• Nou, het was al eerder gaande, maar er werd niks aan gedaan. Stel nou, alle mails die je normaal in je msn-inbox moet krijgen, gewoon als privébericht krijgt ? En als het mailprobleem is opgelost, kun je er zelf voor kiezen welke je nou het liefst wil. Maar het zou wel handig zijn als ik bijvoorbeeld een PB heb gekregen dat iemand een nieuwe quiz heeft gemaakt. Uiteraard geen bericht dat je een nieuwe PB hebt :P


    ok

    ja zou eigenlijk wel handig zijn...


    Moof

    Het lijkt mij een super idee!!!!! :D

    slim ideeeee,!
    briljant gewoon fantastisch!

    Waaaah, xd


    ok

    JA. Alleen - Ik kreeg eerst ook PB's een maand te laat o_O Dalijk krijgen we precies hetzelfde probleem als met mailen, omdat het ineens in zulke grote aantallen is - en dan zijn we terug bij af |;


    Mew <3

    JA. Alleen - Ik kreeg eerst ook PB's een maand te laat o_O Dalijk krijgen we precies hetzelfde probleem als met mailen, omdat het ineens in zulke grote aantallen is - en dan zijn we terug bij af |;

    Hmm, maar dat is nu beter, toch ?


    ok

    ik hbe dit topic gekopiëerd naar het speciale mod-forum (waar jullie niet kunnen komen) ;)

    ik hbe dit topic gekopiëerd naar het speciale mod-forum (waar jullie niet kunnen komen) ;)

    J0EPiE !<3


    ok

    Superr. Moet je eens voorstellen aan Rutger. ^^


    It even took me by surprise

    Superr. Moet je eens voorstellen aan Rutger. ^^

    Yeah, ze zijn het nu aan eht bespreken in het modforum (A)


    ok

    jaa, we zijn druk in gesprek :P

    jaa, we zijn druk in gesprek :P

    Wat zeggen jullie allemaaal XD


    ok

    Nou, we zijn nu maar met 2 mod's, dus we kunnen nog niet beslissen he..

    Nou, we zijn nu maar met 2 mod's, dus we kunnen nog niet beslissen he..

    dat is waar :P maar ik denk dat Bomm zich er ook wel in mengt als ze ON komt ;)

    Waaaah.=D Ik hoop wel dat het er gaat komen. Ik weet dat het mijn eigen idee is, en ik nu ego overkom, maar ik vind het wel een goed idee:P
    Trouwens, het is niet volledig mijn eigen idee, ik heb het ooit van iemand gehoord, dus ja.


    ok