• :X

    Come on, iedereen zit hier maar te kakken dat de haters moeten stoppen, maar beseffen jullie wel hoe dat jullie bezig zijn??

    Inderdaad, het gaat hier over :

    JB versus TH

    Hen gaan uitschelden, is even laag als een TH hater. Andermans idool gaan uitschelden, gewoon omdat het je smaak niet is. Ik ben geen grote fan van JB, maar ik heb niets tegen hen, gewoon al omdat ik respect voor hen heb.

    Deze 'muziekoorlog' ( ja, ik heb de joepie gelezen ) is vreselijk fout en een domme zet van een dom magazine. Maar jullie gaan er wel allemaal mee in op.

    Ik weet dat ik nu héél veel reacties ga krijgen van : "Kind, hou je bek." Maar ik zeg mijn mening en ik verander niet

    Ik heb gesproken !


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik ben het helemaal met je eens..
    ben t egt zát hier.

    Ik wil niet veel zeggen,maar ik ben een JB fan EN TH fan.Ga nou niet zeiken maar ik schaam me soms echt voor fans hoor,soms zelfs meer dan voor haters.Alle fans zitten altijd te zeiken van: Als Tokio Hotel niet snel terug komt uit Amerika,dan ben ik geen fan meer.En blablabla¬¬' Nou zeg eerlijk,dan zijn de haters nog redelijker dan de fans hoor...EN laat die haters gewoon doen waar ze zin in hebben,als hun hun tijd daar aan besteden,dat moeten ze zelf weten.Jij besteed je aandacht nu toch ook aan haters,das net zo erg als je tijd besteden aan fans.Dus wat ik probeer te zeggen is:



    HATERS ZIJN HETZELFDE ALS FANS




    Heb ik geschreven op een ander topic^^


    Lalalalalalalala.

    Sommige fans gaan gewoon buiten de grenzen. En die fans zullen zelf nooit zien dat ze net zo erg bezig zijn als de haters. Ik denk ook niet dat TH er zelf blij mee zou zijn als hun fans zich massaal tegen JB keren. Begrijp me niet verkeerd; ik vind JB ook niet goed. Maar ik zal ze er niet om gaan haten ofzo. Ik zet gewoon de tv uit als ik hun kop zie >.<


    Bored.

    moet er hier nu elke keer terug een nieuw topic over geopent wore?


    I need you like a heart needs a beat

    Ik haat ze gwn maar ga ze echt niet uitschelden. mensen verschillen je hebt nu eenmaal haters en Lovers!


    *He's the one.

    (...)



    Heb ik geschreven op een ander topic^^



    ik bn t niet echt vaak met jou eens ofz maar nu wel..
    ik schaam me echt voor al die billfanaten enz..

    (...)


    ik bn t niet echt vaak met jou eens ofz maar nu wel..
    ik schaam me echt voor al die billfanaten enz..


    Ja srsly,ik vind sommige fans gewoon zielig&dan allemaal zeiken van: Tokio Hotel laat ons zitten,want ze zijn naar Amerika,dus nu ben ik geen echte fan meer¬¬' een paar jaar geleden toen TH doorbrak in Europa stonden er in de bravo ook allemaal berichten van: We missen Tokio Hotel en ze moeten terug naar duitsland,dus alsjeblieft,anders doe ik mezelf wat aan¬¬' echt dan ben je zielig


    Lalalalalalalala.

    (...)
    ik bn t niet echt vaak met jou eens ofz maar nu wel..
    ik schaam me echt voor al die billfanaten enz..

    Bij mij is het erger. Ik schaam me ervoor om uberhaupt TH fan te zijn. Allemaal door die overhysterische fans die je al willen vermoorden als je ook maar een beetje kritiek op TH hebt ¬¬ En ga nu niet zeggen dat niet iedere fan zo is, want dat weet ik ook wel. Ik ben er zelf ook geen.


    Bored.

    Ik ben het er helemaal mee eens! Zelf klagen sommige fans om de haters, maar zelf doe ze het net zo hard bij JB..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik ben het met je eens ik vind het egt kinderachtig dat is net zoal bij ons in de klas. er zijn een aantal meisjes die egt mega fan zijn van jan smit. ik vind er niks aan en al die meisjes schelden th uit voor een stel wijven. maar ik negeer dat en ik hbe respect voor Jan Smit ook al is hij niet mijn smaak!! ik kan het niet geloven dat er mensen zijn die ander mans idolen uitschleden aleen omdat ze de muziek of hun uiterlijk niet mogen!


    Komaan we zijn tog geen kleuters meer hiero!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)
    Bij mij is het erger. Ik schaam me ervoor om uberhaupt TH fan te zijn. Allemaal door die overhysterische fans die je al willen vermoorden als je ook maar een beetje kritiek op TH hebt ¬¬ En ga nu niet zeggen dat niet iedere fan zo is, want dat weet ik ook wel. Ik ben er zelf ook geen.


    idd.. ik was gister precies 4jaar fan..
    ik ben er nou niet bepaald trots op ofz.. ik schaam me er eerder voor. --'

    Groot gelijk, eigenlijk is het wel grappig he. Zij zeggen dat haters dat niet mogen doen, maar ze doen het zelf. Daar heb ik ook een topic over gemaakt. Titel: Eigenlijk Wel Grappig


    Live life limitless.

    Oew, dit had ik echt niet verw8 :O
    Toch mensen die een beetje redelijk zijn


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik bwen het met je eens, het moet stoppen. muzike maken..is wat je doet omdat je der gevoel in zet en doet ..ern wat je mening is..uit het dan ook maar nie met geweld als je geweld geruikt ben je zwak en laf..respecteer elkaar zoo als je bent..wat je ook van die ander vind..


    Some angels have no wings.

    ik ben het helemaal met je eens! ik vind ze zelf niet zo heel erg goed maar hbe zeker wel respect voor ze!


    Love is the world. And that's make my smile.