• De stelling van vandaag luidt:
    Lange afstand relatie zijn slecht en lopen altijd uit tot ruzie

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat ligt aan de persoon, het kan ook uitlopen op ruzie als je dicht bij elkaar woont. Niet mee eens dus :)


    Life is hard and then we die

    Herolicious schreef:
    Oneens. Echte real life relaties kunnen ook wel uitlopen op ruzies. Dat ligt aan de personen, niet de afstand.


    Don't dream your life, but live your dream!

    nerveus schreef:
    Meestal wel, omdat het geen echte liefde is. Echte liefde hoor ALLES te overwinnen ;) En de meeste lange afstands relaties hebben dat niet :O Dus ik denk dat ik het ermee eens ben, omdat het 9 van de 10 keer niet om echte liefde gaat.


    Hangt er vanaf. Me zus had ook een vriendje (is dan wel nu een ex, maar ze zijn als vrienden uit elkaar gegaan en niet vanwege de afstand btw) en die woond ergenst. En me zus heefft dr ook gewoont maar we moesten verhuizen, de relatie heeft toch nog een heel tijdje stand gehouden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    PUKKELxDING schreef:
    Dat ligt aan de persoon, het kan ook uitlopen op ruzie als je dicht bij elkaar woont. Niet mee eens dus :)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 19:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee oneens. Mijn lange afstand vriendje(Dat nu mijnn ex is) is nu mijn beste vriend

    same (:


    My weakness is that I care too much

    Sesamestreet schreef:
    Misschien is het goed om op bepaalde momenten afstand te houden, maar ik denk dat als je elkaar nooit ziet dat het niet echt 'goed' is xd


    effort never betrays you

    Oneens.


    Simple, but effective.

    Ik vind van wel, dit levert alleen maar frustatie

    Geen ruzie, maar werken meestal niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Voor echte liefde doe je alles(A)

    ik heb nog nooit een lange afstands vriendje gehad;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    ik vind juist van niet,door de afstand groei je meer bij elkaar weet je?


    I´m nothing special.

    Hingucker schreef:
    Hangt van koppel tot koppel af.

    zeg nooit altijd ;]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    korte afstandsrelaties ook.
    anyway eh dat is een beetje leeftijdsgebonden denk ik. mijn nonkels vriendin woont in nederland en hij in België en die gaan trouwen dus. maar een vriendin van 14 en haar vriend uit antwerpen zij woont in oost-vlaanderen kregen alleen maar ruzie dus leeftijdsgebonden


    Change, the only good thing in this world.

    ik heb 2 afstandsrelaties meegemaakt allebei slecht afgelopen serieus en van die 2de ben ik amper nog overheen..