• Ik had net een nieuw wachtwoord aangemaakt, and guess what?

    2e seconde was ik mijn wachtwoord alweer vergeten, dat had ik ook bij: twitter, hyves, myspace, en facebook -__-

    Dus ik mijn wachtwoord weer aanvragen XD

    Wie heeft dit ook wel eens? D:


    --

    Spain schreef:
    Ik heb bijna overal hetzelfde wachtwoord en dat wachtwoord gebruik ik al jaren. Dus ik heb daar geen last van.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cavalry schreef:
    Ik heb 4 verschillende wachtwoorden die ik standaard gebruik, dus als ik vergeet welke ik ook al weer heb gebruikt, dan heb ik na 2x proberen meestal wel de goede.
    En eens in de zoveel tijd verander ik het wachtwoord van een account in een van de andere die ik gebruik.

    Ik maak me daar niet zo'n zorgen over.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Spain schreef:
    Ik heb bijna overal hetzelfde wachtwoord en dat wachtwoord gebruik ik al jaren. Dus ik heb daar geen last van.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik heb maar drie verschillende wachtwoorden en die gebruik ik telkens. Ik ben eigenlijk nog nooit mijn wachtwoord vergeten. (:


    wth.

    Vulpen schreef:
    (...)

    Hetzelfde wachtwoord hebben is gevaarlijk XD

    Ik gebruikte altijd mijn msn wachtwoord, en toen werd ik op een dag gehackt

    Alleen voor msn heb ik een ander wachtwoord. Voor de rest alleen maar dezelfde.


    -

    Nooit.
    Ik heb 3 wachtwoorden:
    -1 voor msn
    -1 voor sites zoals Facebook en Smartschool [Dingen die ik op school etc. doe en vrienden dus wel eens kunnen zien '--]
    -1 voor al de rest :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vergeet nooit mijn wachtwoord xD wel een keer gehad met msn maar ach.. xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik maak gewoon overal hetzelfde wachtwoord, nou bijna overal..


    Don't dream your life, but live your dream!