• Jup, ik kreeg inspiratie door een uber vette film (Push) en een oude RPG, die ga ik nu dus combineren 8D

    Verhaal
    Het verhaal gaat over een stel kinderen, op een dag maken ze allemaal hetzelfde idiote mee. Ze stappen in een kledingkast, een telefooncel of in een kist, verzin iets geks.. Als ze eruit stappen zijn ze niet meer op hun planeet, ze zijn in een creepy stadje in de toekomst. Geen high-tec en hyper moderne dingen, nee.. De wereld van de toekomst bestaat vooral uit een woestenij met verlaten stadjes, waarin mensen elkaar uit willen moorden om een stukje brood. Er zijn verschillende ‘clans’ die tegen elkaar strijden om de gebieden. De kinderen raken verwikkeld in de strijd en zitten ook nog met een probleem, ze moeten een kist zien te vinden om thuis te komen. Alleen hoe gaan ze erachter komen waar die verborgen is?

    RPG info
    Omdat het allemaal wat vaagjes was leg ik hier even omgevingen en andere dingen uit.

    De toekomst, omgeving.
    Dor, woestenij en nogal creepy. Heel af en toe, als je diep de bossen ingaat, wil je nog wel eens mooie plekken vinden.. Of ergens ondergrondse bronnen, maar dat is zeer zeldzaam. Denk een beetje aan de omgeving die je hier om 0.50 ongeveer te zien krijgt.

    Toekomst, de kinderen.
    De paar bewoners van het stadje waarin de kinderen terecht komen zijn niet normaal, ze zijn paranormaal en hebben allemaal een gave. Hieronder vind je de gaven.

    De gaven
    Watchers: Watchers/Kijkers kunnen de toekomst voorspellen in mindere maten, vaak hebben ze schetsboek bij zich waarop ze de beelden tekenen die ze te zien krijgen.
    (Deze personen kunnen dus dingen beslissen voor jouw personages, maar geen zorgen, de toekomst valt te veranderen. Dus mensen die een Wachter spelen, beslis lekker over andermans toekomst :P)

    Movers: Movers/Verplaatsers kunnen zwaartekrachtvelden rond objecten wijzigen, waardoor ze als ware met de lucht eromheen iets opzij/omhoog etc. duwen. Een geavanceerde Mover is dus ook in staat een soort beschermend krachtveld rond zichzelf te creëren dat alles afweert.

    Pushers: Pushers/Duwers hebben de mogelijkheid om herinneringen, gedachten en emoties te implanteren in de geest van andere mensen om hen te manipuleren. Het vaardigheidsniveau van de Pusher bepaalt hoeveel mensen de Pusher in staat is om onder controle te houden op een bepaald moment, en hoe levendig de geïmplanteerde herinneringen zijn. Een krachtige Pusher kan een grote groep mensen op hetzelfde tijdstip onder controle houden, eigenlijk is dat een soort van creëren van een persoonlijk leger. Als een Pusher zijn gave gebruitk worden de pupillen groter, hoe krachtiger de persoon is hoe groter de pupillen tot zelfs de hele ogen zwart kunnen worden.


    Sniffers: Sniffers/Snuivers zijn eigenlijk een soort bloedhonden, als ze aan iets ruiken kunnen ze de bijhorende persoon opsporen doordat ze dan een soort beelden doorkrijgen.

    Shifters: Shifters/Wijzigers zijn in staat om het uiterlijk van voorwerpen tijdelijk te veranderen. Zo kunnen ze bijv. een 1 dollar biljet veranderen in een 100 dollar biljet. Objecten die worden verandert moeten ongeveer dezelfde afmetingen hebben als het object waar ze het in willen veranderen. Hoe beter de shifter des te langer zal het voorwerp verandert blijven.

    Wipers: Wipers/Uitwissers zijn in staat om een deel van/het geheugen tijdelijk of voor altijd te wissen. Natuurlijk bestaat er altijd het gevaar dat ook delen die niet moeten worden gewist toch worden gewist.

    Healers: Healers zijn in staat mensen te genezen van verwondingen, hoe erger de persoon is toegetakeld hoe pijnlijker het helingsproces.

    De ‘clans’
    Clan uit het oosten (Zij hebben ook het oostelijke deel van de stad in bezet :P)
    De leider van deze clan is Owen, de mensen die bij deze groep horen zijn snel en slim. Hun groep is kleiner, totdat de kinderen van het heden komen. Deze groep helpt graag de kinderen om terug naar huis te kunnen.

    Clan uit het Westen(Zij hebben ook het westelijke deel van de stad in bezet :P)
    De leider van deze clan is Rane De mensen van deze groep zijn sluw, sterk en kunnen ook erg gevaarlijk zijn als het om belangrijke dingen gaat. Ze hebben een erg groot trots en zullen er alles aan doen om hun domein te verdedigen, ook hebben ze wat tegen de kinderen uit het heden. Ze zien hun als indringers en willen ze vernietigen.


    Rollen:
    Kind uit het heden.
    Yuri
    Remie

    Clan uit 't Westen.
    Rane - Healer - Leider.
    Ruby - Mover.

    Clan uit 't Oosten.
    Owen - Pusher - Leider.
    Skyler - Watcher.
    Yelena - Mover.

    Speciale rol.
    Jared - Vecht voor de Clan die het meeste te bieden heeft en heeft geen gave.

    Bijrollen totdat er meer mensen zijn.
    Alice > Oosten > Sniffer > Stil, zorg- en behulpzaam.
    Jason > oosten > Pusher > Vriendelijk, energiek.
    Luna > Oosten > Watcher
    Jared > Westen > Shifter > Geheimzinnig, sluw, sterk.
    James > Westen > Wiper > Apart, stil, slim.
    Alan > Westen > Mover

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 21:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yuri ~ Heden/VerledenGeval.
    Ze kwam er al gauw achter dat Ze zich op eenzolder bevond, een heel erg oude want bij iedere stap die ze zette kraakte de houten vloer onder haar gewicht. Voorzichtig opende ze een luik en ging via het trappetje naar beneden, al gauw had ze haar uitweg gevonden en liep ze het gebouw uit. Met grote ogen keek ze rond, waar was ze terechtgekomen? Yuri slikte evne en begon te lopen, ineens rook ze wat, vuur.. En waar vuur was, waren mensen. Voorzichtig liep ze langs de muur en gluurde om het hoekje om daar een jongen, naja.. Man, aan te treffen. Helaas kon ze enkel zijn rug zien, te bang om wat te doen bleef ze staan kijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jared Dwaler alias huurmoordenaar
    Hij hoorde iets achter zich. Aan de onzekere, zachte voetstappen merkte hij al meteen dat ze van een vrouwelijk persoon waren, die hier niet thuishoorde. Maar geluid kon bedriegen. Zonder te laten merken dat hij haar gehoord was, gleed zijn hand weer in zijn leren heuptas, waar hij meteen zijn werpmessen in vond. Hij sloot zijn hand er om een, en knelde ze tegen zijn borstkas aan. Hij was van plan haar de eerste stap te laten zetten… misschien kwam er dan nog wat spanning in zijn leven.
    Maar het bleef stil achter zich. De voetstappen naderden niet, maar verwijderden zich ook niet van hem. Hij zuchtte zacht. Waarschijnlijk wist de vrouw niet wie hij was, of wat hier aan de hand was, of wat dan ook – het was een buitenstaander. Dat had hij aan de afgelopen seconden al allemaal gemerkt, en hij was bijna trots op zich zelf. Zijn mensenkennis verbeterde zich met de minuut. Niet dat mensenkennis hem iets boeide, eigenlijk.
    “Vertoon jezelf.” Hij zij het op een zachte toon, maar hij wist zeker dat het vrouw-figuur het zou horen, en dan zou hij ook meteen zien wat het voor iemand was. Een vijand, of een vijand, of een buitenstaander. En aangezien twee derde van de vorige zin vijand was, hield hij de werpmessen nog iets steviger in zijn hand. Zijn ogen waren nog steeds op het vuur gericht, maar zijn oren waren op het geluid van de eventuele naderende voetstappen gefocust.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 20:30 ]


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Yuri ~ Heden/VerledenGeval.
    Ze beet op haar tong, shit, hij had haar opgemerkt. Naja, nogal logisch aangezien ze zo opvallend stond te gluren, maar toch.. Voorzichtig stapte ze achter het muurtje vandaan. ,,Ik arh..'' stamelde ze maar verder kwam ze niet, wat moestr ze zeggen? 'Ik stond net nog te bellen en kwam toen poef hier terecht'? Hij zou haar meteen voor gek verklaren, het klonk ook idioot.. Zijzelf geloofde het nog geen eens, laat staan een ander.. Twijfelend beet ze op haar onderlip en keek even rond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jared Huurmoordenaar alias Dwaler
    Langzaam draaide hij zich nu aan, en keek spottend naar de stamelende vrouw die een meisje bleek te zijn. Of, nu hij beter keek, het was toch een vrouw, maar waarschijnlijk pas een paar maanden.
    “Je was aan het béllen, zei je?” sprak hij sarcastisch. Een kil lachje ontsnapte uit zijn mond. “Uit welke tijd kom jij? Sorry, schat, maar de laatste paar honderd jaar heeft hier niemand meer iets dat in de buurt van een telefoon komt gezien; dat weet iedereen. Laat deze schijnvertoning dus ophouden, en maak jezelf bekend. Kom je geld bieden? Dan moet je er wel aan denken dat er vorige week nog vijfduizend is geboden door de Westerse clan – waarvan ik niet weet of dat nog doorgaat.” Hij fronste. “Of kom je van de Westerse clan om te vertellen dat de deal niet doorgaat?” Bij die gedachte fronste hij, en zijn hand streek verlangend over zijn werpmessen.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    dat dacht ze xD maar okay :'D Daarom maar 1 ' dingetje en hoog ;p

    Yuri ~ Heden/VerledenGeval.
    Toen hij zich omdraaide bekeek ze hem vluchtig, vervolgens keek ze hem verbaasd aan. Waar had hij het over? Geld bieden? Westerse clan? Zachtjes schraapte ze haar keel. ,,Waar heb je het over?'' vroeg ze, ze was blij dat ze haar stem onder controle wist te houden want dit figuur stelde haar niet echt op haar gemak. Toen pas viel haar oog op iets wat hij vasthield, waren dat.. Messen?.. Haar ogen werden groot en haar hart klopte in haar keel, met de seconden begon ze zich minder op haar gemak te voelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ohw, sorry :] Had ik niet gezien, maar ach, dat zal toch niet zo’n grote impact hebben, denk ik x’D

    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Langzaam stond hij op, en liep naar haar toe. Hij torende hoog boven haar uit, en toen hij vlak voor haar stond, liet hij haar zijn werpmessen zien. “Weet je wat dit zijn? Natuurlijk weet je wat dit zijn. Dit zijn messen. Messen zijn gemaakt om mensen te vermoorden; en in mijn geval zijn ze gemaakt voor mensen die mij niet zinnen.” Hij keek haar dreigend aan. “Laatste kans. Wie ben jij, wat doe je hier, en waarom besluip je mij?” Dat van het besluipen was niet geheel waar, maar dat had ze waarschijnlijk wel willen doen als hij zich niet had omgedraaid.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Nee, achja :'D Voor volgende keer :']

    Yuri ~ Heden/VerledenGeval.
    Ineens kwam hij op haar afgelopen, hij was groter dan zijzelf waardoor ze zich nog kleiner en kwetsbaarder voelde dan ze al deed. Stond ze nou oog in oog met een moordenaar? Daar leek het wel op. Ze slikte en knipperde haar tranen ((A)) weg. ,,Ik ben Yuri,'' ze zweeg een paar tellen, ,,en geloof me, ik heb geen flauw idee wat ik hier doe.. I-ik.. >o<'' ze zuchtte zachtjes en keek 'm aan. ,,Geloof me nou.. ik stond te bellen en.. naja.. ineens was ik hier.'' ze sloeg zachtjes tegen haar eigen hoofd. ,,Damn, dat klinkt idioot.'' mompelde ze meer tegen zichzelf dan tegen hem, hij zou haar vast niet geloven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Hij nam haar snel in zich op. De kleren die ze droeg, waren vreemd. Right, ze leken op de kleren die ze tegenwoordig droegen, maar toch vond hij ze er bijna… ouderwets uitzien. Ook het kapsel was niet uit deze tijd. En bellen? De laatste keer dat hij dat woord had gehoord, was tijdens één of andere verlepte geschiedenisles van het weeshuis.
    “Je komt niet hier vandaan,” concludeerde hij enkel, waarna hij zich van haar wegdraaide en weer op zijn plaats op de boomstronk ging zitten, met zijn rug naar haar toe, maar met zijn werpmessen nog steeds stevig vastgeklemd.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Yuri ~ Heden/VerledenGeval.
    Ze merkte dat hij haar bekeek en wachtte af, toen hij concludeerde dat ze niet van hier kwam knikte ze. Het was wel duidelijk dat ze niet was waar ze hoorde te zijn. Toen hij zich omdraaide en weer ging zitten keek ze naar zijn rug, hij was momenteel evne haar enige houvast dus ze was niet van plan weg te gaan..Voor hetzelfde geld kwam ze een of andere creepy groep tegen. ,,Awh..'' mompelde ze zachtjes en frunnikte aan der hempje. ,,Waar ben ik?'' vroeg ze uiteindelijk zachtjes. Het was zo verlaten, grauw en.. Doods bijna. Alsof er oorlorgen waren gevoerd totdat haast alles en iedereen weg was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jared Dwaler alias Huurmoordenaar
    Hij was van plan geweest om haar gewoon te negeren tot ze vanzelf weer weg liep, maar aangezien ze dat niet van plan was en hij niet bestand was tegen zulke onwetendheid, zuchtte hij geërgerd en begon – nog steeds met zijn ogen op de vlammen gericht – te vertellen.
    “Blijkbaar ben je door één of ander wormgat naar onze prachtige stad gekomen. Ik heb geen andere verklaring; maar zo’n verklaring wil je natuurlijk niet horen. Je wilt weten wat hier aan de hand is. Kijk, je hebt een stad. Je hebt het oosten, en je hebt het westen. En de Oostinwoners en de Westinwoners kunnen elkaar wel schieten, dus doen ze dat maar. Samengevat: Oost wil West innemen en zo andersom. En ik sta er tussen in en verdien er zo mijn geld mee.” Onder zijn verhaal had hij zijn messen weggelegd. Ze was waarschijnlijk geen gevaar.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Yuri ~ Heden/VerledenGeval.
    Ze was blij dat hij haar niet negeerde en ze luisterde zwijgend naar zijn verhaal. Yuri was ietwat geschokeerd en moest het even tot zich door laten dringen. Eigenlijk was ze in een soort oorlog terecht gekomen, eentje op leven en dood. Okay, dat waren alle oorlogen maar toch. Dit was een heel andere periode, jaar, eeuw.. ,,Welk jaar is het?'' vroeg ze voorzichtig, bang voor het antwoord. Aangezien de man er niet uitzag alsof hij zich om ging draaien liep ze naar de muur van het gebouw en ging ze daar tegen aan zitten. Hij zou het vast niet waarderen als ze bij hem ging zitten en eerlijk gezegt vertrouwde ze hem nog steeds niet met die messen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, Simone, vertel het eens, in welk jaar leven ze eigenlijk? xD


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    2200 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    aargh, verzin maar wat leuks x)
    Iets dat lekker klinkt :'D
    2200 is oaky :'D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 21:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste