• Ik vind dat we een nieuwe kans moeten krijgen, want het is wel een onderwerp dat er toe doet hier op Q. En iedereen die nu met van die kinderachtige ***reacties komt, kom ik persoonlijk spanken.
    Waar het dus over ging:
    De mods zijn te streng geworden.

    Voor mensen die niet kunnen lezen: Om ruzie te maken open je maar een apart topic, want het is zwaar hypocriet om te zeggen dat de mods alles verpesten en vervolgens zelf twee topics te verkloten.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 0:02 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Phantasm schreef:
    Ik vind dat er veel users zijn die gewoon te veel zeuren. Als de users gewoon wat beter hun best doen de regels niet te overtreden, hoeven de mods ook niet zo streng te doen. Ik vind dat ze hun 'taak' goed doen. Zodra men regels overtreed moet daar ook iets van gezegd worden en aangezien er nogal veel regels overtreden worden moeten ze maar strenger zijn. Het zij zo.

    Dat was eerst wel zo, maar het wordt nu ook een beetje verpest voor mensen die wel gewoon lol hebben en zich misschien niet altijd aan de regels houden, maar niemand kwaad doen. Net zoals met de offtopic-regel: Soms is het heel gezellig om offtopic te gaan, en doet de topicmaakster gewoon mee. Dan zie ik geen probleem.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom, als ik vragen mag..
    Omdat het dan bij 1 topic blijft, en we geen behoeftes meer hebben om dat in andere topics te doen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Omdat het dan bij 1 topic blijft, en we geen behoeftes meer hebben om dat in andere topics te doen.

    Ja maar waarom zou je in hoofdletters typen.. Dat hoeft helemaal niet.


    -

    Washington schreef:
    Ik vind gewoon dat er een topic mag zijn waarin iedereen in hoofdletters schrijft etc.

    Dude ik krijg al hoofdpijn als ik er aan denk :'P

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 0:05 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom, als ik vragen mag..


    Dan hoeven we geen andere topics lastig te vallen met hoofdletters


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    (...)
    Ja maar waarom zou je in hoofdletters typen.. Dat hoeft helemaal niet.
    Sommigen vinden het wel leuk. Maargoed Mods: Zou dat wat kunnen zijn? Dat er gewoon een hoofdlettertopic komt?


    it's so empty living behind these castle walls

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Dat was eerst wel zo, maar het wordt nu ook een beetje verpest voor mensen die wel gewoon lol hebben en zich misschien niet altijd aan de regels houden, maar niemand kwaad doen. Net zoals met de offtopic-regel: Soms is het heel gezellig om offtopic te gaan, en doet de topicmaakster gewoon mee. Dan zie ik geen probleem.


    Er zijn dan gewoon mensen die op het topic willen reageren en zodra zij zien dat iedereen in het topic offtopic gaat, zullen zij niet meer reageren. Zij kunnen dan niet meepraten en voelen zich buitengesloten. Dus ik zie daar dan wel degelijk een probleem.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Dude ik krijg al hoofdpijn als ik er aan denk :'P


    Dan kom je er niet. En dan heb jij er geen last van en kunnen wij doen wat wij willen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    (...)
    Ja maar waarom zou je in hoofdletters typen.. Dat hoeft helemaal niet.

    OMDAT SOMMIGE MENSEN BANG ZIJN DAT ZE ANDERS GEEN AANDACHT KRIJGEN EN DAT BETEKENT DUS EIGENLIJK OOK DAT HUN POST TOTAAL GEEN INHOUD HEEFT OP DE DISCUSSIE MAAR TOCH PROBEREN ZE HET WANT ZE WILLEN ER GRAAG BIJ HOREN.
    Wow hier word ik een beetje scheel van. Als dat topic er komt ga ik me er niet in wagen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    gemeeen
    dit was mijn topic
    en nou is ie dicht
    en nou is er een wannabe topic
    XD
    geen zin meer in discussere

    Phantasm schreef:
    (...)

    Er zijn dan gewoon mensen die op het topic willen reageren en zodra zij zien dat iedereen in het topic offtopic gaat, zullen zij niet meer reageren. Zij kunnen dan niet meepraten en voelen zich buitengesloten. Dus ik zie daar dan wel degelijk een probleem.


    Er zijn duizende topics hier. Dan klikken ze een andere topic aan en reageren ze daar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    Dan kom je er niet. En dan heb jij er geen last van en kunnen wij doen wat wij willen.

    Jij doet je naam wel eer aan, is het niet. Of ik vat het gewoon verkeerd op, kan ook.
    Anyway, lees de beginpost. Normaal reageren aub want als iemand er voor zorgt dat dit topic gesloten wordt, word ik ook een kreng.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind dat dit topic gesloten moet worden, omdat als ik ook maar 1 topic die gesloten werd vanwege ruzie terug opende, hij weer gesloten werd.


    dus slotje klaar.


    It's not the same without you.

    Met hoofdletter typen heeft totaal geen nut. Waarom zou je.. als je blij bent of wat dan ook doe je er gewoon een ! achter en klaar.


    -

    Atmosphere schreef:
    gemeeen
    dit was mijn topic
    en nou is ie dicht
    en nou is er een wannabe topic
    XD
    geen zin meer in discussere

    Tazzzzz wolla wat noem jij mij wannabe Ö
    Anyway, het is gewoon een poging tot herstel van jouw topic. Goed? :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.