar ben ik het mee eens 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Desecrate schreef:
    (...)
    En als je dan nog doorgaat, stuurt de leraar je eruit. En voor ons geldt dit dan als het topic sluiten. Dat is gewoon de regel, klaar.

    Stiekem is dat toch ergens wel een geniale reactie (cat)

    He fock, ben ik eens weg gebeurd er weer vanalles.


    I live for the applause, you will die for it.

    DEREK schreef:
    GabyDeUser > Ik krijg altijd een beetje het idee dat ze probeerd de nieuwe Rose te zijn en het klinkt misschien lullig, maar dat lukt niet, want er was maar 1 rose en die is er niet meer. En ze gaat altijd offtopic en ik vind soms dat haar reacties echt dom zijn. bijv zoiets als: Dit gaat uitlopen op ruzie. Waar blijft het eendjes topic?
    't is misshcien grappig bedoeld, is het niet.
    Exercitus >Gaat altijd de discussie aan, geeft de moe dnooit op en wilt altijd gelijk.
    RINGDINGDONG > Denkt dat ze een mod is.
    WBitch > Gaat altijd offtopic en doet mee met Gaby erg vervelend.
    OHMYGEORG > Doet ook mee met Gaby
    Nikkipedia > Buiten Q enzo is ze heel aardig en als je haar gewoon spreekt maar op het forum is ze af en toe net een soort wanna be mod, sorry nikki.

    En bij dat groepje van Gaby horen er meer maar deze springen er echt uit voor mij en het is vervelend, het geeft andere users het gevoel er niet bij te horen.


    I may be a bitch now, maar over sommige heb je echt gelijk. En Rose, ja. Ik heb nog steeds geen idee wie Rose is. En over een paar, écht, het lijkt of je gedachte kan lezen ofzo.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Kikkeli schreef:
    He fock, ben ik eens weg gebeurd er weer vanalles.

    Haha, dat wordt lekker lezen, Sem :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Photograph schreef:
    (...)

    Ierdeen mag hetzelfde.. Als sommige zich slechter gedragen dan andere, mag ierdeen minder.. Dan zou het dus geen discriminatie zijn

    Jij bent slim zeg mhihi! (nerd)
    Ik dacht dat ze bedoelde dat alleen de users die beter hun best deden, dat daarvan meer getollereerd werd ofzo. :3


    None but ourselves can free our minds.

    DEREK schreef:
    stuk tekst.

    Ik geef je zó erg gelijk hierin (krul)


    -

    DEREK schreef:
    GabyDeUser > Ik krijg altijd een beetje het idee dat ze probeerd de nieuwe Rose te zijn en het klinkt misschien lullig, maar dat lukt niet, want er was maar 1 rose en die is er niet meer. En ze gaat altijd offtopic en ik vind soms dat haar reacties echt dom zijn. bijv zoiets als: Dit gaat uitlopen op ruzie. Waar blijft het eendjes topic?
    't is misshcien grappig bedoeld, is het niet.
    Exercitus >Gaat altijd de discussie aan, geeft de moe dnooit op en wilt altijd gelijk.
    RINGDINGDONG > Denkt dat ze een mod is.
    WBitch > Gaat altijd offtopic en doet mee met Gaby erg vervelend.
    OHMYGEORG > Doet ook mee met Gaby
    Nikkipedia > Buiten Q enzo is ze heel aardig en als je haar gewoon spreekt maar op het forum is ze af en toe net een soort wanna be mod, sorry nikki.

    En bij dat groepje van Gaby horen er meer maar deze springen er echt uit voor mij en het is vervelend, het geeft andere users het gevoel er niet bij te horen.

    Je hebt geesz niet dikgedrukt gezet (nerd)


    Ik ben gemeen xoxo

    DEREK schreef:
    GabyDeUser > Ik krijg altijd een beetje het idee dat ze probeerd de nieuwe Rose te zijn en het klinkt misschien lullig, maar dat lukt niet, want er was maar 1 rose en die is er niet meer. En ze gaat altijd offtopic en ik vind soms dat haar reacties echt dom zijn. bijv zoiets als: Dit gaat uitlopen op ruzie. Waar blijft het eendjes topic?
    't is misshcien grappig bedoeld, is het niet.
    Exercitus >Gaat altijd de discussie aan, geeft de moe dnooit op en wilt altijd gelijk.
    RINGDINGDONG > Denkt dat ze een mod is.
    WBitch > Gaat altijd offtopic en doet mee met Gaby erg vervelend.
    OHMYGEORG > Doet ook mee met Gaby
    Nikkipedia > Buiten Q enzo is ze heel aardig en als je haar gewoon spreekt maar op het forum is ze af en toe net een soort wanna be mod, sorry nikki.

    En bij dat groepje van Gaby horen er meer maar deze springen er echt uit voor mij en het is vervelend, het geeft andere users het gevoel er niet bij te horen.

    Oohja, want jij bent zo perfect.
    Niemand zegt dat je naar hun reacties moet kijken hoor ;d

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:38 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    (...)
    Oohja, want jij bent zo perfect.
    HAHA BURN. -oke die vond ik goed sorry-


    I live for the applause, you will die for it.