• En dat ze er trots op zijn..
    Ik dacht eerst dat de Joepie zo dom was om Th en Jb tegen elkaar op te zetten. Blijkt nu dat ze het express deden..
    Hoe kan je nu zo walgelijk zijn?? O_O
    Wie kan het schelen dat wie meer fans heeft of wie het coolst is.
    WHO CARES?!
    Als je zo je roddelblaadje vol moet krijgen, dan mogen ze het hebben!
    AMEN

    Miss vinden jullie mij nu raar, maar ik koop de joepie he, ik vind da boekske zo hylarisch soms dus jah, en so what ik trek me echt niks aan van wat ze allemaal schrijven hoor. En deze week word het dus goed, zo lees ik tenminste nog wat.


    Live life limitless.

    Ik koop de joepie ook iedere keer maar die zouden toch moeten weten om dat NIET te doen . zijn die dan zo dom ofz?? kwou eerst wel stemmen , vind ik het zelfs niet . dus laat ik het zijn maakt niet uit wie er wint want ik weet dat TOKIO HOTEL het beste is da moet een boekske niet bewijzen door zo iets DOMS EN LAAG

    voila this eruit


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Th en Jb valt gwn NIET te vergelijken x)


    actin' like sluts, we want cunt !

    Fuck the Jonas Brothers da is toch maar een voze een dags vlieg <.<


    We'll never be as young as we are tonight

    ik hou van de joepie :')
    omdat mijn vriendin erin heeft gestaan <3
    daarom rockt het <3

    ik lees de joepie niet eens.. ens een keer gedaan gelijk klaar mee..
    maar jb en th zijn totaal verschillend..
    ik vind th te gek! maar ik vind jb ook niet slecht om eerlijk te zijn mja.. mij hoor je verder niet zeiken..

    btw

    nu niet denken dat ik gelijk boos ben omdat ik jb wel goewd vin..
    doe wat je niet laten kunt zou ik zeggen ;)
    love what u <3 tog ;)


    A Noble was Born in Chaos

    nu zit iedereen hier zo op jb te zeiken mr eigijk is da het zelfde als u verlagen tot het th-haters niveau waar iedereen tog zo tegen was , niet?!!
    laat iedereen tog gewoon naar zijn eigen muziek luisteren , en laat iedereen tog gewoon de muziek maken waar hij van houdt, jb doen ook maar hun best eh! net als Tokio Hotel. ik ben geen jb-fan maar ik ga ze ook niet afbreken daarom!!

    en de joepie is gewoon zielig en laag bezig. Willen ze zo de jeugd vn tegenwoordig tegen elkaar opzetten, awel ze proberen maar, khoop alleen da de verstandige mensen der niet inlopen!!


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3