• Nou, het was al eerder gaande, maar er werd niks aan gedaan. Stel nou, alle mails die je normaal in je msn-inbox moet krijgen, gewoon als privébericht krijgt ? En als het mailprobleem is opgelost, kun je er zelf voor kiezen welke je nou het liefst wil. Maar het zou wel handig zijn als ik bijvoorbeeld een PB heb gekregen dat iemand een nieuwe quiz heeft gemaakt. Uiteraard geen bericht dat je een nieuwe PB hebt :P


    ok

    jaaah da zou veel beter zijn

    als PB ! x3


    Ja heb je o0k niet een overvolle mailbox
    op een bijna overspannend pc :P


    I solemny swear i am up to no good

    Mee eens.<3

    Want sommige zitten nooit op MSN. =]


    Love is in the air'<3

    Mee eens.<3

    Want sommige zitten nooit op MSN. =]

    Ja, precies =,=' Dan vragen sommige of ik ze wil waarschuwen als er een nieuw deel is, omdat ze nooit hun mail checken :W


    ok

    Jaa!!
    Goed idee ,, !!

    Er zou hierover toch op het modforum over gesproken worden ? Wil iemand van de moderators dan zeggen wat er zoal wordt besproken =D


    ok

    Het lijkt mij een zeer goed idee =D Dan weet je tenminste al wat je van Q hebt gekregen en wat van gewoon andere dingen. En is dat niet allemaal door elkaar enzeu ><


    Tanya is de beste.

    vind het ook wel goed idee, maar vind mail toch makkelijker als dat probleem is opgelost!

    (:


    it's cool to know nothing.

    vind het ook wel goed idee, maar vind mail toch makkelijker als dat probleem is opgelost!

    (:

    Daarom vind ik het een goed idee als je uit de twee kan kiezen x]


    ok

    Echt niemand meer ?XD


    ok

    goed idee!


    Love is the world. And that's make my smile.

    Hmm, iemand anders?xD


    ok

    HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW ~!
    AARDEE AAN QUIZLET.


    ok

    Ja slim idee!!

    Rutger?? Kan dat?