• Ik vind dat we een nieuwe kans moeten krijgen, want het is wel een onderwerp dat er toe doet hier op Q. En iedereen die nu met van die kinderachtige ***reacties komt, kom ik persoonlijk spanken.
    Waar het dus over ging:
    De mods zijn te streng geworden.

    Voor mensen die niet kunnen lezen: Om ruzie te maken open je maar een apart topic, want het is zwaar hypocriet om te zeggen dat de mods alles verpesten en vervolgens zelf twee topics te verkloten.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 0:02 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    WBitch schreef:
    (...)

    Er zijn duizende topics hier. Dan klikken ze een andere topic aan en reageren ze daar.


    Er kunnen dan wel duizenden topics zijn, maar soms gaat juist dat ene topic over het onderwerp waarover zij ook willen praten. Als zij dan zien dat iedereen offtopic gaat, willen zij niet meer reageren. En misschien willen zij niet in andere topics reageren.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wasilewski schreef:
    Ik vind dat dit topic gesloten moet worden, omdat als ik ook maar 1 topic die gesloten werd vanwege ruzie terug opende, hij weer gesloten werd.


    dus slotje klaar.

    hier word toch geen ruzie gemaakt -no offenses.-


    Life is a beautiful struggle

    Als ik het goed begrijp is er behoefte aan een hoofdlettertopic/geen regels topic? Net zoiets als het offtopic (nummer zoveel?).


    I am an idiot, I move.

    jaa, i'm done.
    Geen zin meer.
    We krijgen geen kans man. Werd er voor één keer zo'n topic toegelaten, wordt er ruzie gemaakt, SLOTJE.
    bekijk het maar. ik ga naar bed. Ik zie morgen wel wat de MODs hebben besloten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nash schreef:
    Als ik het goed begrijp is er behoefte aan een hoofdlettertopic/geen regels topic? Net zoiets als het offtopic (nummer zoveel?).
    ja, ergens waar wij, 'de groep', onze gang kunnen gaan. (andere mensen mogen ofc ook).

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 0:09 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nash schreef:
    Als ik het goed begrijp is er behoefte aan een hoofdlettertopic/geen regels topic? Net zoiets als het offtopic (nummer zoveel?).


    Volgens mij heb je dat helemaal goed begrepen (krul) haha


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wasilewski schreef:
    Ik vind dat dit topic gesloten moet worden, omdat als ik ook maar 1 topic die gesloten werd vanwege ruzie terug opende, hij weer gesloten werd.


    dus slotje klaar.


    Ik vind van niet.
    Omdat we een tweede kans verdienen om onze mening te uiten en dit keer zonder ruzie


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nash schreef:
    Als ik het goed begrijp is er behoefte aan een hoofdlettertopic/geen regels topic? Net zoiets als het offtopic (nummer zoveel?).


    Precies


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Phantasm schreef:
    (...)

    Er zijn dan gewoon mensen die op het topic willen reageren en zodra zij zien dat iedereen in het topic offtopic gaat, zullen zij niet meer reageren. Zij kunnen dan niet meepraten en voelen zich buitengesloten. Dus ik zie daar dan wel degelijk een probleem.

    Daar heb je wel gelijk in ja.
    Maar het gaat ook niet alleen om het offtopic-gedoe, maar meer over het algemeen. Dat de MOD's macht hebben, is zo. Maar dat voelen ze naar mijn mening iets te veel, en ik heb het persoonlijk niet zo op 'Ik ben beter dan jij en ik ga nu lekker de wijsneus uithangen'-types.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als ik eerlijk mag zijn, vind ik dat de mods wel het laatste probleem zijn hier op Quizlet. In mijn ogen doen ze hun werk goed, al heb ik wel de indruk dat er énorm veel mods zijn en dat er maar sommigen echt actief zijn. Ik kan niet zeggen wie precies, maar ik vind persoonlijk dat sommige mods overbodig zijn.
    Dit is mijn eerlijke mening, zonder de bedoeling om iemand te kwetsen of bepaalde mensen op hun tenen te trappen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wasilewski schreef:
    Ik vind dat dit topic gesloten moet worden, omdat als ik ook maar 1 topic die gesloten werd vanwege ruzie terug opende, hij weer gesloten werd.


    dus slotje klaar.


    Wij proberen iets te regelen, dat kan best een tweede kans krijgen voor één keer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nash schreef:
    Als ik het goed begrijp is er behoefte aan een hoofdlettertopic/geen regels topic? Net zoiets als het offtopic (nummer zoveel?).


    Ja. Inderdaad/


    "Ignite, my love. Ignite."

    En ontopic,

    jullie moeten gewoon niet zeuren en jullie gewoon aan de regels houden. Wat is er nou zo moeilijk aan om niet in hoofdletters te typen?

    En trouwens over een discussie in het vorige topic over dat Nazi-plaatje.
    Volgensmij is het wettelijk verboden om nazi symbolen te plaatsen.
    Dus (:


    It's not the same without you.

    Nash schreef:
    Als ik het goed begrijp is er behoefte aan een hoofdlettertopic/geen regels topic? Net zoiets als het offtopic (nummer zoveel?).

    Voor sommige mensen wel, ja. Maar dat lost niet alles op. Ik denk dat er behoefde is aan mods die gewoon met beide benen op de grond blijven staan, en wat meer vrijheid. En als er dan bepaalde personen zijn die het toch altijd verkloten voor de rest, dat daar consequenties op komen? Hoewel je dan weer het hele 'Altijd ik' gedoe krijgt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    In het offtopic gelden ook regels trouwens.


    -