• De wekkers in 2011 gaan niet meer af, hoor ik net van een vriendin.
    Is dit waar? Ik geloof het wel, mijn wekker ging ook niet meer af, had me vandaag verslapen.

    Hebben jullie hier ook last van gehad? En weten jullie of er al een nieuwe update is?
    Lekker handig van Apple. xd

    Edit: Ik heb gehoord dat hij het weer doet na aan en uit zetten.. Hmm, uitproberen dan maar :P

    Second Edit: Jaja, hij doet het weer :Y) maar door Apple moest ik vanochtend wel rennen naar de bus. IK WIL GELD.
    C:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 20:26 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    SEMISLEKKER schreef:
    Ik zag het op Hyves staan, maar ik heb geen iPhone, geen idee dus.


    Hope goes lost but never dies.

    Spain schreef:
    Ik heb een iPod touch maar gebruik de wekker functie niet, want die is fijner op mijn mobiel.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb een Ipod, maar gebruik die wekker niet. Op mijn mobiel kan ik een liedje instellen en word ik elke ochtend wakker met mijn favo liedje. Nooit meer chagrijnigheid x'D Dus ik heb er geen last van gehad.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb iphob touch generatie 3 mhuaua :'D


    -

    Mijn broer zijn wekker ging ook niet af..


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Het heeft niks met de generatie te maken, maar met de firmware die erop staat, en ik had begrepen dat het voor elke geld vanaf 4.0.

    Tjah, je mag het niet zeggen zonder dat je een flamewar start, maar Apple faalt best wel, alweer...

    Haha, kzit hier zo op m'n iPhone op Q en idd, de wekker gaat niet af ;$ egt rot.. Maar voor de rest, ng geen probleeme (; xx


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Geen idee. Ik heb er geen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    mijn gsm is niet van die merken, maar die ging ineens ook niet meer af (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Serieus? Mn broertje heeft namelijk een iPod Touch gekocht, 4G. Toch maar eens controleren D:


    Destroy what destroys you.