• Heey Lieferds<3!

    Waarom maken jullie geen serie's als ze niet over TH gaan x'D Heb ik eindelijk iets orgineels verzonnen maken jullie hem niet omdat TH er niet in voorkomt :'D En ik heb super veel ideeën voor mijn nieuwe serie maar niemand maakt hem... Dus willen jullie hem alsjeblieft maken?;

    Titel;

    °This is who I am, and I'm not gonna change myself for you°

    Uitleg;
    Ik ren in paniek terug het oude huis in, waarom doen ze zo? Wat heb ik hun ooit aan gedaan? Ik hoor de mensen buiten nog wat roepen, maar ik kan het niet goed verstaan, omdat mijn hart bonkt als een gek. Ik laat mezelf langzaam tegen de deur naar beneden glijden, en probeer mijn hart weer op een normaal tempo te krijgen... Ik adem in en uit, om mijn hart weer op peil te krijgen, een vraag die de hele tijd door mijn hoofd spookt; Wat heb ik ze ooit aan gedaan? Langzaam sta ik weer op en loop naar het raam.. En sluit langzaam de gordijnen, nog steeds staat daar een kwade menigte.. Wat heb ik ooit gedaan om ze zo kwaad te krijgen?

    Aantal delen;
    Tot nu toe 1 maar ik ben aan deel 2 bezig x'D

    Als je hem maakt plsaats dan ook een reactie bitte!

    Bye! Love you all!<3

    Ik maak hem en hy is sppr goed

    DUS AL DIE BITCHES HIER OP QUIZLET JE MOET HEM EGT PROBEREN HY IS PRAGTIG GESGREVEN EN IK BEN ER CKER VN DAT ZE ER HEEL VEEL TYD HEEFT INGESTOKEN

    dus willen jullie is eff heel lief zyn en hem maken ??


    A. ikmisje.

    Ik maak hem en hy is sppr goed

    DUS AL DIE BITCHES HIER OP QUIZLET JE MOET HEM EGT PROBEREN HY IS PRAGTIG GESGREVEN EN IK BEN ER CKER VN DAT ZE ER HEEL VEEL TYD HEEFT INGESTOKEN

    dus willen jullie is eff heel lief zyn en hem maken ??


    Dankjee lieverd!<3

    No one?

    C'mon people, be nice!!

    Dus daarom wordt mijn serie zo slecht gemaakt. Er zit geen TH in!
    Ik ben ook niet van plan om ze er nog in te schrijven. Bad Luck, Bitches! (cat)


    Bored.

    Dus daarom wordt mijn serie zo slecht gemaakt. Er zit geen TH in!
    Ik ben ook niet van plan om ze er nog in te schrijven. Bad Luck, Bitches! (cat)


    Ja alleen omdat Th er niet in zit doen ze hem niet! Echt kut! En jammer dat je niet meer verder gaat!

    Ik maak wel gwn quizen als ze niet over TH gaan.
    Ik had gwn nog nooit van die van jouw gehoord:P
    Maar ik wil hem best is probren:)

    Ik maak wel gwn quizen als ze niet over TH gaan.
    Ik had gwn nog nooit van die van jouw gehoord:P
    Maar ik wil hem best is probren:)


    Dankjee! Je bent een schat <3!

    (...)

    Ja alleen omdat Th er niet in zit doen ze hem niet! Echt kut! En jammer dat je niet meer verder gaat!

    Ik ga nog wel verder. Ik ga TH er alleen niet inproppen (cat)


    Bored.

    Ik zal kijken (A)
    Maar als je mijn profiel ziet begrijp je vast wel dat je niet de enige bent die dat vraagt!
    60 mails per dag :O
    En dan willen mijn ouders me ook nog een computerverbod geven >.<"
    Maar ik kijk wat ik kan doen voor je ;)
    xx.


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    Meer? :$

    ik heb hem net gelezen egt supa goed

    zo goed dat er geen th in voor hoeft te komen(Y)(Y)(Y)(Y)

    ik heb hem net gelezen egt supa goed

    zo goed dat er geen th in voor hoeft te komen(Y)(Y)(Y)(Y)


    Dankje! En bedankt voor je reactie (H)

    Nog meer mensen die zo lief zijn? :$

    Niemand?