• Jup, ik kreeg inspiratie door een uber vette film (Push) en een oude RPG, die ga ik nu dus combineren 8D

    Verhaal
    Het verhaal gaat over een stel kinderen, op een dag maken ze allemaal hetzelfde idiote mee. Ze stappen in een kledingkast, een telefooncel of in een kist, verzin iets geks.. Als ze eruit stappen zijn ze niet meer op hun planeet, ze zijn in een creepy stadje in de toekomst. Geen high-tec en hyper moderne dingen, nee.. De wereld van de toekomst bestaat vooral uit een woestenij met verlaten stadjes, waarin mensen elkaar uit willen moorden om een stukje brood. Er zijn verschillende ‘clans’ die tegen elkaar strijden om de gebieden. De kinderen raken verwikkeld in de strijd en zitten ook nog met een probleem, ze moeten een kist zien te vinden om thuis te komen. Alleen hoe gaan ze erachter komen waar die verborgen is?

    RPG info
    Omdat het allemaal wat vaagjes was leg ik hier even omgevingen en andere dingen uit.

    De toekomst, omgeving.
    Dor, woestenij en nogal creepy. Heel af en toe, als je diep de bossen ingaat, wil je nog wel eens mooie plekken vinden.. Of ergens ondergrondse bronnen, maar dat is zeer zeldzaam. Denk een beetje aan de omgeving die je hier om 0.50 ongeveer te zien krijgt.

    Toekomst, de kinderen.
    De paar bewoners van het stadje waarin de kinderen terecht komen zijn niet normaal, ze zijn paranormaal en hebben allemaal een gave. Hieronder vind je de gaven.

    De gaven
    Watchers: Watchers/Kijkers kunnen de toekomst voorspellen in mindere maten, vaak hebben ze schetsboek bij zich waarop ze de beelden tekenen die ze te zien krijgen.
    (Deze personen kunnen dus dingen beslissen voor jouw personages, maar geen zorgen, de toekomst valt te veranderen. Dus mensen die een Wachter spelen, beslis lekker over andermans toekomst :P)

    Movers: Movers/Verplaatsers kunnen zwaartekrachtvelden rond objecten wijzigen, waardoor ze als ware met de lucht eromheen iets opzij/omhoog etc. duwen. Een geavanceerde Mover is dus ook in staat een soort beschermend krachtveld rond zichzelf te creëren dat alles afweert.

    Pushers: Pushers/Duwers hebben de mogelijkheid om herinneringen, gedachten en emoties te implanteren in de geest van andere mensen om hen te manipuleren. Het vaardigheidsniveau van de Pusher bepaalt hoeveel mensen de Pusher in staat is om onder controle te houden op een bepaald moment, en hoe levendig de geïmplanteerde herinneringen zijn. Een krachtige Pusher kan een grote groep mensen op hetzelfde tijdstip onder controle houden, eigenlijk is dat een soort van creëren van een persoonlijk leger. Als een Pusher zijn gave gebruitk worden de pupillen groter, hoe krachtiger de persoon is hoe groter de pupillen tot zelfs de hele ogen zwart kunnen worden.


    Sniffers: Sniffers/Snuivers zijn eigenlijk een soort bloedhonden, als ze aan iets ruiken kunnen ze de bijhorende persoon opsporen doordat ze dan een soort beelden doorkrijgen.

    Shifters: Shifters/Wijzigers zijn in staat om het uiterlijk van voorwerpen tijdelijk te veranderen. Zo kunnen ze bijv. een 1 dollar biljet veranderen in een 100 dollar biljet. Objecten die worden verandert moeten ongeveer dezelfde afmetingen hebben als het object waar ze het in willen veranderen. Hoe beter de shifter des te langer zal het voorwerp verandert blijven.

    Wipers: Wipers/Uitwissers zijn in staat om een deel van/het geheugen tijdelijk of voor altijd te wissen. Natuurlijk bestaat er altijd het gevaar dat ook delen die niet moeten worden gewist toch worden gewist.

    Healers: Healers zijn in staat mensen te genezen van verwondingen, hoe erger de persoon is toegetakeld hoe pijnlijker het helingsproces.

    De ‘clans’
    Clan uit het oosten (Zij hebben ook het oostelijke deel van de stad in bezet :P)
    De leider van deze clan is Owen, de mensen die bij deze groep horen zijn snel en slim. Hun groep is kleiner, totdat de kinderen van het heden komen. Deze groep helpt graag de kinderen om terug naar huis te kunnen.

    Clan uit het Westen(Zij hebben ook het westelijke deel van de stad in bezet :P)
    De leider van deze clan is Rane De mensen van deze groep zijn sluw, sterk en kunnen ook erg gevaarlijk zijn als het om belangrijke dingen gaat. Ze hebben een erg groot trots en zullen er alles aan doen om hun domein te verdedigen, ook hebben ze wat tegen de kinderen uit het heden. Ze zien hun als indringers en willen ze vernietigen.


    Rollen:
    Kind uit het heden.
    Yuri
    Remie

    Clan uit 't Westen.
    Rane - Healer - Leider.
    Ruby - Mover.

    Clan uit 't Oosten.
    Owen - Pusher - Leider.
    Skyler - Watcher.
    Yelena - Mover.

    Speciale rol.
    Jared - Vecht voor de Clan die het meeste te bieden heeft en heeft geen gave.

    Bijrollen totdat er meer mensen zijn.
    Alice > Oosten > Sniffer > Stil, zorg- en behulpzaam.
    Jason > oosten > Pusher > Vriendelijk, energiek.
    Luna > Oosten > Watcher
    Jared > Westen > Shifter > Geheimzinnig, sluw, sterk.
    James > Westen > Wiper > Apart, stil, slim.
    Alan > Westen > Mover

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 21:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    openen? o-o Bij geen wg meer terug had ik gewijzigt btw, als je dat bedoelt x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Vanuit zijn ooghoeken zag hij dat de vrouw die zich Yuri noemde zich verplaatst had naar de muur van het oude, beschadigde gebouw. Nadat hij dit had gezien, richtte hij zijn ogen weer snel op het vuur; hij besefte dat dit onwetende gedoe misschien wel gespeeld zou kunnen zijn door een verdoemd goede actrice, en als hij even niet op zijn hoede zou zijn, zou het zijn leven kunnen kosten.
    “Op dit moment leven we in het jaar 2200,” zei hij langzaam, waarna hij zijn hoofd toch weer oprichtte naar Ruby. Hij kon echte verbazing en gemaakte verbazing van elkaar onderscheiden. En waarschijnlijk zou één van beiden zo meteen haar gezicht domineren.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Yuri (A)

    Yuri
    Ze zag hem kort omkijken maar zei niks, ze trok haar knieën op en sloeg haar armen er omheen. Ineens zei hij dat dit 2200 was. ,,2200?!'' haar ogen werden groot en ze keek verbaasd naar 'm. ,,D-dat kan niet..'' ze sloeg haar ogen neer en dacht er peinzend over na. ,,Ik kom uit 2011..'' zei ze zachtjes. Was dit uberhaupt mogelijk? Ze keek voor zich uit en zag een rat wegglippen in een geluf in de muur, ze voelde een zachte bries en zag wat zand opstuimen. Voor haar gevoel was ze in een compleet andere wereld. Hoe kwam ze terug? Gelijk bekroop een soort gevoel van angst, verdriet en heimwee haar. Ze zat vast in een godvergeten land waar een soort oorlog was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aaarrrr, dammit x’D Sorry x] Maar ik had de eerste wel goed :3
    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Even voelde hij iets. Héél even maar, en heel vaag. Maar toch lang genoeg om zichzelf stomverbaasd te laten staan; de laatste keer dat hij dit had gevoeld, was toen de generaal die hem had opgevoed zichzelf met een granaat had bekogeld waarna hij twee vingers miste. Hij voelde medelijden.
    Meteen gooide hij dat zwakke gevoel van zich af.
    “Dat kan niet,” snauwde hij naar het vuur, ineens chagrijnig door het feit dat hij door zulk lage emotie was getroffen. “Je kan niet opeens in de toekomst zitten. Het waarschijnlijkste lijkt me dat de Westerse clan wat van hun technologieën op je hebben losgelaten waardoor je geloofd dat je in 2011 leefde.” Hij snoof. “En dat lijkt me al onwaarschijnlijk.”


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Geeft niks, tis ook al laat (A) x]

    Yuri
    Ze schrok even toen hij haar zo afsnauwde, ze was bang dat ie boos zou worden en op haar af zou stormen met de messen.. Maar dat deed hij niet, hij bleef zitten en vertelde iets waar ze geen hol van snapte. ,,W-wat bedoel je?'' stamelde ze en beet op haar onderlip. Zo vreselijk had ze zich nog nooit gevoeld, ze moest het positief bekijken.. Dat ahd ze van haar ouders geleerd, helaas was er niks positiefs aan momenteel. Misschien dat hij haar nog niet vermoord had, maar meer ook niet. Eigenlijk had hij wel gelijk, je kon niet zomaar ineens in de toekomst zitten, maar het was super helder in haar gedachten en ze wist zeker hoe het gegaan was, ze had het tenslotte zelf meegemaakt. Ze wist hoe ze eerst de windvlaag voele en vervolgens 'wakker werd' (let op de ' dingetjes xD) in het donker, om vervolgens uit een of andere kist te stappen om daarna erachter te komen dat ze in een oud en verlaten gebouw was.. Waarom geloofde hij haar verdomme niet gewoon?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Hij zuchtte geërgerd en masseerde zijn kloppende slapen. Hij werd moe van dit schijnheilige gezwets. Maar stel dat ze gelijk heeft? Stel dat ze om één of andere, rare, onbegrijpelijke reden serieus uit de toekomst is gevallen? fluisterde een klein stemmetje in zijn hoofd. Hij fronste. Meestal hadden de stemmetjes in zijn hoofd – die hij overigens niet zo vaak had, hij was dus geen schizofreen – gelijk. Misschien moest hij haar gewoon een kans gunnen.
    Zwijgend pakte hij uit zijn tas een appel uit zijn leren tas, en gooide hem zonder op te kijken in Yuri’s handen. “Hier. Eet. Misschien krijg je dan je gedachten op een rijtje, en besef je dat je hier per ongeluk toch thuis blijkt te horen.” Ter demonstratie nam hij een hap uit zijn eigen appel.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Yuri
    Opeens kreeg ze een appel toegeworpen die ze opving. Ze keek 'm even verbaasd aan, dat had ze niet verwacht. ,,Ik ben niet gek ikn mijn hoofd, als ik hier hoorde wist ik het wel..'' zei ze, haar blik ging naar de appel, eigenlijk had zel wel trek dus nam ze een hap. Tot haar verbazing was hij nog best lekker.

    inspiratieloo en ik peer'm x) Byyyye <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cya n__n


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    'Ik denk dat ze de watertoren wel aan kunnen met het volk dat James er heen stuurt,' begon Rane terwijl ze naar haar tafel wandelde en Yelena met een vage beweging wenkte. 'Ik wil dat je de grens hier in het oog houdt. Ik heb het gevoel dat die klootzakken iets van plan zijn en ik wil dat er iemand die ik vertrouw in de buurt is als het gebeurt...' Rane duidde een positie aan die zowel de grens met niemandsland als met het stadsdeel van het Oosten aanduidde. 'Je kan meenemen wie je wil. En als je dat stuk vreten van een moordenaar ergens ziet, zeg dan dat hij zijn besluit op maakt, of ik bemoei me er zelf mee. Ik ben zijn getreuzel zat.' Rane had de Dwaler, zoals hij werd genoemd, nog nooit gezien. Ze had altijd bodes gestuurd omdat ze hem amper relevant vond, ze geloofde nooit dat hij in staat zou zijn om Anwill af te maken. Maar nu hadden ze hem 5000 geboden en Rane kreeg er genoeg van. De man moest besluiten, of ze zou hem hoogst persoonlijk achter na gaan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Even omhoog halen x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Hij had al bijna meteen spijt dat hij een van zijn laatste appels had weg gegeven. Maar zo veel maakte het niet uit. Als hij niets meer van het Oosten zou horen, zou hij het aanbod van 5000 maar aannemen van de Westerse clan, waardoor hij genoeg geld had om weer een jaar op zijn luie gat te zitten en te vreten wat hij wilde.
    Peinzend nam hij nog een hap. "Kom hier zitten, Yuri," zei hij, en gebaarde vaagjes naar de boomstronk die diende als een bank waar hij zelf ook op zat. Hij wachtte niet tot ze zat, en vroeg - of commandeerde bijna: "Vertel eens wat over je zelf. Over jouw leven. In het jaar 2011."


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Yuri
    Ze was even verbaasd maar stond toen op en ging bij hem zitten. ,,Awrh, mijn leven is niet zo interessant hoor.. Althans, dat was 't niet, tot nu.'' ze glimlachte flauwtjes, waarschijnlijk zou ze wel wat rustiger worden als ze over die doodnormale dingen sprak. ,,Ik woonde gewoon samen met mijn ouders en broertje. Mijn pa werkt op kantoor, mijn moeder is gewoon huisvrouw en mijn broertje wilt profvoetballer wroden.'' ze grinnikte zachtjes en nam een hap van der appel. ,,Wacht eens, ik heb wat foto's.'' zie ze toen ze haar mon weer leeg had, niet dat het hem veel zou boeiend ofoz, maar het hielp haar met relaxen. Yuri pakte haar mobieltje, ze had geen beltegoed meer env andaar had ze dus in de telefooncel gebeld. ,,Kijk.'' ze liet 'm foto zine van de rouders en broertje x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Hij luisterde half-geïnteresseerd naar haar, tot ze haar familie uitgevoerd begon te beschrijven. Hij bevroor haast vanbinnen; het bloed klopte tegen zijn slapen. Het liefste had hij haar mond dichtgedrukt en daarna haar halsslagader open gesneden zodat ze haar suikerzoete verhalen voor zich kon houden, maar hij kon zich niet verzetten om ook maar iets te bewegen.
    Maar toen hij de foto van haar familie voor zich kreeg, bereikte zijn bloed het kookpunt. Met een grauw sloeg hij het ongeval op de grond - waar het met een ongezond geluid uit elkaar sprong - waarna hij opsprong en haar verwilderd aanstaarde. "Laat me die onzin níet zien!" Hij hapte naar adem en wilde er nog een hele preek aan toevoegen, maar hij kwam tot het besef dat hij nu zijn reputatie als ongevoelige, emotieloze creep op het spel zette, dus in plaats daar van ging hij weer zitten en legde zijn hoofd in zijn handen. "Je hebt er sowieso niets aan hier," zei hij, en gebaarde naar het ding waar de foto op had gestaan.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]