• wauw! gaat de joepie der niet een beetje over? muziekoorlog?! && die dete van freaky age, heeft het toch ook goed verkeerd hoor! bill schrijft wél zelf zen eigen liedjes, dat tot tegenstelling met the jonas brothers hé... die coveren zelfs een liedje :O wat vinden jullie van de joepie? kwil het gewoon effe weten


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik maak ook altijd foto's van Bill hoor =D


    Lalalalalalalala.

    t ging tijd worde da bravo nog iets van th erinzette


    I need you like a heart needs a beat

    Btw Eva,ben je nou boos op mij ofzeu?¬¬' want je hebt me van je profiel afgehaald en dat van Bill was maar een grapje hoor.Als je daar zo flauw over doet


    Lalalalalalalala.

    (...)
    owh cool!! ik moet de bravo hebbe!!! gaan we die vrijdag gaan kope? (A) whaa nee hoor! koop die toch niet :P ma kan der wil in gaan bladere, ma die dan toch nie kope :P

    tuurlijk gaan we dat doen

    okyy xD
    In de club hebbe ze die wel XD
    ik moet trouwens nog bretelle gaan kope. want ik wil per sé bretelle xD

    okyy xD
    In de club hebbe ze die wel XD
    ik moet trouwens nog bretelle gaan kope. want ik wil per sé bretelle xD

    oke, nu ga ik weer dom doen, wa zijn bretelle? :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Btw Eva,ben je nou boos op mij ofzeu?¬¬' want je hebt me van je profiel afgehaald en dat van Bill was maar een grapje hoor.Als je daar zo flauw over doet


    nee tuurlijk niet x') ik had m'n profiel aangepast maar had je er terug vergete opzetten
    maar je staat er al terug op hoor.



    I need you like a heart needs a beat

    Ooh oke schat x]


    Lalalalalalalala.

    dt zijn zo'n dinge die over u rug gaan en u broek ophoude xD

    okyy xD
    In de club hebbe ze die wel XD
    ik moet trouwens nog bretelle gaan kope. want ik wil per sé bretelle xD

    de winkels waar we naar toe gaan en wat we daar kunnen kopen van ToHo: Dreamland (strings, truien, posters, sleutelhangers,mokken, tattoos, T-shirts allemaal van ToHo)
    The Gate (T-shirts van ToHo)
    De Club (kaftpapier van ToHo en de Bravo)
    de Claire's (nix van ToHo)

    ahja, zoiet da urbanus draagt (omg! erg (alle ikke dan :P))


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ahja, zoiet da urbanus draagt (omg! erg (alle ikke dan :P))

    Genau

    OKÉ BIJNA TIJD VOOR PART 2 =D

    We moeten op dat topic eerst heel serieus praten oké,want anders lijkt het net of we over niks praten.En dan verwijdert Bomm het topic,dus uuh eerst praten over th&jb OKÉ??


    Lalalalalalalala.

    stupid!!!!

    (...)
    de winkels waar we naar toe gaan en wat we daar kunnen kopen van ToHo: Dreamland (strings, truien, posters, sleutelhangers,mokken, tattoos, T-shirts allemaal van ToHo)
    The Gate (T-shirts van ToHo)
    De Club (kaftpapier van ToHo en de Bravo)
    de Claire's (nix van ToHo)

    oke, doen we :D ma koop niks :P (ikke dan he :P) os ma weet eens nog nie da'k ga te vrijdag :P alleen os pa :P kmoet da nog vertelle xD en als'k al men zakgeld daaraan ga geve... auwch dan is die kwaad...:P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!