• Jup, ik kreeg inspiratie door een uber vette film (Push) en een oude RPG, die ga ik nu dus combineren 8D

    Verhaal
    Het verhaal gaat over een stel kinderen, op een dag maken ze allemaal hetzelfde idiote mee. Ze stappen in een kledingkast, een telefooncel of in een kist, verzin iets geks.. Als ze eruit stappen zijn ze niet meer op hun planeet, ze zijn in een creepy stadje in de toekomst. Geen high-tec en hyper moderne dingen, nee.. De wereld van de toekomst bestaat vooral uit een woestenij met verlaten stadjes, waarin mensen elkaar uit willen moorden om een stukje brood. Er zijn verschillende ‘clans’ die tegen elkaar strijden om de gebieden. De kinderen raken verwikkeld in de strijd en zitten ook nog met een probleem, ze moeten een kist zien te vinden om thuis te komen. Alleen hoe gaan ze erachter komen waar die verborgen is?

    RPG info
    Omdat het allemaal wat vaagjes was leg ik hier even omgevingen en andere dingen uit.

    De toekomst, omgeving.
    Dor, woestenij en nogal creepy. Heel af en toe, als je diep de bossen ingaat, wil je nog wel eens mooie plekken vinden.. Of ergens ondergrondse bronnen, maar dat is zeer zeldzaam. Denk een beetje aan de omgeving die je hier om 0.50 ongeveer te zien krijgt.

    Toekomst, de kinderen.
    De paar bewoners van het stadje waarin de kinderen terecht komen zijn niet normaal, ze zijn paranormaal en hebben allemaal een gave. Hieronder vind je de gaven.

    De gaven
    Watchers: Watchers/Kijkers kunnen de toekomst voorspellen in mindere maten, vaak hebben ze schetsboek bij zich waarop ze de beelden tekenen die ze te zien krijgen.
    (Deze personen kunnen dus dingen beslissen voor jouw personages, maar geen zorgen, de toekomst valt te veranderen. Dus mensen die een Wachter spelen, beslis lekker over andermans toekomst :P)

    Movers: Movers/Verplaatsers kunnen zwaartekrachtvelden rond objecten wijzigen, waardoor ze als ware met de lucht eromheen iets opzij/omhoog etc. duwen. Een geavanceerde Mover is dus ook in staat een soort beschermend krachtveld rond zichzelf te creëren dat alles afweert.

    Pushers: Pushers/Duwers hebben de mogelijkheid om herinneringen, gedachten en emoties te implanteren in de geest van andere mensen om hen te manipuleren. Het vaardigheidsniveau van de Pusher bepaalt hoeveel mensen de Pusher in staat is om onder controle te houden op een bepaald moment, en hoe levendig de geïmplanteerde herinneringen zijn. Een krachtige Pusher kan een grote groep mensen op hetzelfde tijdstip onder controle houden, eigenlijk is dat een soort van creëren van een persoonlijk leger. Als een Pusher zijn gave gebruitk worden de pupillen groter, hoe krachtiger de persoon is hoe groter de pupillen tot zelfs de hele ogen zwart kunnen worden.


    Sniffers: Sniffers/Snuivers zijn eigenlijk een soort bloedhonden, als ze aan iets ruiken kunnen ze de bijhorende persoon opsporen doordat ze dan een soort beelden doorkrijgen.

    Shifters: Shifters/Wijzigers zijn in staat om het uiterlijk van voorwerpen tijdelijk te veranderen. Zo kunnen ze bijv. een 1 dollar biljet veranderen in een 100 dollar biljet. Objecten die worden verandert moeten ongeveer dezelfde afmetingen hebben als het object waar ze het in willen veranderen. Hoe beter de shifter des te langer zal het voorwerp verandert blijven.

    Wipers: Wipers/Uitwissers zijn in staat om een deel van/het geheugen tijdelijk of voor altijd te wissen. Natuurlijk bestaat er altijd het gevaar dat ook delen die niet moeten worden gewist toch worden gewist.

    Healers: Healers zijn in staat mensen te genezen van verwondingen, hoe erger de persoon is toegetakeld hoe pijnlijker het helingsproces.

    De ‘clans’
    Clan uit het oosten (Zij hebben ook het oostelijke deel van de stad in bezet :P)
    De leider van deze clan is Owen, de mensen die bij deze groep horen zijn snel en slim. Hun groep is kleiner, totdat de kinderen van het heden komen. Deze groep helpt graag de kinderen om terug naar huis te kunnen.

    Clan uit het Westen(Zij hebben ook het westelijke deel van de stad in bezet :P)
    De leider van deze clan is Rane De mensen van deze groep zijn sluw, sterk en kunnen ook erg gevaarlijk zijn als het om belangrijke dingen gaat. Ze hebben een erg groot trots en zullen er alles aan doen om hun domein te verdedigen, ook hebben ze wat tegen de kinderen uit het heden. Ze zien hun als indringers en willen ze vernietigen.


    Rollen:
    Kind uit het heden.
    Yuri
    Remie

    Clan uit 't Westen.
    Rane - Healer - Leider.
    Ruby - Mover.

    Clan uit 't Oosten.
    Owen - Pusher - Leider.
    Skyler - Watcher.
    Yelena - Mover.

    Speciale rol.
    Jared - Vecht voor de Clan die het meeste te bieden heeft en heeft geen gave.

    Bijrollen totdat er meer mensen zijn.
    Alice > Oosten > Sniffer > Stil, zorg- en behulpzaam.
    Jason > oosten > Pusher > Vriendelijk, energiek.
    Luna > Oosten > Watcher
    Jared > Westen > Shifter > Geheimzinnig, sluw, sterk.
    James > Westen > Wiper > Apart, stil, slim.
    Alan > Westen > Mover

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 21:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha,t is leuk om Jared te treiteren (:

    Yuri
    Net toen ze zich eigenlijk wel oké begon te voelen flipte Jared hem. Waarom wist ze niet maar hij sloeg het mobieltje uit haar hand en schreeuwde tegen haar. ,,je vroeg er zelf om!'' verbeet ze hem en raapte haar mobieltje op, godzijndank bestond de grond hier uit zand en niet uti stenen zoals thuis. ,,Het is het enige waar ik ze nog op kan zien, althans, voor hoelang ik hier vast zit.'' ze stopte hem weg en keek toen pissig de andere kant op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    't Is nog leuker om uit te flippen met Jared 8D

    Jared Dwaler alias huurmoordenaar
    Hij moest zich inhouden om niet een gesnauwde 'Jij hebt tenminste nog de kans om ze terug te zien' naar Yuri te werpen, maar hij was zich er nog steeds van bewust dat hij zijn reputatie hoog moest houden; hij keek haar even minachtend aan en snoof, waarna hij zijn blik weer op het vuur richtte. Hij merkte dat het op het punt stond om uit te gaan. Hij stond op, en liep de twee passen naar de stapel hout die hij laatst had aangelegd, waar hij een arm vol van af pakte. Hij zette het hout in een strategisch tentvormpje op het smeulende as, en niet lang daar na vatte het vlam.
    "Ik vroeg er niet zelf om," zei hij toen, bij wijze van verlaat antwoord op het 'je vroeg er zelf om'. "Ik wilde alleen weten in welke armzalige omstandigheden het verleden zich echt verkeerde."


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    leuk om Yuri hem te laten teasen en testen x)

    Yuri
    ,,Je wilde dat ik vertelde over mijn leven en hun horen daarbij, anders had je duidelijker moeten wezen en vragen hoe de wereld er van toen uitziet.. of zag.'' mompelde ze als antwoord. Yuri haalde een hand door haar haen en ebdacht dat ze wel wat aardiger kon zijn aangezien hij haar anders misschien wat aan zou doen. Wie zei dat hij dat nu niet al zou doen? Naja, ze moest hem maar even vertrouwen, ze had weinig keus.. Hopelijk vond hij 't oké als ze bleef want ze wilde niet weten wat voor ergere creeps er rondliepen. hier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jared Dwaler alias huurmoordenaar
    Als blikken konden doden, was Yuri nu niet meer op deze wereld geweest - en de rest van de wereld waarschijnlijk ook niet meer, maar daar gaat het niet om. Jared zuchtte gefrustreerd. "Je mag kiezen," snauwde hij. "Of je houdt je mond en blijft hier bij het vuur en wordt niet opgegeten door de wolven die vannacht zijn ontsnapt," dat van die wolven was eigenlijk niet waar, maar het klonk wel goed, "Of je trekt nog één keer je arrogante smoel open waarna ik je hier wegtrap en je zelf je weg mag kiezen." Hij zweeg even. "Al heb ik mijn messen al lang niet meer gebruikt," voegde hij er broeierig aan toe. "Misschien wordt het dan dus een mengeling daarvan. Met een mes in je rug de wildernis in... Ach, nee, dat is zonde van mijn mes." Hij keek peinzend in het vuur, en hoopte dat hij haar genoeg angst aan had gejaagd.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yuri
    Ze schrok van zijn uitbarsting, ze begreep sowieso niet waarom hij haar niet wegstuurde. Ze was enkel een last, toch? Yuri besloot toen maar wijselijk haar mond te houden. ,,Sorry..'' zei ze uiteindelijk zachtjes, ze wreef met haar voet over de grond en zuchtte zachtjes. Zou hij het menen van die messen? Hij leek haar er wel het type voor maar als hij het zou menen had hij 't toch al meteen gedaan, of niet soms? ,,Trouwens..'' mompelde ze voorzichtig na lange stitle. ,,Slaap je buiten?'' het was een stomme vraag, maar ze werd gek van de stilte en er stonden genoeg gebouwen leeg waar je in kon overnachten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jared Zwaargeïrriteerde Dwaler alias Huurmoordenaar
    Eindelijk was het even rustig. Hij beet het laatste stukje vruchtvlees van de appel, waarna hij het klokhuis in het vuur gooide. Het knapte een beetje - waarschijnlijk ontsnapte het vocht uit de appel, of zoiets in die richting. Net toen hij weer tot zijn stille zelf begon te komen, hoorde hij het timide stemmetje van Yuri; hij zuchtte al voordat ze de vraag had afgemaakt.
    "Ik slaap inderdaad buiten," antwoordde hij afgemeten. "Als het zomer is, tenminste. En gelukkig is het zomer." Hij had eigenlijk geen zin om verder te praten, maar hij lichtte nog even toe: "Het gebouw waar je zojuist tegenaan hebt gezeten, heb ik een jaar geleden toegeëigend. Daar slaap ik 's winters."


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Net toen hij zijn verhaal had beëindigd, hoorde hij aan de rand van de stad wat geritsel. Hij deed niet de moeite om zich om te draaien - of degene zou langs hem lopen, of degene zou hem aanspreken. En hoogstwaarschijnlijk durfde niemand hem aan te vallen. Voordat de nieuwkomer hem volledig in het zicht zou krijgen, fluisterde hij zacht: "Yuri, ga nu het gebouw in. Ik wil niet dat degene die nu aankomt jou te zien krijgt." Hij zag dat Yuri eerst tegen wilde sputteren, maar na een felle blik droop ze toch maar af, het gebouw in dat hij als overwinterplaats had gebruikt. Misschien zou degene die nu aan kwam lopen denken dat hij - of zij - alleen maar verbeeld had dat Jared nog wat gezelschap had. Jammer genoeg wist hij dat niet zeker, en een meisje in het bijzijn van hém zou zeker vragen oproepen. Zeer vervelende vragen.
    Net toen Yuri de deur had afgesloten, kwam er weer beweging aan de kant van de nieuwkomer, en nog geen seconde later hoorde hij haar vragen wat zijn besluit was. Het was serieus een háár. Een vrouw. Hij keek haar spottend aan, terwijl hij vluchtig door zijn hoofd liet gaan: Laten ze nu ook al vrouwen deze werken opknappen?
    "Ach, een beetje gezelschap kan ik altijd wel gebruiken," antwoordde hij loom. Dat was waarschijnlijk niet het antwoord waarop ze gehoopt had - en hij meende het totaal niet: hij wilde dat ze gewoon maar zo snel mogelijk weg ging; hij had er eerlijk gezegd nog niet echt over na gedacht - maar hij zag aan haar dat ze het meende. Het was waarschijnlijk een echte volhouder.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 14:57 ]


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yuri
    Yuri was naar binnen gelopen en was gaan zitten op de grond met haar rug tegen de muur, ze zuchtte zachtjes en kon ze horen praten. Ze frunnikte wat aan haar haren en luisterde mee, ineens bedacht ze zich dat ze de jongeman zijn naam niet eens wist. Lekker dan, ze zou het straks vragen. Althans, als hij wat gekalmeerd was en niet weer op 't punt stond om te flippen.. Ze wilde niet weer dat hij zo tegen haar uitviel. Yuri stond na een tijdje op omdat ze een pijnlijke kont van het zitten kreeg (xd) en begon door het 'huis' te lopen. Het was vreselijk oud en smerig, hoe kon hij hier in godsnaam slapen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Hij perste zijn lippen op elkaar en vernauwde zijn ogen toen hij hoorde dat zij had gezien dat Yuri bij hem had gezeten, maar verder reageerde hij niet op die opmerking. Wat hem nog meer verbaasde, was dat ze - zonder het te vragen nog wel - plaats nam tegen over hem bij het vuur. Hij keek haar nog eens geringschattend aan, waarna hij zijn ogen met een zucht afwende. Blijkbaar was ze serieus van plan om hier te blijven tot hij een heuse eed had gezworen waarbij hij zei dat hij een paar Oosterlingen zou vermoorden. De boodschapster keek hem bijna uitdagend aan en frustelde wat aan haar haren. Uitdrukkingsloos bleef hij haar aanstaren. "Ik wacht," hoorde hij toen. Fijn. Dat stuk ongeluk bleef daar dus nog even zitten.
    "Heeft jouw Rane ook nog iets gezegd over wat er gebeurd als ik bij de Ossi's in het team ga?" zei hij toen kalm. Misschien kwam er nu nog iets boven op; maar hij moest het spel niet te gevaarlijk spelen, anders kapten ze misschien het aanbod af, en dat moest hij niet hebben.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik wou dat ik zin had om het te lezen,
    maar vandaag ben ik enorm lui..


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Ach, lezen kan je altijd nog n___n Je mag, als je het idee leuk vindt, ook nog altijd joinen.

    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Hij zuchtte zacht, en liet zijn blik nog eens over de vrouw dwalen. Ze was klein en fijngebouwd, maar door de manier waarop ze zich bewoog zag hij dat ze zelfverzekerd was. En hij was ervan overtuigd dat ze toch de nodige spieren had. Haar felblauwe ogen waren gericht op haar haren, die ze toen - om waarschijnlijk nog maar een keer te laten merken dat ze niet van plan was om weg te gaan - begon uit te kammen. Hij legde zijn gezicht in zijn handen die hij op zijn knieën liet steunen, en op zijn beurt probeerde hij haar te irriteren door haar gewoon maar aan te kijken, zonder iets te zeggen. Vroeg of laat zou ze het hopelijk zat worden en hier verdwijnen, zodat hij kon kijken of Yuri niet al door één of ander clan was gekidnapt.
    Alhoewel, als hij nog te lang wachtte, zouden ze misschien het aanbod terugtrekken. En de Ossi's waren blijkbaar niet meer van plan om een zinnig bod uit te brengen... Op het moment dat hij toe wilde stemmen, haalde ze een of andere pil tevoorschijn, die ze met een fles water afslikte. In plaats van te zeggen dat hij het aanbod aannam, kwam er een vragende blik in zijn ogen. Waar haalde ze die pillen vandaan? Het enige dat hij kon bedenken, was dat ze ernstig ziek was of zo, want anders zouden ze geen pillen verstrekken, zo ver hij wist. Hij had die soort pillen ook nog nooit gezien. En hij kon er al helemaal met zijn verstand niet bij waarom er cijfers naast die pilletjes stonden. "Ben je ziek, of zo?" vroeg hij toen maar botweg. Hij wilde nu ook weten wat het was.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]