• Ik vind dat we een nieuwe kans moeten krijgen, want het is wel een onderwerp dat er toe doet hier op Q. En iedereen die nu met van die kinderachtige ***reacties komt, kom ik persoonlijk spanken.
    Waar het dus over ging:
    De mods zijn te streng geworden.

    Voor mensen die niet kunnen lezen: Om ruzie te maken open je maar een apart topic, want het is zwaar hypocriet om te zeggen dat de mods alles verpesten en vervolgens zelf twee topics te verkloten.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 0:02 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    WBitch schreef:
    (...)

    Kan jij gedachtes lezen want jij kan nooit weten wat we willen.
    Wij willen gewoon een keer dat er naar ons geluisterd wordt. En dan wordt er een keer naar ons geluisterd en dan komen er mensen zoals jouw het verpesten


    Het is 'zoals jij'
    Nou, volgensmij wouden jullie een topic zonder regels, niet?
    Ik kom het niet verpesten, ik zeg gewoon wat ik er van vind.


    It's not the same without you.

    WBitch schreef:
    (...)

    Volgens mij werd er gezegt sommige users en meestal gaat dst over ons want wij zijn berucht tsssssssssss

    Dat jij je aangesproken voelt gelijk kan ik niks aan doen. Ga dan niet zo ontzettend kinderachtig op mij reageren, kom op zeg.


    -

    FACEPLANT schreef:
    Nou weet je.. Ik vind dat er een topic moet komen zonder énige regels. Als er geruzied word, moeten ze dat zelf weten. Dat komt altijd van twee kanten, en als mensen er geen zin meer in hebben komen ze er niet meer? Een internetruzie is best leuk soms :'D

    Aan welke kant sta jij nou eigenlijk? :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    WBitch schreef:
    (...)

    Volgens mij werd er gezegt sommige users en meestal gaat dst over ons want wij zijn berucht tsssssssssss

    Echt iets om trots op te zijn, meis.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Aan welke kant sta jij nou eigenlijk? :')

    Dat vraag ik me ook al de hele discussie af :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Het is 'zoals jij'
    Nou, volgensmij wouden jullie een topic zonder regels, niet?
    Ik kom het niet verpesten, ik zeg gewoon wat ik er van vind.


    What the fuck.

    wat we vonden is dat de regels wat te streng waren, en dat we zo minder lol hadden, ookal deden we niemand kwaad.

    Als je gewoon ruzie wilt om iets, sta ik er open voor hoor -.- maar c;mon nog een heel topichierover volpraten?

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    No shit dat sommigen dat doen, maar jullie is een erg groot woord. Ga jij maar lekker slapen, volgens mij begin je een beetje moe te worden aan je aangebrande reacties te zien. En wij ook, door dat laatstgenoemde.


    Ten eerste, vertel me niet wat ik moet doen.
    Ten tweede, ik plaats geen 'aangebrande reacties', dat jij het zo opvat kan ik ook niks aan doen.
    Ten derde, jullie hadden een plan, en bij elk plan zijn mensen die er tegen zijn, daar moet je maar gewoon tegen kunnen.


    It's not the same without you.

    Wat reageren jullie allemaal kinderachtig. Ik vind deze discussie nogal nutteloos. Waarom regels maken als je die wil overtreden.. Ook al is het maar in 1 topic. Het feit dat je ze wil overtreden zegt dus eigenlijk al dat de regels niet goed zijn. Ofja, dat jullie de regels niet goed vinden.


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Houden we het gezellig?


    I am an idiot, I move.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    What the fuck.

    wat we vonden is dat de regels wat te streng waren, en dat we zo minder lol hadden, ookal deden we niemand kwaad.

    Als je gewoon ruzie wilt om iets, sta ik er open voor hoor -.- maar c;mon nog een heel topichierover volpraten?


    Ik ben hier niet om ruzie te maken hoor.
    Nou leg me is uit, wat geeft jullie nou zoveel lol wat niet van de regels mag?
    Ik kan me niet echt iets bedenken. o,o


    It's not the same without you.

    Nash schreef:
    Houden we het gezellig?
    hou me vast ;_; i'm afraid. dalijk word't weer gesloten ;_;


    I live for the applause, you will die for it.

    Nash schreef:
    Houden we het gezellig?


    ik bén gezellig :'D
    nee oke n_n


    It's not the same without you.

    Kikkeli schreef:
    (...)hou me vast ;_; i'm afraid. dalijk word't weer gesloten ;_;


    Haha als we allemaal niet schelden, mensen niet afkatten komt alles wel goed hoor (:


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    (...)

    Haha als we allemaal niet schelden, mensen niet afkatten komt alles wel goed hoor (:

    Ahum... *Shuts up*
    @janjaap: And that's the whole point, haha :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ahum... *Shuts up*
    @janjaap: And that's the whole point, haha :')


    Zeg dát dan, en niet dat je 1 topic wil xD wat heeft 1 topic nou voor nut.


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.