• Helleuw iedereen. x)

    Ik had al eerder een topic geopend, met de vraag;

    Welke provincie?..

    Maar nu vraag ik me gewoon af;

    Mensen die hier op quizlet rondsurfen,

    zijn er meer belgen, of nederlanders? x)


    Teeeheee, naja, drop gewoon welk land je woont.

    x)

    (...)
    Dat vinden wij ook van jullie x'D Jullie praten zo raar xP
    Nederlanders zijn leuk :D

    Ik vind dat Belgen altijd zo aardig klinken, en daarom is het zo raar, aangezien daar vast niet íedereen aardig is. Nederlanders praten voor jullie zeker erg plat? :'D


    blame the bully.

    (...)
    Dat vinden wij ook van jullie x'D Jullie praten zo raar xP
    Nederlanders zijn leuk :D

    YEAH X'D
    Nee maar.. ik heb rare mix..
    Me pa komt uit Amsterdam, en me ma uit noordbraband. mix die 2, en dan krijg je mijn accent.. HEEL raar dus. PLUS ik heb een lage stem. dus lijk k nog een gozur ook. MAAR Oke x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Belgie

    Nederland

    (...)
    Ik vind dat Belgen altijd zo aardig klinken, en daarom is het zo raar, aangezien daar vast niet íedereen aardig is. Nederlanders praten voor jullie zeker erg plat? :'D

    Ja. ik vind Nederlanders de meest asociale stem hebben. ik zweer... belgen praten in vergelijking met ons, dan echt FUCKING netjes gewoon. echt.. dude :l


    The economy is suffering, let it DIE!

    Belgie :)

    (...)
    Ja. ik vind Nederlanders de meest asociale stem hebben. ik zweer... belgen praten in vergelijking met ons, dan echt FUCKING netjes gewoon. echt.. dude :l

    Vooral Rotterdammers en Amsterdammers kunnen zo aso klinken, terwijl ze dat niet persé hoeven te zijn. :'D


    blame the bully.

    Niederlande. [:


    -

    Weetje :O ik dacht dat er meer nederlanders op Quizlet zaten hihi:$


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Vooral Rotterdammers en Amsterdammers kunnen zo aso klinken, terwijl ze dat niet persé hoeven te zijn. :'D

    Hihi of twentenaars=D *voelt zich aangesproken*


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ik vind dat Belgen altijd zo aardig klinken, en daarom is het zo raar, aangezien daar vast niet íedereen aardig is. Nederlanders praten voor jullie zeker erg plat? :'D

    Nouww wij ingen op vakantie in de buurt van Arnhem & Nijmegen en die mensen daar zijn fucking vriendelijk :O Dat zie je in BE niet zo veel x'D Maar Ik vind in BE die mensen in West-vlaanderen suprr schattig Klinken :O
    Kom zelf uit Ov :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nederland_O_

    België


    Als het niet waar is... dan is het goed gevonden!

    belgie.

    niks tegen nederlanders

    Nederland!!!! <3