• A-B-C-D-E-F, crap, ik word helemaal scheel van die letters altijd, ik snap er geen fuck van.
    A zei dat hij met B had maar C zei tegen D dat E dacht dat F zei...
    Dude, we kennen die mensen toch niet, en er zijn 1000 mensen die Pietje of Klaasje heten. Boeiend. :')

    Voor de mensen die het niet snappen, ik heb het dus over mensen die een verhaal vertellen op Q en bang zijn dat die mensen er ook opeens op komen ofzo en daarom de naam veranderen in een letter en vervolgens het verhaal heel ingewikkeld en 'He said that she thinks that he did' gaan vertellen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 22:52 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    A zo xD
    Dat vind ik ook irritant, gebruik dan oftewel andere namen..

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 22:55 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Hhahaha gelijk heb je XD


    --

    Don't get it. :'d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Iknow, irritant is dat!


    Me so good.

    > Titel moet met de beginpost te maken hebben, dus is aangepast.

    Ik snap het wel, ik had er ook ooit eens een topic over gemaakt dat ik dat ook zo vervelend vind. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ja maar stel je voor dat die mensen het plotseling lezen ofzo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Krullieees schreef:
    > Titel moet met de beginpost te maken hebben, dus is aangepast.

    Haha oké nu is de titel ook cool. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oeeeh. Ik snap het. *finally*
    & Inderdaad, ik snap ook niet waarom mensen zo'n anonieme avonturen neerzetten op het forum.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    WBitch schreef:
    Ja maar stel je voor dat die mensen het plotseling lezen ofzo

    Als ik ruzie heb met iemand ga ik dat echt niet op het internet opzoeken hoor ^^
    En dan nog. Als je over iemand praat, waar en hoe dan ook, heeft diegene alle recht om het te weten toch. Eigen schuld, dikke bult.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind dat ook stom.
    Meestal lees ik zo'n dingen niet eens, omdat het te verwarrend is.(krul)


    effort never betrays you

    Nou ik snap wel dat je misschien zo'n verhaal niet op internet durft te zetten. De meeste moeten toch kwijt wat zij echt vinden en voelen over zo'n situatie. Dat doen ze dan op Q, inplaatsvan naar die personen zelf toe.
    en daar hebben ze vast een goede reden voor.

    Maar het zou inderdaad misshcien handiger zijn als ze die mensen gewoon echte namen geven, maar niet hún echte namen.

    Dat is waar, maar toch. Sommige mensen hebben ook vriendinnen in real life die hier op Quizlet zitten, en als ze daar iets over kwijt willen kunnen ze natuurlijk niet die hele naam neerzetten. Maar ze kunnen dan natuurlijk nog wel de namen veranderen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is waar, maar toch. Sommige mensen hebben ook vriendinnen in real life die hier op Quizlet zitten, en als ze daar iets over kwijt willen kunnen ze natuurlijk niet die hele naam neerzetten. Maar ze kunnen dan natuurlijk nog wel de namen veranderen.

    Net alsof die mensen dan niet weten dat het over diegene gaat..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik weet niet of je het is opgevallen, maar al onze topics zijn op Google te vinden.


    *insert philosophical cringe expression here*