• Ik vind dat we een nieuwe kans moeten krijgen, want het is wel een onderwerp dat er toe doet hier op Q. En iedereen die nu met van die kinderachtige ***reacties komt, kom ik persoonlijk spanken.
    Waar het dus over ging:
    De mods zijn te streng geworden.

    Voor mensen die niet kunnen lezen: Om ruzie te maken open je maar een apart topic, want het is zwaar hypocriet om te zeggen dat de mods alles verpesten en vervolgens zelf twee topics te verkloten.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 0:02 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik laat dit open omdat ik ook wil horen wat iedereen te zeggen heeft, zonder al dat gezeur uit het vorige topic.
    Wij mods kunnen hier alleen maar van leren/dingen verbeteren en ... weet ik veel xd.


    I am an idiot, I move.

    Enterrement schreef:
    (...)

    Wij proberen iets te regelen, dat kan best een tweede kans krijgen voor één keer.


    Waarom zou je het willen regelen? Regels zijn regels klaar. Hoe moeilijk is het om je daar bij neer te leggen?


    It's not the same without you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Daar heb je wel gelijk in ja.
    Maar het gaat ook niet alleen om het offtopic-gedoe, maar meer over het algemeen. Dat de MOD's macht hebben, is zo. Maar dat voelen ze naar mijn mening iets te veel, en ik heb het persoonlijk niet zo op 'Ik ben beter dan jij en ik ga nu lekker de wijsneus uithangen'-types.


    Haha oke :'D. Hmm, ze hebben wel meer macht, dat is zo. Maar ze zijn dan ook niet voor niets MOD. En ik vind dan persoonlijk dat de ene MOD daar beter mee om gaat dan de andere. Er zijn inderdaad, MOD's die laten merken dat ze heel goed weten beter te zijn dan anderen. Maar zulke mensen zitten er ook tussen de users (: Maar je hebt wel een punt ja. Ghaha, persoonlijk heb ik het ook niet op zulke mensen hoor xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wasilewski schreef:
    En ontopic,

    jullie moeten gewoon niet zeuren en jullie gewoon aan de regels houden. Wat is er nou zo moeilijk aan om niet in hoofdletters te typen?

    En trouwens over een discussie in het vorige topic over dat Nazi-plaatje.
    Volgensmij is het wettelijk verboden om nazi symbolen te plaatsen.
    Dus (:

    -.-
    gaan we daar nou echt weer over beginnen.
    ik plaats dalijk nog een nazi symbool op je.. pff. nm.
    GRRR. ik moet me echt inhouden met deze topics.

    Als het niet mag, hadden de mods allang al wat gezegt.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 0:14 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wasilewski schreef:
    En ontopic,

    jullie moeten gewoon niet zeuren en jullie gewoon aan de regels houden. Wat is er nou zo moeilijk aan om niet in hoofdletters te typen?

    En trouwens over een discussie in het vorige topic over dat Nazi-plaatje.
    Volgensmij is het wettelijk verboden om nazi symbolen te plaatsen.
    Dus (:


    Dan hadden de mods daar iets van moeten zeggen.
    Maar oké, ik wil niet de reden zijn dat dit topic gesloten word.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wasilewski schreef:
    En ontopic,

    jullie moeten gewoon niet zeuren en jullie gewoon aan de regels houden. Wat is er nou zo moeilijk aan om niet in hoofdletters te typen?

    En trouwens over een discussie in het vorige topic over dat Nazi-plaatje.
    Volgensmij is het wettelijk verboden om nazi symbolen te plaatsen.
    Dus (:

    Wow. dat 'Dus (:' drukte echt de stempel op je wijsneus-achtige reactie .__. Wij proberen gewoon iets te bereiken hier waar vele mensen zich aan ergeren, dus het zal wel niet uit het niets komen, lijkt me. En alweer: Het gaat niet om één specifiek ding als hoofdletters, maar over het algemeen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wasilewski schreef:
    En ontopic,

    jullie moeten gewoon niet zeuren en jullie gewoon aan de regels houden. Wat is er nou zo moeilijk aan om niet in hoofdletters te typen?

    En trouwens over een discussie in het vorige topic over dat Nazi-plaatje.
    Volgensmij is het wettelijk verboden om nazi symbolen te plaatsen.
    Dus (:


    Het is net als op school. Je moet altijd maar braaf zijn. Je huiswerk maken. Iedereen overtreed heus wel eens een keer een regeltje. Bij sommige alleen meer dan een ander.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jongens jongens, ik heb deze conversatie niet gevolgt.
    Maar zoals ik begon in mijn topic:

    Ik vind, dat de moderators wat minder streng mogen zijn, als wij er niemand mee lastig vallen. Dus ze hoeven niet zomaar om een paar hoofdletters een topic wat leuk is te sluiten. Ze hoeven alleen maar, als het wèl tot ruzie leid, het topic te sluiten, maar niet als iedereen lol heeft en wij niemand lastig vallen

    BOEM _O_

    Nash schreef:
    Ik laat dit open omdat ik ook wil horen wat iedereen te zeggen heeft, zonder al dat gezeur uit het vorige topic.
    Wij mods kunnen hier alleen maar van leren/dingen verbeteren en ... weet ik veel xd.

    jij snapt me. _O_


    Life is a beautiful struggle

    Nash schreef:
    Ik laat dit open omdat ik ook wil horen wat iedereen te zeggen heeft, zonder al dat gezeur uit het vorige topic.
    Wij mods kunnen hier alleen maar van leren/dingen verbeteren en ... weet ik veel xd.
    dankje <3333333333333333333 en dan nog 165156065065 hartjes erachter.


    I live for the applause, you will die for it.

    Atmosphere schreef:
    Jongens jongens, ik heb deze conversatie niet gevolgt.
    Maar zoals ik begon in mijn topic:

    Ik vind, dat de moderators wat minder streng mogen zijn, als wij er niemand mee lastig vallen. Dus ze hoeven niet zomaar om een paar hoofdletters een topic wat leuk is te sluiten. Ze hoeven alleen maar, als het wèl tot ruzie leid, het topic te sluiten, maar niet als iedereen lol heeft en wij niemand lastig vallen

    BOEM _O_

    Regels zijn regels en daar moeten wij ons aan houden. En mods moeten de users die zich er niet aan houden gewoon op hun plaats zetten, bam.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Regels zijn regels en daar moeten wij ons aan houden. En mods moeten de users die zich er niet aan houden gewoon op hun plaats zetten, bam.


    Alsof jij nog nooit een regel heb overtreden
    boem


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    Alsof jij nog nooit een regel heb overtreden
    boem

    Daar heb ik het toch niet over :')


    -

    Kikkeli schreef:
    (...)
    -.-
    gaan we daar nou echt weer over beginnen.
    ik plaats dalijk nog een nazi symbool op je.. pff. nm.
    GRRR. ik moet me echt inhouden met deze topics.

    Als het niet mag, hadden de mods allang al wat gezegt.


    Het is gewoon zo, dat de moderators hier het goedkeuren moeten ze zelf weten.


    It's not the same without you.

    Oké, even mijn mening :3 Ik heb net even het andere topic gelezen enzo, en ik moet wel zeggen dat het af en toe wel iets té streng is. Al bij al is het niet te streng op Q en zo, maar ik vind ook dat er een topic moet zijn waar gewoon alles mag. Behalve beledigen, en klieren enzo :3


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.