• De stelling van vandaag luidt:
    Lantaarnpalen moeten 's nachts worden uitgezet om energie te besparen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Daarvoor dienen ze uist xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Bij ons gaan ze na 0:00 uit x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, want bijvoorbeeld mijn moeder is nachtblind en die kan geen reet zien in het donker. Dan zijn die lantaarnpalen wel fijn. En het zorgt voor veiligheid. Als ze die dingen uit zouden doen dan zouden er denk ik meer verkrachtingen komen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Phantasm schreef:
    Oneens. Er zijn genoeg mensen die 's avonds nog over straat gaan, dus straat verlichting is altijd fijn!


    Hope goes lost but never dies.

    Haha moest je eens weten dat die dingen opstaan om energie te besparen.
    Als ze 's nachts niet opstaan, dan is er een te groot energieoverschot waardoor ze eigenlijk genoodzaakt zijn om de energiecentrales 's nachts plat te leggen. Maar zo'n energiecentrale, om op te starten verbruikt echt énorm veel energie, veel meer dan er op een dag verbruikt wordt, dus 't zou stom zijn.
    Zo verbruik je juist meer energie.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Phantasm schreef:
    Oneens. Er zijn genoeg mensen die 's avonds nog over straat gaan, dus straat verlichting is altijd fijn!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die dingen staan er toch zodat het s'nachts JUIST goed verlicht is voor de mensne die dan nog voer straat gaan.
    oneens


    behind very angel is a demon

    Highmore schreef:
    Misschien in de zomer, dat ze later aangaan... Maar ik breek mijn nek liever niet in de sneeuw.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    eh, die lantarenpalen zijn er toch juist om 's nachts licht te geven?


    Alleen maar tranen van geluk

    Marshmellow schreef:
    Haha moest je eens weten dat die dingen opstaan om energie te besparen.
    Als ze 's nachts niet opstaan, dan is er een te groot energieoverschot waardoor ze eigenlijk genoodzaakt zijn om de energiecentrales 's nachts plat te leggen. Maar zo'n energiecentrale, om op te starten verbruikt echt énorm veel energie, veel meer dan er op een dag verbruikt wordt, dus 't zou stom zijn.
    Zo verbruik je juist meer energie.

    Serieus? Dat wist ik niet x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    oneens om energie te besparen kan je toch ook gewoon zonne energie gebruiken ?? doen ze bij mij ook x)


    Shoganai i ne~

    Oneens, komop zeg, waarom zouden er anders lantaarnpalen uitgevonden zijn? Ze zouden ze beter niet zo lang laten branden in de ochtend. Of zonne energie gebruiken ofzo.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    de enige reden dat wij 's nachts lantaarnpalen hebben is omdat wij 's nachts teveel energie hebben :P


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oneens, dat is hartstikke gevaarlijk. Zeker nu het buiten zo glad is. Je ziet zonder lantaarpalen helemaal niks.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waterplanes schreef:
    oneens om energie te besparen kan je toch ook gewoon zonne energie gebruiken ?? doen ze bij mij ook x)

    *kijkt naar buiten* uhhh waar dan eileen o.o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor