• De stelling van vandaag luidt:
    Lantaarnpalen moeten 's nachts worden uitgezet om energie te besparen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    /

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 0:29 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee, want dan gaan auto's hun groot licht aanzetten en dat kost stroom, auto's wekken stroom op doordat ze rijden en ze rijden door co2 uit te stoten, dus dan is het zelfs slechter voor het milieu, want je verspilt meer benzine.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 0:28 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    Nee, want dan gaan auto's hun groot licht aanzetten en dat kost stroom, auto's wekken stroom op doordat ze rijden en ze rijden door co2 uit te stoten, dus dan is het zelfs slechter voor het milei, want je verspilt meer benzine.

    Eerst offtopic gaan in een ander topic en nu ook nog dubbelposten. Het gaat helemaal de verkeerde kant op met jou!! : @
    -grapje-


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Eerst offtopic gaan in een ander topic en nu ook nog dubbelposten. Het gaat helemaal de verkeerde kant op met jou!! : @
    -grapje-

    Jahaalllllooo, ik zit ook maar op m'n BB hoor.


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Jahaalllllooo, ik zit ook maar op m'n BB hoor.

    Prutser!


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Er zijn hier wel meer dingen raar. (cat)

    Je moet wat aan je minderwaardigheidscomplex doen, want je praat een beetje neerbuigend over jezelf. ;-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    KAK schreef:
    Dit is zo'n domme stelling dat ik niet eens mijn mening ga zeggen.

    oneens,
    ze zijn er niets voor niks ? :'D


    Life is a beautiful struggle

    Kikkeli schreef:
    en dan komen de 'sounds of the night'.
    IEEEEEEEE, BAM, whieeeejoeeewhieeejoeee.


    precies wat ik wilde zegeen XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oneens, lantaarnpalen hebben we s'nachts nodig anders is het pikkedonker >.<

    Daarvoor zijn die dingen juist.
    oneens dus


    Opgeven is geen optie.

    alleen zomer's:P:P:P:P

    oneens! want daar zijn ze juist voor om licht te geven en als ze uit zijn dan zie je niks en heb je meer kans op ongelukken


    i have a busy life

    Op de autosnelweg doen ze dat wel, want ik woon aan eentje en de lichten gaan daar snachts wel uit, bij de afritten branden ze natuurlijk wel nog; Maar ik vind dat de lichten in de woonwijken moeten blijven, want als je alleen naar huis fietst als meisje is het best wel gevaarlijk en als er dan geen verlichting meer zou zijn, is dat nog gevaarlijker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    koitje schreef:
    volgens mij zijn de lantaarnpalen voor 's nachts, niet voor overdag in elk geval xD En je kan wel zeggen: Ze zijn vooor 's avonds, maar 's nachts gaan dr ook meer dan zat mensen over straat
    oneens dus


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'