• Hier bij ons doen ze altijd aan nieuwjaarzingen :'D En mijn mama kan het dan niet laten om lekker veel te kopen zodat de kindjes lekker veel snoep en een beetje geld krijgen ^^.
    Dit jaar krijgen ze een zakje met een prinsesje of een piraat (afhankelijk het geslacht) met vijf verschillende snoepjes (o.a. een snoepketting, een milky way), geld en een mandarijntje in!=)

    Wij doen elk jaar ook een weddenschap hoeveel zangertjes er komen ^^. We hebben er al tien gehad dus nu hoop ik dat er nog vier komen want dan win ik vijf euro. (cat)

    Doen ze bij jullie aan nieuwjaarszingen?

    Nieuwjaarzingen: kleine kindjes die van deur tot deur zingend een gelukkig Nieuwjaar komen wensen en daarvoor geld en snoep voor in de plaats krijgen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ReinaxSergio schreef:
    (...)

    Haha dat is vet :D..
    Deed je ook nog aan Sint Maarten dan, of dat niet?
    Dan zou je lekker veel snoep bij elkaar hebben haha:Y)

    Sint Maarten niet nee, dat doen ze hier niet :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb nog nooit van nieuwjaarszingen gehoord, maar het klinkt leuk (:

    Ja, dat deed ik vroeger ook bij kennissen ;D dat was echt leuk ;D

    Bij mij doen ze iets soortgelijks: foekepotten, ik denk dat dat hetzelfde is? Leuk in ieder geval :'D Bij ons is het een grote optocht langs een vastgestelde route, helaas komt die nooit langs ons huis... Vroeger ging ik er altijd verkleed heen met mijn broer, wij kregen namelijk snoep enzo voor het feit dat we verkleed langs de huizen gingen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Spain schreef:
    Nee (:

    Nope, daar hebben wij sint maarten voor :P


    Life is hard and then we die

    Bij ons ook nieuwjaarszingen. Alleen hebben we er maar 7 gehad, waaronder 4 neefjes/nichtjes zijn en 1 buurmeisje -die sowieso meer krijgen-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    nope O:
    lijkt me wel leuk, dan ga ik meedoen met die kindertjes, of ik jat het snoep:Y)


    Me so good.

    Dat doen ze bij ons niet, maar het lijtk me wel grappig!
    Doet me denken aan halloween enzo


    Don't dream your life, but live your dream!