• Lucht je hart - graag geen haat comments op anderen als je er dus totaal niet mee eens bent. Accepteer het gewoon.

    Meestal krijg je direct commentaar over dat je een hater bent. Laat jezelf gaan als je een goede reden hebt.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 11:11 ]


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Ik vind het erg als er mensen zijn die hunzelf 'the biggest fan' noemen en alles zouden doen voor hun favoriete artiest. De mensen die helemaal gefreakt reageren als hun idool op tv ofzo is. Daar heb ik haat aan, niet aan artiesten zelf. ;/


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    alles wat uit volendam komt bieber, alles wat rnb is eigenlijk ook :$


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    aan de disneysterretjes die hoertjes beginnen te worden ..


    I solemny swear i am up to no good

    Justin Bieber :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    vergeten vermelden: Kanya West, de eikel, niet alleen met Taylor, maar ook omdat hij écht ni kan zingen, je hóórt de autotune bij die gast (lol)
    en 50 cent, en nog van die rappers die denken dat ze het allemaal zijn
    en Tila Tequila. en Rihanna, haar stem word zo vervormd. en Willow Smith. en Owl City, die maken hun muziek op hun pc, das geen muziek meer. gwn alles dat stemmen vervormt og geen echte instrumenten gebruiken.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nederlandse artiesten, ik hou echt niet van nederlandse liedjes!


    you can fall in the water, you can fall off a tree, but the best way to fall is in love with me!

    Jan Smit, Frans Bouer en nog wel meer nederlandstalige artiesten


    I'm so in love

    Jared Leto, 30 Seconds To Mars, Cinema Bizarre, Justin Bibber en Metro Station.

    Justin Bieber:( Toen ik zn muziek (als je dat muziek noemt) aan mn broertje liet horen moest hij huilen(Y)

    Courtesan schreef:
    De Disney sterretjes en Bieber.



    &&& Ronaldo met zijn grote egomond

    Courtesan schreef:
    De Disney sterretjes en Bieber.

    Bieber, Bruno Mars, Tokio Hotel. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    main stream artiesten.... zoals justin bieber ect.... mensjes die te overrated zijn....


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Lily Allen :Y)


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Srry voor de Lovertjes maar JB is echt zo ...(vul dat maar in Tip:alles wat onaardig en stom is)


    Een dag geen Muziek geluisterd. Een dag niet geleefd