• De stelling van vandaag luidt:
    Lantaarnpalen moeten 's nachts worden uitgezet om energie te besparen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vaag..je hebt mensen die snachts autorijden en dan horen ze juist aan te staan..
    daarom staan ze toch overdag uit x]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Nee.
    Sommige mensen moeten 's nachts over straat, en dan heb je licht nodig.


    Food.

    Ze gaan toch 's nachts uit? Hier in ieder geval wel, ze gaan pas aan zodra het schemerig wordt, en om 1 uur 's nachts gaat een groot deel weer uit. Enkel in de bochten blijven er een paar staan. (:

    Ik vind het erg zinvol, zoveel mensen gaan er naar mijn mening niet 's nachts over straat.

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Waarom zijn er dan lantarenpalen?
    Die zijn er toch om snacht's ligt te geven.


    Superman

    Phantasm schreef:
    Oneens. Er zijn genoeg mensen die 's avonds nog over straat gaan, dus straat verlichting is altijd fijn!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Phantasm schreef:
    Oneens. Er zijn genoeg mensen die 's avonds nog over straat gaan, dus straat verlichting is altijd fijn!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    oneens, want als je een keer laat naar huis moet dan zie je toch helemaal niks? en dat is dan toch gevaarlijk?:S


    Don't serch to love, love will find you.

    Dat slaat nergens op. Zet ze dan overdag uit.


    One, two, three. One, two, three.

    nouja het lijkt meheel onveilig om die dingen uit te doen 's nachts.
    dus oneens.


    When broken hearts rise up to say love is not a lie <3

    Kikkeli schreef:
    en dan komen de 'sounds of the night'.
    IEEEEEEEE, BAM, whieeeejoeeewhieeejoeee.

    Oneens, ik doe 's ochtends kranten bezorgen. En anders zie ik helemaal niks:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Highmore schreef:
    Misschien in de zomer, dat ze later aangaan... Maar ik breek mijn nek liever niet in de sneeuw.

    Phantasm schreef:
    Oneens. Er zijn genoeg mensen die 's avonds nog over straat gaan, dus straat verlichting is altijd fijn!

    Nee ik vind van niet, lantarenpalen zijn er toch voor om licht te geven in het donker? En nu met dat koude weer is het overal glad en in het donker zie je niets en glij je veel sneller uit en word het dus veel gevaarlijker op straat.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name