• Ik vind dat we een nieuwe kans moeten krijgen, want het is wel een onderwerp dat er toe doet hier op Q. En iedereen die nu met van die kinderachtige ***reacties komt, kom ik persoonlijk spanken.
    Waar het dus over ging:
    De mods zijn te streng geworden.

    Voor mensen die niet kunnen lezen: Om ruzie te maken open je maar een apart topic, want het is zwaar hypocriet om te zeggen dat de mods alles verpesten en vervolgens zelf twee topics te verkloten.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 0:02 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dude deze conversatie begint in een nucleare oorlog te veranderen?
    Bam
    Boem
    Bam

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 0:18 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind dat er inderdaad een topic zou kunnen komen waar de regels niet (of in heeeel erg mindere mate) gelden. Dan kunnen mensen daar hun frustraties of wat dan ook kwijt. Want tja, schelden mag ook niet. Dat kan dan daar. En in zo'n topic zouden wij dan ook onze hoofdletters kunnen gebruiken.
    Het Offtopic is daar niet geschikt voor, want daar zitten ook een aantal vaste users en die worden boos als wij daar komen. Dus tja.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    (...)
    Daar heb ik het toch niet over :')


    Jawel. Over dat wij altijd (wat niet altijd is) de regels overtreden met onze hoe noemen jullie dat ook alweer "groepje"


    "Ignite, my love. Ignite."

    FACEPLANT schreef:
    Dude deze conversatie begint in een nucleare oorlog te veranderen?
    Bam
    Boem
    Bam


    Ghahah, daar lijkt het inderdaad wel op ja :'D!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Wow. dat 'Dus (:' drukte echt de stempel op je wijsneus-achtige reactie .__. Wij proberen gewoon iets te bereiken hier waar vele mensen zich aan ergeren, dus het zal wel niet uit het niets komen, lijkt me. En alweer: Het gaat niet om één specifiek ding als hoofdletters, maar over het algemeen.


    Nee, wat jullie doen is ruzie maken/rellen tot dat jullie krijgen wat jullie willen.


    It's not the same without you.

    Nou weet je.. Ik vind dat er een topic moet komen zonder énige regels. Als er geruzied word, moeten ze dat zelf weten. Dat komt altijd van twee kanten, en als mensen er geen zin meer in hebben komen ze er niet meer? Een internetruzie is best leuk soms :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Enterrement schreef:
    Ik vind dat er inderdaad een topic zou kunnen komen waar de regels niet (of in heeeel erg mindere mate) gelden. Dan kunnen mensen daar hun frustraties of wat dan ook kwijt. Want tja, schelden mag ook niet. Dat kan dan daar. En in zo'n topic zouden wij dan ook onze hoofdletters kunnen gebruiken.
    Het Offtopic is daar niet geschikt voor, want daar zitten ook een aantal vaste users en die worden boos als wij daar komen. Dus tja.


    Ja inderdaad


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind spanken opwindend (krul).
    ON: Disagree, heb ik meerdere topics al gezegd waarom en daar heb ik nu geen zin meer in met m´n vermoeide kop.


    No growth of the heart is ever a waste

    Enterrement schreef:
    Ik vind dat er inderdaad een topic zou kunnen komen waar de regels niet (of in heeeel erg mindere mate) gelden. Dan kunnen mensen daar hun frustraties of wat dan ook kwijt. Want tja, schelden mag ook niet. Dat kan dan daar. En in zo'n topic zouden wij dan ook onze hoofdletters kunnen gebruiken.
    Het Offtopic is daar niet geschikt voor, want daar zitten ook een aantal vaste users en die worden boos als wij daar komen. Dus tja.

    Welke vaste users dan (krul)
    En sorry, maar waarom zou je op Q je frustratie willen uitleven. Je hebt ook msn en daar kan je ook groepsgesprekken op doen als je echt iets kwijt moet.


    -

    FACEPLANT schreef:
    Dude deze conversatie begint in een nucleare oorlog te veranderen?
    Bam
    Boem
    Bam


    ik ga die f'in atoombom loslaten (cat)

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Nee, wat jullie doen is ruzie maken/rellen tot dat jullie krijgen wat jullie willen.


    Kan jij gedachtes lezen want jij kan nooit weten wat we willen.
    Wij willen gewoon een keer dat er naar ons geluisterd wordt. En dan wordt er een keer naar ons geluisterd en dan komen er mensen zoals jouw het verpesten


    "Ignite, my love. Ignite."

    FACEPLANT schreef:
    Nou weet je.. Ik vind dat er een topic moet komen zonder énige regels. Als er geruzied word, moeten ze dat zelf weten. Dat komt altijd van twee kanten, en als mensen er geen zin meer in hebben komen ze er niet meer? Een internetruzie is best leuk soms :'D

    Ja I agree, internet ruzie is best grappig soms :'D Maar toch, ruzie lijkt me niet zo gezellig. Het is voor de fun dat we een topic zonder regels willen, niet om ruzie te maken. Dan gaan de maar naar goSupermodel of Kindertent ofzo :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    WBitch schreef:
    (...)

    Jawel. Over dat wij altijd (wat niet altijd is) de regels overtreden met onze hoe noemen jullie dat ook alweer "groepje"

    Ik heb het helemaal niet over jullie! Waar haal je dat vandaan, ik zei alleen maar dat de mods ervoor moeten zorgen dat de users zich ook aan de regels houden. Dat was alles, daar komt jullie groepje niet in voor.


    -

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Nee, wat jullie doen is ruzie maken/rellen tot dat jullie krijgen wat jullie willen.

    No shit dat sommigen dat doen, maar jullie is een erg groot woord. Ga jij maar lekker slapen, volgens mij begin je een beetje moe te worden aan je aangebrande reacties te zien. En wij ook, door dat laatstgenoemde.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb het helemaal niet over jullie! Waar haal je dat vandaan, ik zei alleen maar dat de mods ervoor moeten zorgen dat de users zich ook aan de regels houden. Dat was alles, daar komt jullie groepje niet in voor.


    Volgens mij werd er gezegt sommige users en meestal gaat dst over ons want wij zijn berucht tsssssssssss


    "Ignite, my love. Ignite."