• Vaak hoor ik van mijn quizlet vriendinnen.vrienden.. dat ze met iemand hebben hier van quizlet..

    Heb jij wel eens met iemand gehad op Quizlet, of heb je nu met iemand?? Meld het hier even, ik vind het leuk om te weten

    Ik had een relatie met een leuke jongen.. aleen dat is voorbij !

    weer gewoon vrijgezel

    maar hijs 2 jaar ouder weet niet wat ik moet doen:$


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    [/onzin]


    Bored.

    wat onzin?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik spreek hem morgen wel eens even aan.. ik heb zelf niet met hem hoor.. maar mijn zusje

    nee niet dat het hiier een jongesinval is op quizlet héé x)


    A. ikmisje.

    wat ook raar is op zen netlog is hij 15 en hier op quizlet 16


    I need you like a heart needs a beat

    Nee

    Ik heb met niemand..

    Maar ik vind wel iemand heel leuk, ik durf alleen geen stappen te ondernemen enzo :$..

    Ik zou trouwens NOOIT met iemand van internet nemen, tenzij ik die gene in real-life heb gezien, maar das nog link zo'n afspraakje in real life -.-


    It's heavy but you are not the only one

    nowp ik ni x)
    kzen wel op iemand vn quizlet(A)
    maar kgaan ni zegge wie wnt als die da dan leest dan ga ik dood vn schaamte xD
    aloewel..nouja laat ook maar xD

    Omg ja ik ben getrouwt met xNIJNTJE LOLLIPOPX3 en TOMSDICK (cool) En voor de rest niet


    I do not hook up.

    Omg ja ik ben getrouwt met xNIJNTJE LOLLIPOPX3 en TOMSDICK (cool) En voor de rest niet
    wauw lekker veel:P

    (...)

    ze heeft Helemaal Gelijk
    ik ben ook op zijn Profiel gaan kijken,en de Fotoos zijn ZOO Fake...
    & dn het meisje da zogezegd zn 'zus' is,en die jongen die zogezegd zijn 'neef' is,Komaan,de Fotos staan op google...
    ik zou hem zoo Snel mogelijk confronteren met zijn ge'Fake' ;)
    xx


    zou het kunnen dat ik zijn profiel nie vind?(huil)


    ween met grappen en grap met wenen om verdriet <3

    (...)wauw lekker veel:P

    Weet ik vonden we grappig xD


    I do not hook up.

    Nee, getsie doe normaal ! Met iemand van het internet ? En als je diegene niet eens kent :'[
    En meid, die jongen is hartstikke fake! Zo fake als het maar kan :S Dit vind ik echt laag van die jongen, en van je 'zusje'
    Sorry, mijn mening.


    ok

    IK BEN GETROUWD MET RUTGER.
    alleen dat weet hij nog niet.
    maakt niet uit ook.
    hij's koel.
    en zn afro ownt. =3

    Hoezo vind je het aag van m'n zusje.. zei kan er ook niks aan doen he?