• Jovi schreef:
    (...)
    Hahahaha, heerlijk, zo'n topicswitch xD

    Ik zou zeggen, laten we een topic maken in het newbieforum om het te vragen.
    "Dudes, waar komen jullie vandaan? O_O"


    En we hebben geen newbieforum voor zover ik weet, dus dan maar het stamcafé.

    Maar ff serieus, iedereen die sinds kerst heeft gejoined, waar komen jullie opeens vandaan? De leden zijn zowat verdubbeld! wel gezellig ofzo, hoor ;)

    EDIT:
    ik bedoel niet je stad ofzo, maar hoe je op Q terecht bent gekomen. Vroeger kwam iedereen via de plaatjes, jullie ook?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 23:10 ]


    Alis volat propriis

    Genius schreef:
    (...)
    Scheelt dat ik er niet woon (krul)

    vind jejezelf zo erg ? o:


    Life is a beautiful struggle

    Genius schreef:
    (...)
    We zullen zien hihi.


    Je valt best mee


    "Ignite, my love. Ignite."

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    vind jejezelf zo erg ? o:

    Oh hahaha neehoor :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    We zullen zien hihi.

    Ik heb er wel vertrouwen in :)


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Genius schreef:
    (...)
    Oh hahaha neehoor :'D

    ik wou net zeggen, zo erg ben je niet hoor. :')


    Life is a beautiful struggle

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    ik wou net zeggen, zo erg ben je niet hoor. :')

    nou jac dat zijn er al twee die dat zeggen


    "Ignite, my love. Ignite."

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het op zich niet zo erg, zo zijn we allemaal begonnen toch :)? En het is niet zo dat we alle nieuwe quizletters gaan verbieden om hier te komen toch ^^?

    Nee, Annick, dat bedoelde ik niet xD Ik vroeg het me gewoon af.


    Alis volat propriis

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het op zich niet zo erg, zo zijn we allemaal begonnen toch :)? En het is niet zo dat we alle nieuwe quizletters gaan verbieden om hier te komen toch ^^?


    Nee zo bedoelde we het niet. Maar ik(en ik denk ook andere) vinden het dnek ik vreemd dat er zoveel newbie's opeens zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    Nee zo bedoelde we het niet. Maar ik(en ik denk ook andere) vinden het dnek ik vreemd dat er zoveel newbie's opeens zijn

    What she said!


    Alis volat propriis

    WBitch schreef:
    (...)

    Nee zo bedoelde we het niet. Maar ik(en ik denk ook andere) vinden het dnek ik vreemd dat er zoveel newbie's opeens zijn

    Ik vraag het me ook af en ik denk dat ik het weet.
    Er stond laatst bij een topic de link naar tinychat.. En dan moet je inloggen met je twitter / Facebook acount . Ik zag toen op mijn twitter daar iets over staan, gelukkig heeft niemand van mijn vrienden het gelezen. Want ik heb liver nekt dat ze mijn stories lezen. Maar dat zou het dus kunnen zijn(:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik vraag het me ook af en ik denk dat ik het weet.
    Er stond laatst bij een topic de link naar tinychat.. En dan moet je inloggen met je twitter / Facebook acount . Ik zag toen op mijn twitter daar iets over staan, gelukkig heeft niemand van mijn vrienden het gelezen. Want ik heb liver nekt dat ze mijn stories lezen. Maar dat zou het dus kunnen zijn(:

    Ja idd, op Q kun je dingen kwijt waarvan je niet wilt dat ze naar je terug kunnen komen via je vrienden!


    Alis volat propriis

    janjaap schreef:
    Hoi, ik ben ook nieuw, alleen heb me een tijd geleden al aangemeld. En in tegenstelling tot andere mensen, kom ik uit Grootegast.

    Welke mongool heeft die naam bedacht?


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Welke mongool heeft die naam bedacht?

    Dude, easy..


    ars moriendi

    Nou kijk.
    Gisteren besloot ik dat ik Bill helemaal te wouwie vond, dus typte ik 'Bill is geil' in op google, en toen klikte ik op een plaatje van Bill en Tom die samen aan het makinglooooove waren, en toen kwam ik hier op uit.









    Oké stop.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat was mij nog niet opgevallen. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker