• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Faith - Slechte Vampier.
    Hmm, blijkbaar stond zijn trots hem in de weg om het over zijn lippen te verkrijgen. Ik ging tegne de muur zitten en keek toe. ,,Savoy, je weet dat ik sterker ben. Zeg het nou maar gewoon.'' ik hield hem in de gaten, ik was woedend en kon me rustig op hme concentreren.. Waarschijnlijk was het erger dan normaal, moest hij me maar niet uitdagen. ,,Trouwens, het is je eigen schuld. Moest je me mar niet utidagen, of je beter voelen. Je bent nou eenmaal niet beter schat, en als dat wel zo is mag je me dat wel eens laten zien.'' ik grijsnte, er zou niks zijn. Ik was machtiger dan hem.

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Het spijt me, je akn niet weg..'' ik wreef zachtjes over haar rug. ,,maar waarom ben je hir? als je zo graag weer naar huis wilt..'' ik beet op mijn onderlip, hopelyk maakte ik het niet erger. Ik was gewoon nieuwsgierig.

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Savoy Bad vampire.
    Nu hij eraan gewend was, was de pijn niet eens meer zo erg. Hij hapte naar adem en keek haar met ogen vol woede aan. "Laat me gaan bitch! Of het zal je bezuren!"

    Candy Hulpeloos mensje
    "I-ik wilde weg, maar ik heb spijt.. Alsjeblieft, laat me gewoon gaan.. Waarom moet ik blijven.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 22:35 ]


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik zuchtte zachtjes, stond op en begon teru te lopen naar Odile. Heel even liet ik hem in de waan dat ik hem daar zo de hele dag zou laten liggen maar toen liet ik toch echt de pijn bij hem wegtrekken. Ik bleef stan en keek over mijn schouder naar hem. ,,Hm, het gaat me bezuren?'' ik grijnste uitdagend. ,,veras me.'' en ik richtte myn andacht weer op Odile.

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Het spijt me, je akn niet weg..'' ik wreef zachtjes over haar rug. ,,maar waarom ben je hir? als je zo graag weer naar huis wilt..'' ik beet op mijn onderlip, hopelyk maakte ik het niet erger. Ik was gewoon nieuwsgierig.

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    "Graag gedaan," zei hij grijnzend, waarna hij haar zachtjes naar de poort duwde. Hij had zijn portie zon voor vandaag al weer gehad.
    "Het was gezellig dat je op bezoek was gekomen, maar het wordt nodig tijd dat je weer gaat," zei hij toen ze voor de poort stonden. Gelukkig lag die wat meer bedekt van de zon, waardoor zijn huid niet meer zo'n brandend gevoel had. Hij maakte het hek open, en maakte het gebaar van ' dames gaan voor'


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik zuchtte zachtjes, stond op en begon teru te lopen naar Odile. Heel even liet ik hem in de waan dat ik hem daar zo de hele dag zou laten liggen maar toen liet ik toch echt de pijn bij hem wegtrekken. Ik bleef stan en keek over mijn schouder naar hem. ,,Hm, het gaat me bezuren?'' ik grijnste uitdagend. ,,veras me.'' en ik richtte myn andacht weer op Odile.

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Het spijt me, je akn niet weg..'' ik wreef zachtjes over haar rug. ,,maar waarom ben je hir? als je zo graag weer naar huis wilt..'' ik beet op mijn onderlip, hopelyk maakte ik het niet erger. Ik was gewoon nieuwsgierig.

    Dewi - Mens.
    Jezus, wat een haast ineens. Great, hier was ik ook niet gewild. Best, dan ging ik wel, ik beet op mijn onderlip en wilde door de poort lopen maar knalde tegen iets aan. Verbaasd knipperde ik met mijn ogen, er stond toch verdomme niks? Voorzichtig stak ik mijn hand uit en voelde, het leek wel een muur of iets dergelijks.. Ik keek Gawyn vragend aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    Langzaam zakte zijn mond open, toen hij zag dat Dewi op iets onzichtbaars knalde. Toen hij zich zelf zo ver had gekregen dat hij zijn mond weer dicht deed, fluisterde hij: "Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt." Hij herinnerde zich echter al snel dat dit eigenlijk ook pas de eerste keer was dat hij een mens in dit huis had gezien. Misschien was het een soort eeuwenoude betovering, of whatever. Hij stak zijn arm voorzichtig uit naar de plaats waar die van Dewi werd tegengehouden, maar hij merkte al snel dat hij er zelf geen last van had.
    "Ik denk dat het komt omdat je een mens bent," concludeerde hij toen, waarna hij zijn schouders ophaalde. "Ach ja. We hebben vast nog wel een kamertje op de zolder vrij."


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik zuchtte zachtjes, stond op en begon teru te lopen naar Odile. Heel even liet ik hem in de waan dat ik hem daar zo de hele dag zou laten liggen maar toen liet ik toch echt de pijn bij hem wegtrekken. Ik bleef stan en keek over mijn schouder naar hem. ,,Hm, het gaat me bezuren?'' ik grijnste uitdagend. ,,veras me.'' en ik richtte myn andacht weer op Odile.

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Het spijt me, je akn niet weg..'' ik wreef zachtjes over haar rug. ,,maar waarom ben je hir? als je zo graag weer naar huis wilt..'' ik beet op mijn onderlip, hopelyk maakte ik het niet erger. Ik was gewoon nieuwsgierig.

    Dewi - Mens.
    ,,Dus.. Ik kan niet weg?'' aan de ene kant was ik blij, nu hoefde ik niet rond te dolen. Ik liet mijn hersenen even kraken en keek 'm aan. ,,Eigenlijk kan ik pas weg als ik zoals jou ben.. Een vampier, toch?'' mompelde ik toen en keek nogal bedenkelijk. Hier opgesloten zitten leek me nou ook weer niet prettig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    "Je kan inderdaad niet weg," zei hij, terwijl hij naar het ogenschijnlijk onschuldige hek keek, waarna zijn ogen weer naar Dewi flitsten. "Je zult dus tot je dood bij ons moeten blijven," voegde hij er toen aan toe waarna hij opgelaten naar de grond keek. "Ik kan binnenkort wel wat eten gaan halen. Alhoewel... dat overleef jij natuurlijk weer niet." Hij zuchtte getergd. "Maar één ding kan ik je alvast vertellen. Zoals ons zul je niet worden. Dat doe ik je niet aan."


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik zuchtte zachtjes, stond op en begon teru te lopen naar Odile. Heel even liet ik hem in de waan dat ik hem daar zo de hele dag zou laten liggen maar toen liet ik toch echt de pijn bij hem wegtrekken. Ik bleef stan en keek over mijn schouder naar hem. ,,Hm, het gaat me bezuren?'' ik grijnste uitdagend. ,,veras me.'' en ik richtte myn andacht weer op Odile.

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Het spijt me, je akn niet weg..'' ik wreef zachtjes over haar rug. ,,maar waarom ben je hir? als je zo graag weer naar huis wilt..'' ik beet op mijn onderlip, hopelyk maakte ik het niet erger. Ik was gewoon nieuwsgierig.

    Dewi - Mens.
    ,,Als ik hier moet blijven tot mijn dood dan pleeg ik zelfmoord. Ik kan hier toch niet opgesloten blijven?'' zei ik koppig en keek mokkend weg. ,,En ik kan mezelf best beschermen.. En ik sterf liever zo'n dood dan dat ik van de honger omkom.'' ik zuchtte zachtjes. ,,En zoals jullie is niks bij wat ik heb meegemaakt.'' ik hees mijn tas goed op mijn schouder. ,,Laten we naar binnen gaan, of blijf je liever zonnebaden?''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Excuses, internet lag eruit hiero D:

    Odile Slechte vampier.

    Ik trek een grijns en kijk Faith tevreden aan. Die is op de goede weg. Soortgenoten martelen om ze zo ver te krijgen dat ze alles doen wat je wil, dat is normaliter iets voor mij. Ik denk dat ik haar nog wel ga mogen.
    ´Beste Savoy, als je denkt dat je in je eentje een stuk verder komt, dan wens ik je succes. Want dat kun je gebruiken.´ Ik knikte weer richting Faith. ´Dan pakken we dit wel met z´n tweeen aan.´


    No growth of the heart is ever a waste

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,mannen zijn hopeloos.'' mompelde ik met een zucht enkeek Odile aan, ik knikte. ,,Dat kunnen we makkelyk af, nietwaar?'' ik glimlachte en haalde een hand door mijn haren. Hoe zou Savoy wraak nemen? Het zou em benieuwen.

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Het spijt me, je akn niet weg..'' ik wreef zachtjes over haar rug. ,,maar waarom ben je hir? als je zo graag weer naar huis wilt..'' ik beet op mijn onderlip, hopelyk maakte ik het niet erger. Ik was gewoon nieuwsgierig.

    Dewi - Mens.
    ,,Als ik hier moet blijven tot mijn dood dan pleeg ik zelfmoord. Ik kan hier toch niet opgesloten blijven?'' zei ik koppig en keek mokkend weg. ,,En ik kan mezelf best beschermen.. En ik sterf liever zo'n dood dan dat ik van de honger omkom.'' ik zuchtte zachtjes. ,,En zoals jullie is niks bij wat ik heb meegemaakt.'' ik hees mijn tas goed op mijn schouder. ,,Laten we naar binnen gaan, of blijf je liever zonnebaden?''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile Slechte vampier.

    Ik trek een glimlach terwijl we richting het zwembad lopen. Ik herken iets van mezelf in Savoy. Hij is een solitair wezen, net zoals ik gewoonlijk. Maar de omstandigheden zijn veranderd en daarom moet mijn mentaliteit ook veranderen. Het is makkelijk koppig vol te houden aan je eigen gelijk, maar wanneer dat niks oplevert.. wat moet je dan? Kies de optie die je het best uitkomt. We dalen de trap af naar de kelder en ik voel me even duizelig worden. Te.. veel.. geur. Hoewel ik altijd goed ben geweest in jagen en doden begint het feit dat die mensen me telkens weer ontkomen met de rest me behoorlijk de keel uit te hangen Savoy die nota bene zelfs aan onze kant zou moeten staan keert nu de rug tegen ons. Sterker nog, als hij het in z´n gestoorde kop haalt om Faith aan te vallen en zelfs te verwonden kan ik in m´n eentje niks uithalen. Niet tegen Elif, Gawyn en Lew tezamen.


    No growth of the heart is ever a waste

    - Hmmm we gaan hier binnenkort een nieuw topic voor nodig hebben.

    Toen de jongen zijn sigarettenpakjes zorgvuldig op een rijtje had gezet op een schap, de bajonet onder een losse plank had gestoken en zijn rugzak met de kaart en de boxershort er nog in, in de massieve, eikenhouten kast had gemikt, begon hij zorgvuldig zijn T-shirt te nieten. Hij had het eerder gedaan en het was niet extreem moeilijk. Hij moest er gewoon voor zorgen dat de nietjes even ver van elkaar stonden, anders was de kracht niet gelijk verdeeld en zou het gegarandeerd opnieuw scheuren. Het nam niet veel tijd in beslag en Lew was tevreden met het resultaat. Snel trok hij het T-shirt weer over zijn hoofd, deed een zoveelste poging om de kraai weg te jagen en ging vervolgens beneden op zoek naar problemen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile Slechte vampier.

    Het zwembad ziet er verlaten uit, maar ik moet nageven dat degenen die dit huis hebben gemaakt wel degelijk hebben nagedacht over een stijlvolle inrichting. Het zachte licht reflecteert mooi tegen de stenen muren en de blauwe kleur van het water is haast hypnotiserend. Als ik rust en inspiratie nodig heb ga ik hierheen. Het is of de kelder of het dak. Ik zoek een kleedhokje op en kleed me om. Ontspannen laat ik me in het water glijden, neem plaats op een zitbankje in het zwembad en laat mijn hoofd achterover zakken terwijl ik op Faith wacht. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment dat voor mijn part wel eeuwen kan duren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Link naar volgend topic

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 19:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.