• Jup, ik kreeg inspiratie door een uber vette film (Push) en een oude RPG, die ga ik nu dus combineren 8D

    Verhaal
    Het verhaal gaat over een stel kinderen, op een dag maken ze allemaal hetzelfde idiote mee. Ze stappen in een kledingkast, een telefooncel of in een kist, verzin iets geks.. Als ze eruit stappen zijn ze niet meer op hun planeet, ze zijn in een creepy stadje in de toekomst. Geen high-tec en hyper moderne dingen, nee.. De wereld van de toekomst bestaat vooral uit een woestenij met verlaten stadjes, waarin mensen elkaar uit willen moorden om een stukje brood. Er zijn verschillende ‘clans’ die tegen elkaar strijden om de gebieden. De kinderen raken verwikkeld in de strijd en zitten ook nog met een probleem, ze moeten een kist zien te vinden om thuis te komen. Alleen hoe gaan ze erachter komen waar die verborgen is?

    RPG info
    Omdat het allemaal wat vaagjes was leg ik hier even omgevingen en andere dingen uit.

    De toekomst, omgeving.
    Dor, woestenij en nogal creepy. Heel af en toe, als je diep de bossen ingaat, wil je nog wel eens mooie plekken vinden.. Of ergens ondergrondse bronnen, maar dat is zeer zeldzaam. Denk een beetje aan de omgeving die je hier om 0.50 ongeveer te zien krijgt.

    Toekomst, de kinderen.
    De paar bewoners van het stadje waarin de kinderen terecht komen zijn niet normaal, ze zijn paranormaal en hebben allemaal een gave. Hieronder vind je de gaven.

    De gaven
    Watchers: Watchers/Kijkers kunnen de toekomst voorspellen in mindere maten, vaak hebben ze schetsboek bij zich waarop ze de beelden tekenen die ze te zien krijgen.
    (Deze personen kunnen dus dingen beslissen voor jouw personages, maar geen zorgen, de toekomst valt te veranderen. Dus mensen die een Wachter spelen, beslis lekker over andermans toekomst :P)

    Movers: Movers/Verplaatsers kunnen zwaartekrachtvelden rond objecten wijzigen, waardoor ze als ware met de lucht eromheen iets opzij/omhoog etc. duwen. Een geavanceerde Mover is dus ook in staat een soort beschermend krachtveld rond zichzelf te creëren dat alles afweert.

    Pushers: Pushers/Duwers hebben de mogelijkheid om herinneringen, gedachten en emoties te implanteren in de geest van andere mensen om hen te manipuleren. Het vaardigheidsniveau van de Pusher bepaalt hoeveel mensen de Pusher in staat is om onder controle te houden op een bepaald moment, en hoe levendig de geïmplanteerde herinneringen zijn. Een krachtige Pusher kan een grote groep mensen op hetzelfde tijdstip onder controle houden, eigenlijk is dat een soort van creëren van een persoonlijk leger. Als een Pusher zijn gave gebruitk worden de pupillen groter, hoe krachtiger de persoon is hoe groter de pupillen tot zelfs de hele ogen zwart kunnen worden.


    Sniffers: Sniffers/Snuivers zijn eigenlijk een soort bloedhonden, als ze aan iets ruiken kunnen ze de bijhorende persoon opsporen doordat ze dan een soort beelden doorkrijgen.

    Shifters: Shifters/Wijzigers zijn in staat om het uiterlijk van voorwerpen tijdelijk te veranderen. Zo kunnen ze bijv. een 1 dollar biljet veranderen in een 100 dollar biljet. Objecten die worden verandert moeten ongeveer dezelfde afmetingen hebben als het object waar ze het in willen veranderen. Hoe beter de shifter des te langer zal het voorwerp verandert blijven.

    Wipers: Wipers/Uitwissers zijn in staat om een deel van/het geheugen tijdelijk of voor altijd te wissen. Natuurlijk bestaat er altijd het gevaar dat ook delen die niet moeten worden gewist toch worden gewist.

    Healers: Healers zijn in staat mensen te genezen van verwondingen, hoe erger de persoon is toegetakeld hoe pijnlijker het helingsproces.

    De ‘clans’
    Clan uit het oosten (Zij hebben ook het oostelijke deel van de stad in bezet :P)
    De leider van deze clan is Owen, de mensen die bij deze groep horen zijn snel en slim. Hun groep is kleiner, totdat de kinderen van het heden komen. Deze groep helpt graag de kinderen om terug naar huis te kunnen.

    Clan uit het Westen(Zij hebben ook het westelijke deel van de stad in bezet :P)
    De leider van deze clan is Rane De mensen van deze groep zijn sluw, sterk en kunnen ook erg gevaarlijk zijn als het om belangrijke dingen gaat. Ze hebben een erg groot trots en zullen er alles aan doen om hun domein te verdedigen, ook hebben ze wat tegen de kinderen uit het heden. Ze zien hun als indringers en willen ze vernietigen.


    Rollen:
    Kind uit het heden.
    Yuri
    Remie

    Clan uit 't Westen.
    Rane - Healer - Leider.
    Ruby - Mover.

    Clan uit 't Oosten.
    Owen - Pusher - Leider.
    Skyler - Watcher.
    Yelena - Mover.

    Speciale rol.
    Jared - Vecht voor de Clan die het meeste te bieden heeft en heeft geen gave.

    Bijrollen totdat er meer mensen zijn.
    Alice > Oosten > Sniffer > Stil, zorg- en behulpzaam.
    Jason > oosten > Pusher > Vriendelijk, energiek.
    Luna > Oosten > Watcher
    Jared > Westen > Shifter > Geheimzinnig, sluw, sterk.
    James > Westen > Wiper > Apart, stil, slim.
    Alan > Westen > Mover

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 21:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ---

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Hij wilde niet weten dat hij niet vermoord zou worden met die pillen, dat wist hij zelf ook wel. Uitdrukkingsloos staarde hij haar aan - hij wilde weten wat die dingen voor een werking hadden, en of hij ze tegen zijn toekomstige vijand kon gebruiken. Blijkbaar kon ze zijn blik niet verdragen, want ze wendde na een niet al te lange tijd haar ogen af, en vertelde wat de werking van die pil was. Hij voelde dat zijn kaken zich ontspanden, en net voordat zijn mond een 'O' zou vormen klapte hij ze op elkaar. Hij had het geluk dat hij nooit bloosde, want anders zou zijn hoofd op dit moment knalrood zijn. Maar, hield hij zich zelf voor, hij had dat nooit kunnen weten, aangezien kinderen van vier jaar hierover niets leren in een iets wat een weeshuis zou moeten voorstellen, en dat de generaal die hem verder had opgevoed hier ook niets mee te maken had. En de betekenis van abortus was hij ook pas een keer toevallig tegengekomen toen hij ooit bij de Oosterse clan was geweest om een infiltratie te beraadslagen bij de Westerlingen. Hij vond het nog steeds raar dat een gesprek bij die clan zomaar van 'gevecht' had kunnen omslaan naar 'abortus'.
    Hij brak zijn gedachtegang af en wendde zijn ogen, die weer naar het vuur waren afgedwaald, op de Westerse vrouw. "Ik neem het aanbod aan," antwoordde hij kalm. "Op voorwaarde dat je nu vertrekt. Zeg tegen je baas dat ik morgen tegen zonsopgang bij jullie voor de deur sta. Laat in de tussentijd niemand van jullie clan dichter bij mij in de buurt komen dan een kilometer." Hij had in zijn gedachten vaagjes een plan ontvouwd. Hij kon Yuri natuurlijk niet meenemen naar de Westerse clan, en hier laten was ook geen optie. Hij zou haar bij de Oosterse clan maar gaan afleveren.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jared Dwaler / huurmoordenaar
    Hij bleef haar strak nakijken tot ze volledig uit het zicht was verdwenen. Ze was ergens in een van de vele steegjes geglipt, had hij zo'n gevoel. Dat was niet het veiligste wat je als vrouw op een avond kan doen, maar hij was niet van plan om haar achterna te rennen en haar te zeggen dat er ook een veiligere weg was. Daar had ze dan maar eerder achter moeten komen.
    Toen hij zichzelf er van had verzekerd dat ze weg was en dat niemand het idee had om hem te benaderen, stond hij op, rekte zich met een ingehouden geeuw uit en liep sloom naar het huisje toe. Hij klopte op de deur. "Kom er maar uit, de boel is weer veilig." Hij zweeg even. "Alhoewel, veilig... zo wil ik het nu ook weer niet noemen. Weet je wat? Ik breng je naar de clan van de Oost-helft van de stad. Zo ver ik weet zijn die het aardigst voor nieuwkomers." Hij deed net alsof hij net die zelfde seconde pas op dat plan was gekomen, maar hij had er al goed over na gedacht. Hij zou haar bij die Ossi's afleveren, met een briefje - hij ging echt niet persoonlijk naar degenen die hij misschien nog later die dag ging aanvallen - dat ze haar ergens in een schuilkelder moesten stoppen. Het zou ook zo sneu zijn als ze meteen de eerste dag dat ze in de toekomst om zou komen.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen ossi + ik heb al 2 gassies xDD

    Ruby ~ Westerlijke clan, mover.
    Zwijgend liep ze door neutraal gebied, ze had eigenlijk al terug moeten zijn maar ze had gewoon geen zin gehad. Daar keeg ze vast problemen mee, maar af en toe moest ze er gewoon even tussenuit. Even nadenken of iets dergelijks. Geen zeurende mensen aan je kop.. En die rust vond je bijna nergens behalve in het neutrale gebied, wat overgens behoorlijk klein was. Uiteindlijk liep ze terug naar het Westelijek gedeelte van de stad.

    Yuri ~ Mens.
    Toen ze een bekende stem hoorden liep ze terug. ,,Oosterlijke clan?'' vroeg ze en keek hem aan, great. Voor zover hij wist. Misschien waren ze dus niet zo aardig voor 'nieuwkomers'. Nu ze erover nadacht, ze wist zijn naam nog niet. ,,Trouwens..'' ze frunnikte aan haar ahren en keek hem aan. ,,Ik weet jouw naam nog niet.'' ze keek hem ietwat nieuwsgierig aan, zouden ze normale namen nu? Ze spraken wel gewoon, dus namen zouden waarschijnlijk ook wel gewoon zijn, toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ---

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    sorry mensen, ik had computer verbod 8D

    Jared Dwaler/Huurmoordenaar
    "Ja, oosterse clan," bevestigde hij, en wilde net weer terug naar het vuur lopen omdat hij geen zin had om het gesprek te vervolgen toen ze zijn naam vroeg. Hij rolde met zijn ogen.
    "Ik zou graag willen zeggen dat je beter had moeten weten, maar ja, dat is ook weer waar. Je weet niet beter. Je komt hier niet vandaan." Hij keek peinzend voor zich uit. "Om hier te overleven, zul je je toch aan moeten passen. Te beginnen met het accepteren van het feit dat je me nooit hebt ontmoet en hopelijk nooit meer zal ontmoeten." Hij zweeg weer even. "Hoorde je dat? Je hebt me nooit ontmoet, en als je me ooit weer tegen komt, ren dan hard weg."


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Gaat dit nog leven? ;3


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    aargh, er zin ineens veel RPG'ers, misschien beetje reclame maken? xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.