• http://letitbeagoodsummer.tumblr.com/
    Mijn eerste website, dus je mening geven is altijd lief (:!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik vind het een beetje leeg, vooral rechts. Het spreekt me niet aan, het trekt mijn aandacht niet dus heb ik ook niet verder gekeken dan wat ik al gezien heb.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik vind het een beetje leeg, vooral rechts. Het spreekt me niet aan, het trekt mijn aandacht niet dus heb ik ook niet verder gekeken dan wat ik al gezien heb.

    Ik ben hem aan het vullen ;p


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik ben het met Poseidon eens, ook snap ik niet helenmaal waar je naar toe wilt, zegmaar wat voor website je wilt maken.

    WEmo schreef:
    Ik ben het met Poseidon eens, ook snap ik niet helenmaal waar je naar toe wilt, zegmaar wat voor website je wilt maken.

    Gewoon een site met foto's op en af en toe een quote erbij..


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Het is abstract...
    Wel mooi...
    Maar wel een beetje leeg =p

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 20:28 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is mooi maar ik denk dat je er nog een beetje aan moet werken zoals meer foto's en quotes enzo.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind die Tumblrs met hele grote foto's persoonlijk mooier, maar ik snap die site niet. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    heb je die fotoos zelf gemaakt? SUPERMOOI


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik zou eerlijk gezegt voor een ander Theme kiezen, dat witte slokt alles op. Een Theme die de foto's groter afbeeld. En no offence at all, maar 'je eerste website', bedoel je niet 'je eerste Tumblr account?' En dat is niet rot bedoel, lol.

    PurpleCow schreef:
    Het is abstract...
    Wel mooi...
    Maar wel een beetje leeg =p


    <3

    Snor schreef:
    heb je die fotoos zelf gemaakt? SUPERMOOI


    Haha, natuurlijk heeft ze ze niet zelf gemaakt. :')


    wth.

    Als het jouw eigen foto's zijn en het doel van de site is om deze te presenteren, vind ik het juist goed..
    Omdat de rest van de site zo saai is en de foto's de aandacht trekken (en naar mijn mening heel mooi zijn), wordt er ook echt naar gekeken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind je tumblr mooi, ook al is het niet echt mijn smaak. Dit is de mijne. :3


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Haha, natuurlijk heeft ze ze niet zelf gemaakt. :')

    Oké dan vind ik het vaag .__.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind het een mooie rustige overzichtelijke site...


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen