• Jaaa vandaag was het eindelijk zo ver.. Ik heb eindelijk mijn diploma gast vrouw nivaue drie.. Was echt super.. Ik moest overal op de foto, en zelfs was de burger meester geweest. Toen moest ik allemaal papieren ondertekenen, en toen kreeg ik eindelijk mijn diploma in mijn handen.. En kreeg een grote mand vol met kadoo's en twee bossen bloemen, en zelfs kreeg ik een grote fles Jilzz jammie..
    En toen nog voor de foto in de krant. Yeah ik kom gewoon in de krant ik ben nu echt super blij... :D
    Dit moest ik ffe kwijt..

    Wie heeft allemaal diplomás enzo??


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Gefeliciteerd!
    Ik heb mijn VMBO-TL diploma en ben nu bezig met MBO diploma (:


    -

    In de krant voor een diploma? (krul)

    Nu,jah,,proficiat =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gefeliciteerd! Ik moet nog tweeënhalf jaar voordat ik m'n VWO diploma zal halen (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gefeliciteert


    "Ignite, my love. Ignite."

    *steekt hand op*
    mn VMBO diploma
    doe nu een opleiding helpende welzijn niveau 2
    en dan vervolgens doorstromen naar pw 3

    Gefeliciteerd_O_
    Ik heb mijn VMBO-KB diploma en ben nu bezig met mijn MBO

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 21:53 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    een voor cambridge engels (engels voor mensen die goed zijn in engels maar een andere moedertaal hebben). ik heb het eerste examen met een A gehaald!
    en een soort oorkonde/diploma van de biologie olympiade junior, waar ik in de tweede achtste bij ben geworden in de landelijke finale!
    en eentje van de basisschool, maar die telt niet.
    en twee zwemdiploma's (en een drijfdiploma ^^, voor als je zonder bandjes kan zwemmen), maar waar die zijn weet ik niet.


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    Ik bedoel het niet lullig, maar waarom staat in dat artikel dat je een niveau 2-diploma hebt gekregen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    Ik bedoel het niet lullig, maar waarom staat in dat artikel dat je een niveau 2-diploma hebt gekregen?


    Heb ik ook gekregen, ik heb niveau 1 en 2 bij elkaar gehaald in een keer.. Het klopt wat er in die artikel staat.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Gefeliciteerd!!!

    Ik heb wat zwemdiploma's en dat soort zooi, maar verder niks...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.