• wauw! gaat de joepie der niet een beetje over? muziekoorlog?! && die dete van freaky age, heeft het toch ook goed verkeerd hoor! bill schrijft wél zelf zen eigen liedjes, dat tot tegenstelling met the jonas brothers hé... die coveren zelfs een liedje :O wat vinden jullie van de joepie? kwil het gewoon effe weten


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    NEEE IK HEB EEN IDEE O:


    JIJ TOM HEBBEN,TOM VREEMD GAAN MET CHAR,TOM DUMP JOU,CHAR TOM HEBBE,CHAR VREEMD GAAN,TOM CHAR DUMPEN,TOM TERUG BIJ JOU,JIJ GELUKKIG MET TOM,CHAR JOU DOOD MAKEN,CHAR GELUKKIG MET TOM x'D


    Lalalalalalalala.

    ik heb bill . :Y)

    (...)
    iets tegen Georg ofzo?

    neej :) georg is cool (owh, en dat méén ik echt hoor!) maar...tom is cooler (hoera)
    maarja, met georg zou ik ook kunnen leven! die is funny! spijtig dat de twins hem altijd uitlache :(


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    NEEE IK HEB EEN IDEE O:


    JIJ TOM HEBBEN,TOM VREEMD GAAN MET CHAR,TOM DUMP JOU,CHAR TOM HEBBE,CHAR VREEMD GAAN,TOM CHAR DUMPEN,TOM TERUG BIJ JOU,JIJ GELUKKIG MET TOM,CHAR JOU DOOD MAKEN,CHAR GELUKKIG MET TOM x'D

    whaha oke dan xD :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    hij lacht tom toch ook uit xD
    da's grappig dat ze lekaar uitlache n_n

    hij lacht tom toch ook uit xD
    da's grappig dat ze lekaar uitlache n_n

    ja eigenlijk wel, zolang ze het nie mene :D
    && gustav slaat georg op zen gat xD (TH tv :))


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    IK HEB BILL JA?:Y)


    Lalalalalalalala.

    (...)
    neej :) georg is cool (owh, en dat méén ik echt hoor!) maar...tom is cooler (hoera)
    maarja, met georg zou ik ook kunnen leven! die is funny! spijtig dat de twins hem altijd uitlache :(

    kvind da ook erg en dan vooral Tom,drm dat hij een heuse opdracht eeft gekregen in mijn serie nadat hij Georg had beledigd

    JA


    Lalalalalalalala.

    (...)
    ja eigenlijk wel, zolang ze het nie mene :D
    && gustav slaat georg op zen gat xD (TH tv :))

    eb ik ook gezien en ge ziet dan Georg zo achter hem kijken naar Gustav van; wa doe gij nu? blijf van mijn sexy kont

    (...)
    kvind da ook erg en dan vooral Tom,drm dat hij een heuse opdracht eeft gekregen in mijn serie nadat hij Georg had beledigd

    owh kmoet je quizlets (ooit :P) nog es make xD wat voor story?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik heb Bill XD

    Bill de vis :')
    mijn vis heet Bill xD en hij zwemt rondjes in zijn kommetje XD

    (...)
    eb ik ook gezien en ge ziet dan Georg zo achter hem kijken naar Gustav van; wa doe gij nu? blijf van mijn sexy kont

    whaha idd. :)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik heb Bill XD

    Bill de vis :')
    mijn vis heet Bill xD en hij zwemt rondjes in zijn kommetje XD

    zijn we melig??? nee tuurlijk niet xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    owh kmoet je quizlets (ooit :P) nog es make xD wat voor story?

    die waar da in voor komt is een Gustav lovestory maar ik heb dan nog 4 andere series