• :X

    Come on, iedereen zit hier maar te kakken dat de haters moeten stoppen, maar beseffen jullie wel hoe dat jullie bezig zijn??

    Inderdaad, het gaat hier over :

    JB versus TH

    Hen gaan uitschelden, is even laag als een TH hater. Andermans idool gaan uitschelden, gewoon omdat het je smaak niet is. Ik ben geen grote fan van JB, maar ik heb niets tegen hen, gewoon al omdat ik respect voor hen heb.

    Deze 'muziekoorlog' ( ja, ik heb de joepie gelezen ) is vreselijk fout en een domme zet van een dom magazine. Maar jullie gaan er wel allemaal mee in op.

    Ik weet dat ik nu héél veel reacties ga krijgen van : "Kind, hou je bek." Maar ik zeg mijn mening en ik verander niet

    Ik heb gesproken !


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik ben het helemaal met je eens! ik vind ze zelf niet zo heel erg goed maar hbe zeker wel respect voor ze!


    Ik heb nog nooit echt dingen opgezocht van hen que muziek, ma ik vind sos en hold on wel goed klinken. (Y)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    weetje, je hebt wel gelijk hoor, en ja, ik heb die topic van "de joepie" gestart, maar so what?! ik scheld toch niet de JB uit ofwel soms? ik wil gewoon dat jullie inzien wat het verschil is tussen JB haters en TH haters! TH haters, gaan TH uitschelden (oke nog niet erg) gaan fans uitschelden, beginnen dreigen, maken haatsite's, slaan zelfs fans af, vermoorden fans! :O gaat er dat niet een beetje over? en dan nu de JB haters:
    schelden de wannabe fans van JB uit...nog iets? maken de haters van JB haatsites? dreigen ze fans? sturen ze haatmails naar JB ? slaan ze fans af? nee dus! dàt is het verschil !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Sommige fans gaan gewoon buiten de grenzen. En die fans zullen zelf nooit zien dat ze net zo erg bezig zijn als de haters. Ik denk ook niet dat TH er zelf blij mee zou zijn als hun fans zich massaal tegen JB keren. Begrijp me niet verkeerd; ik vind JB ook niet goed. Maar ik zal ze er niet om gaan haten ofzo. Ik zet gewoon de tv uit als ik hun kop zie >.<


    In de joepie stond ook dat Bill het erg vond dat er zoveel commotie tussen de fans van JB en TH zijn. Dus... Ook Bill vind het belachelijk

    Ik heb een engeltje aan mijn zijde (A)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik ben nu ook niet echt een jb fan mr ik gaa ze ook niet zitten afbreken, zij doen ook maar hun best eh!
    dus je hebt gelijk (voor 100%)
    maar als je nu zo van die dingen gaat maken (topics, mails nr joepie en zoo) dan krijgen zij hun zin
    ik bedoel als tmf nu zielig wilt doen en th haten is dat tog hun probleem, als joepie zielig wilt doen en de fans tegen elkaar opzetten is dat toch hun probleem, wij hebben daar toch geen last van! verspil er gewoon je tijd niet aan! zij moeten verkopen en kijkcijfers halen, that's it!
    en haten daar los je niets mee op, je gaat tog niemand doodwensen omdat die niet de muziek maakt of niet zegt wat jij wilt, op wat slaat dat nu?!!


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    ik vind dat iedereen ze eigen mening mag hebben ik heb ook een eigen groepshyves gemaakt over wat ik van haters vind. ik vind namelijk dat iedereen ze mening mag uiten! niet iedereen is het zelfde en iedereen heeft zijn eigen styl en eigen smaak . dus mensen moeten dat van elkaar respecteren!
    zo dat was mijn mening

    hebben wij de joepie geschreve dan?

    weetje, je hebt wel gelijk hoor, en ja, ik heb die topic van "de joepie" gestart, maar so what?! ik scheld toch niet de JB uit ofwel soms? ik wil gewoon dat jullie inzien wat het verschil is tussen JB haters en TH haters! TH haters, gaan TH uitschelden (oke nog niet erg) gaan fans uitschelden, beginnen dreigen, maken haatsite's, slaan zelfs fans af, vermoorden fans! :O gaat er dat niet een beetje over? en dan nu de JB haters:
    schelden de wannabe fans van JB uit...nog iets? maken de haters van JB haatsites? dreigen ze fans? sturen ze haatmails naar JB ? slaan ze fans af? nee dus! dàt is het verschil !


    k had het niet op jou bedoeld hoor ;) maar ik bedoel gwn, alle fans vinden het niet leuk dat mensen TH uitschelden, maar ondertussen doen ze hetzelfde met JB

    en dat met die haatsite's, wie weet zijn er al wel die dat hebben gedaan, dat weet je nooit. Ik vind gewoon dat iedrn respect vr elkaars smaak moet opbrengen.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    hebben wij de joepie geschreve dan?


    nee, maar als je kijkt naar de reacties op andere topics over JB, vind k ook wel dat dat erover gaat hoor :X


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ahu.

    jb is gwn shit.

    :')
    TH is zelf doorgebroke hier.
    JB geniet gewoon mee van het Hannah Montana succes ><
    en TMF gaat er nog verder over dan Joepie ze.

    bill is niet gay -.-

    ahu.

    jb is gwn shit.

    :')
    TH is zelf doorgebroke hier.
    JB geniet gewoon mee van het Hannah Montana succes ><
    en TMF gaat er nog verder over dan Joepie ze.

    bill is niet gay -.-

    groot gelijk! en zelfs al is hum gay....so what?! en idd. tmf gaat er nog verder over! die suckt gewoon!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    groot gelijk! en zelfs al is hum gay....so what?! en idd. tmf gaat er nog verder over! die suckt gewoon!


    als bill homo is [of een meisje] word ik echt zóoo fan van m.
    dat zou ik echt lief vinden :3

    ahu.

    jb is gwn shit.

    :')
    TH is zelf doorgebroke hier.
    JB geniet gewoon mee van het Hannah Montana succes ><
    en TMF gaat er nog verder over dan Joepie ze.

    bill is niet gay -.-


    maar ik heb het niet over de joepie, maar hou dat sommige mensen reageren over JB

    bv op een andere topic zei iemand iets over die hannah die iets slecht over TH gezegd heeft. Ze waren al bezig om haar te kille -_-'

    maaar ondertussen zijn ze even smerig bezig als die hannah hoor


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik ben een grote fan van TH en ik mag de JB's gewoon niet. Mijn smaak niet. Punt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    welke hannah? XD

    ik heb ht al gezegd.;, jb zijn sukkols,
    TH is zelf doorgebroke hier.

    JB geniet gewoon mee van het Hannah Montana succes ><


    denk daar maar es over na :')

    dikke vette profiteurs zijn het n_n

    (...)

    maar ik heb het niet over de joepie, maar hou dat sommige mensen reageren over JB

    bv op een andere topic zei iemand iets over die hannah die iets slecht over TH gezegd heeft. Ze waren al bezig om haar te kille -_-'

    maaar ondertussen zijn ze even smerig bezig als die hannah hoor

    werkelijk? gaan wij echt dat openlijk in de joepie gaan zetten? nee dus! als zij al gaat beslissen wie het wel en niet verdient om beroemd te zijn....goed bezig dan za! ahum * sarcastisch gezicht* en wij killen haar niet echt, wij zeggen dat maar, tégen andere "haters", die hannah en haar hatersvriendjes, hebben ooit al eens echt een fan vermoord! dat gaat er pas over!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!