• Hey,

    ik zou graag via de computer willen tekenen en niet met paint XD en ik vraag me af welke goede software je kan gebruiken hiervoor?


    FireFlies Above My Head

    Ehm, haha ik ken alleen paint. Vind je paint niet fijn? Ik heb namelijk de nieuwste en die is veeel fijner

    Echt goeie kosten altijd echt geld. Pain pro vind ik zelf wel goed.

    Storyinme schreef:
    Echt goeie kosten altijd echt geld. Pain pro vind ik zelf wel goed.


    Heeft da zo ook dat je zo erover kan kleuren zonder de huidige lijnen verdwijnen?


    FireFlies Above My Head

    Zavana schreef:
    Ehm, haha ik ken alleen paint. Vind je paint niet fijn? Ik heb namelijk de nieuwste en die is veeel fijner


    "Ignite, my love. Ignite."

    Photoshop CS of zonder illegaal te zijn Photofiltre?

    Paint Pro werkt heel fijn. Ik weet alleen niet of hij duur is...


    Life is like music, everyone hits a bad note, and when you do, you just gotta keep playing'

    Ik zou zeggen ga naar sumopaint.com die site is echt goed en het is gewoon gratis :Y)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Photoshop CS5

    Je weet vast wel een manier om die gratis te kunnen verkrijgen.

    Photoshop CS
    Goed zoeken bij google of op youtube en dan kun je zeker een gratis versie vinden;)
    youtube is op zich wel fijn als het om dit soort dingen gaat omdat er ook vaak uitgelegd wordt hoe je het moet installeren


    The time you enjoy wasting is not wasted time.

    Geen idee,
    geen verstand van computers, ik weet geeneens wat een software nou precies is(nerd)


    Me so good.

    photoshop, mocht je hulp nodig hebben daarmee om het te krijgen pb je maar ;) ben er behoorlijk pro in :Y) (ben zelf erg actief in die wereldje geweest :P)

    Maar wat ook heel fijn is: manga studio EX 4, google maar :)
    die doet ook layers, maar daar heb je sneller vloeiendere lijnen mee als je gewoon met de hand tekent, dan kan je schetsen en dan op een nieuwe layer met mooi vloeiende lijne overtrekken :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Photoshop CS4 is wel goed ja.
    Maar Paint tool Sai vind ik veel beter ^^


    Leave me as I am.

    Photoshop CS4/5


    No growth of the heart is ever a waste

    Photoshop of SAI. Painttool SAI is een beetje tussen Paint en Photoshop in en heel vriendelijk in gebruik


    ars moriendi