• Om nieuwe leden sneller kennis te laten maken met alle onderdelen van de website, staat vanaf nu op de voorpagina een box met de voortgang van je profiel.

    Door quizzen en stories te maken, actief te zijn op het forum, etcetera, gaat de voortgang van je profiel omhoog (tot een maximum van 100%).

    Vind je deze functie maar niets dan kun je op het kruisje rechtsbovenin de box klikken om 'm te verbergen. Via Instellingen kun je je voortgang vervolgens weer zichtbaar maken.

    Hoop dat op deze manier nieuwe leden sneller bekend raken met Q (Y)


    Dit is mijn signature...

    WEmo schreef:
    (...)
    Bij mij hielp het in ieder geval niet 8D


    troost je. Bij mij ook niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rutger op hoeveel procent sta jij? 8D -Nieuwschierigheid-

    WEmo schreef:
    Rutger op hoeveel procent sta jij? 8D -Nieuwschierigheid-



    -plat-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zit ook op 94% :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    WEmo schreef:
    Rutger op hoeveel procent sta jij? 8D -Nieuwschierigheid-


    Haha, ziet hij opeens op zijn profiel; 11% :')
    Ik ga dan echt lachen(krul)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 11:12 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Haha, ziet hij opeens op zijn profiel; 11% :')
    Ik ga dan echt lachen(krul)


    me too


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké, handig. Ik kan me helemaal niet meer voorstellen hoe verwarrend het allemaal moet zijn als je voor het eerst op Quizlet komt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Spain schreef:
    Ik zit op 94%. En moet nog GB schrijven, maar dat heb ik al heel vaak gedaan. Ik ga nu een schrijven kijken of het werkt.

    Edit;
    Ik blijf op 94% staan ondanks dat ik net een GB bericht heb verstuurd.


    your eyes are like stars in the night.

    Square schreef:
    Oké, handig. Ik kan me helemaal niet meer voorstellen hoe verwarrend het allemaal moet zijn als je voor het eerst op Quizlet komt. (:

    Ik nog stiekem wel -Voelt zich Newbie-
    Ik kwam binnen en ik maakte een profiel aan en had al meteen zo iets van 'WTF?!' toen er stond 'Los deze som op 6 + 4'
    Toen kwam ik bij quizzen en maakte er een stuk of 10 toen dacht ik 'Oké dit is het dus' Toen ging ik pleiten kwam ik na 2 maanden terug en toen zag ik pas dat ik een gastenboek had, gastenboek ging ook vervelen ging ik weer weg en toen zag ik 'Forum' staan en sinds dien van ik verslaafd 8D

    WEmo schreef:
    (...)
    Ik nog stiekem wel -Voelt zich Newbie-
    Ik kwam binnen en ik maakte een profiel aan en had al meteen zo iets van 'WTF?!' toen er stond 'Los deze som op 6 + 4'
    Toen kwam ik bij quizzen en maakte er een stuk of 10 toen dacht ik 'Oké dit is het dus' Toen ging ik pleiten kwam ik na 2 maanden terug en toen zag ik pas dat ik een gastenboek had, gastenboek ging ook vervelen ging ik weer weg en toen zag ik 'Forum' staan en sinds dien van ik verslaafd 8D

    haha. Ik was hier een maand. Toen waren er nog alleen maar quizzen. Toen was ik hem pleite. KWam ik naar een jaar terug en toen waren er story's en er was een forum.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cavalry schreef:
    Ogod, daar kan ik niet tegen, dan moet ik nu van mezelf op 100% komen. XS

    Wel heel handig voor de mensen die nieuw zijn, denk ik. ^^

    Daar heb ik ook last van O,o


    Alis volat propriis

    WBitch schreef:
    (...)
    haha. Ik was hier een maand. Toen waren er nog alleen maar quizzen. Toen was ik hem pleite. KWam ik naar een jaar terug en toen waren er story's en er was een forum.

    Ik ik zo zie hoe jang jullie hier al zitten voel ik me zoooooo Newbie )':

    twiddict schreef:
    (...)
    Daar heb ik ook last van O,o


    Ik ook!
    Ik moet en zál die 100% halen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    WEmo schreef:
    (...)
    Ik ik zo zie hoe jang jullie hier al zitten voel ik me zoooooo Newbie )':


    Dat ben je ook xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    Dat ben je ook xD

    Tss!
    Weetje, ik weet wel wat de som was die ik moest oplossen bij het maken van mijn profiel, maar ik heb geen idee maar hoe ik bij jou, Sem, Rose, Charissa enz terecht ben gekomen D8