• Ja zo'n eentje voor op de tv, aangezien het aantal leden.

    ''Wanna meet sexy single girls with brown hair and pink shirts, www.Quizlet.nl


    (krul)(krul)

    'Wanna date? Quizlet.nl'
    Ah shit, alleen maar Justin Bieber!
    -PUKKELxDING

    Wil je weten wat je vriendin echt uitspookt als ze weer eens ziek is? Quizlet.nl
    -RINGDINGDONG

    Wilt u de ideale avond? Kom dan nu naar Quizlet.n
    uitsluitend voor mensen die niet van Justin bieber houd en tokio hotel.
    -Hiphopqueen

    Webcamrutger.nl
    -Atmosphere


    ewa, chickiesss. dit is m'n dope site, jeweetzelluf. lidmaatschap = gratis gesigneerde foto van mezelluf. later shawty's.
    -Mississippi

    Check mijn chickies out, op Quizlet.nl
    Jeweettoch (cool)Zeg dat je Justin Bieber bent, en ze doen alles.
    -Atmosphere

    ..en de gemiddelde leeftijd ligt op 14..:9~
    Zoek eens op "Twincest" in de zoekbalk, en zie tot waar ze in staat zijn..(nerd)
    -Jovi

    Ook al last van de bieberfever ;$;$;$
    Quizlet.nl wel hoor!
    -Atmosphere

    Bekijk nu je gratis datevoorstellen op quizlet.nl vrijblijvend! Vergeet je pedo-pas niet.
    -Rickjuh

    Quizlet.nl - 5 euro per chickie!
    -Mississippi

    Nu 1+1 gratis op Quizlet.nl! Hamhamhamsterennn
    -Rickjuh

    Quizlet.nl
    De wallen is er niks bij
    -WBitch

    Neem nu een lidmaatschap, en krijg 2 Biebercondooms gratis! Verkrijgbaar in de kleuren blauw en roze. (krul)
    -Jovi


    Quizlet.nl houdt je bezig
    -WMod


    Zin in een beurt?
    Log in...
    -WBitch

    Voor goede opvoeding van je kind,
    Laat ze inloggen op Quizlet.nl
    -WBitch

    Chagrijnig kind?
    Quizlet.nl
    Altijd goedgezind!
    -Rebellaaa

    Voed je kind op en snel
    Log in op Quizlet.nl =D
    -Amistad

    Fanataseer jij veel over een artiest log dan in op Quizlet.nl en laat andere meegenieten
    -WMod

    Wil je je kind geen sexuele voorlichting geven,
    Quizlet.nl helpt je even 8D!
    -Atmosphere

    Even een dip?
    Log in op Quizlet, voor een snelle wip
    -xSnoepjex

    Quizlet.nl - die meiden daar willen je wel.
    -Mississippi

    Zin in een gezellig sfeertje?
    Bezoek Quizlet.nl een keertje
    -xSnoepjex

    Dit is niet Erotica TV. Dit is Quizlet.nl. Bel ons op 0900 ...
    -Blaugrana

    Word jij de kudo in mijn topic ;$?
    -Atmosphere

    Laat je lekker verwennen op Quizlet.nl
    -TheReaper

    Quizlet.nl - we wanna boom bang bang with your body yo.
    -Mississippi


    Op verzoek van Rutger zijn enkele zinnetjes weggehaald. Dit uit respect voor Rutger. Hij is hier namelijk niet van gediend.

    - Simbelmyne

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 22:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 jan 2011 - 12:44 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dit is echt te grappig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Miyagi schreef:
    (...)

    Dit is niet kinderachtig, het is humor
    En zo te horen is het niet jou smaak, lekker dan


    Sem bedoelt het juist positief. Sem vind dit topic juist grappig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jovi schreef:
    Ik heb het idee dat iedereen die hier ooit een wip heeft gemaakt zich gelijk volwassen voelt. :') Kijk maar naar mij :'D En sowieso, als je jezelf zo 'volwassen' voelt, wil dat niet meteen zeggen dat je niet af en toe lekker schunnig en plat kan praten hoor :')

    Ik praat gewoon niet schunnig en plat. Dat doe ik nooit, dus waarom nu wel 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gabyyyy, je moet mijn 2e nog in de lijst zetten :9~

    Miyagi schreef:
    (...)

    Dit is niet kinderachtig, het is humor
    En zo te horen is het niet jou smaak, lekker dan
    waitwut, ik ben niet 'tegen' dit topic hoor. Ik lach hier net zo hard mee over iedereens sex quotes :')


    I live for the applause, you will die for it.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    'Kijk mij, ik heb al gebatst, ik ben nu volwassen.'
    Hahahahah


    Dat is zo fout he hahaha, sommige mensen denken dat echt, nou sorry hoor ik ben 20 heb ook een sex leven en ik ben soms ook kinderachtig -niet dat dit kinderachtig is het is gewoon leuk xD-


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Weetje, ik schat meestal in hoe oud iemand is naar aanleiding van zijn 'typgedrag.' Dit doe ik omdat ik geen zin heb om al die profielen na te gaan xD Natuurlijk gedraagt niet elke 14-jarige zich hetzelfde, maar ik heb een soort patroon gezien op quizlet en daar deel ik de mensen op in. Het gedrag dat in dit topic voorkomt heb ik in mijn hoofd omgeschakeld naar 14/15 jaar. Natuurlijk kan ik ernaast zitten, maar het is niet zo dat ik expres zeg dat je die leeftijd hebt om je te jennen. Misschien als je erover nadenkt kom je erachter dat je zelf hetzelfde doet, maar dan omgekeerd? Hokjesproppen is nou eenmaal een menseneigen, er is geen mens die dit niet doet.


    Life is hard and then we die

    TheReaper schreef:
    (...)

    Dat is zo fout he hahaha, sommige mensen denken dat echt, nou sorry hoor ik ben 20 heb ook een sex leven en ik ben soms ook kinderachtig -niet dat dit kinderachtig is het is gewoon leuk xD-



    Nou ik ben 13 en stel je voor ik ga morgen iemand batsen. Ben ik dan plotseling volwassen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    In het algemeen; Als ik na mijn ontmaagding zo chagerijnig ga doen, laat die seks maar zitten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Jovi schreef:
    Ik heb het idee dat iedereen die hier ooit een wip heeft gemaakt zich gelijk volwassen voelt. :') Kijk maar naar mij :'D En sowieso, als je jezelf zo 'volwassen' voelt, wil dat niet meteen zeggen dat je niet af en toe lekker schunnig en plat kan praten hoor :')

    Ik voel me niet gelijk volwassen daardoor, ik vind het enkel nogal kansloos om zo over Rutger te praten. That's all (krul)


    -

    WBitch schreef:
    (...)


    Nou ik ben 13 en stel je voor ik ga morgen iemand batsen. Ben ik dan plotseling volwassen?


    Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat sex je gedrag niet veranderd ;) dat zou raar zijn xD


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje, ik schat meestal in hoe oud iemand is naar aanleiding van zijn 'typgedrag.' Dit doe ik omdat ik geen zin heb om al die profielen na te gaan xD Natuurlijk gedraagt niet elke 14-jarige zich hetzelfde, maar ik heb een soort patroon gezien op quizlet en daar deel ik de mensen op in. Het gedrag dat in dit topic voorkomt heb ik in mijn hoofd omgeschakeld naar 14/15 jaar. Natuurlijk kan ik ernaast zitten, maar het is niet zo dat ik expres zeg dat je die leeftijd hebt om je te jennen. Misschien als je erover nadenkt kom je erachter dat je zelf hetzelfde doet, maar dan omgekeerd? Hokjesproppen is nou eenmaal een menseneigen, er is geen mens die dit niet doet.


    Lieveschat ik ben 16, en wij hadden lol. Als jij je zò oud en verstandig voelt om het te verpesten, hou dan gewoon je bek.

    WBitch schreef:
    (...)


    Nou ik ben 13 en stel je voor ik ga morgen iemand batsen. Ben ik dan plotseling volwassen?

    Dat is echt zo'n stomme opmerking x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje, ik schat meestal in hoe oud iemand is naar aanleiding van zijn 'typgedrag.' Dit doe ik omdat ik geen zin heb om al die profielen na te gaan xD Natuurlijk gedraagt niet elke 14-jarige zich hetzelfde, maar ik heb een soort patroon gezien op quizlet en daar deel ik de mensen op in. Het gedrag dat in dit topic voorkomt heb ik in mijn hoofd omgeschakeld naar 14/15 jaar. Natuurlijk kan ik ernaast zitten, maar het is niet zo dat ik expres zeg dat je die leeftijd hebt om je te jennen. Misschien als je erover nadenkt kom je erachter dat je zelf hetzelfde doet, maar dan omgekeerd? Hokjesproppen is nou eenmaal een menseneigen, er is geen mens die dit niet doet.

    Doe ik ook altijd haha :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Lieveschat ik ben 16, en wij hadden lol. Als jij je zò oud en verstandig voelt om het te verpesten, hou dan gewoon je bek.

    Kom op meid. Annick probeert alleen maar uit te leggen waarom ze zo reageerde. Waarom reageer je zo? Ik denk dat jíj nu degene bent die de sfeer verpest.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.