• [RPG] Zweinstein ~ The next generation 1



    Hallo,
    Ik wil dus een meespeelverhaal beginnen over de kinderen van Harry Potter. Maar het gaat wel iets anders zijn dan de normale RPG’s. Het begint als een RPG dus gewoon in dit topic maar ik ga alles in een story schrijven. Jullie namen komen er natuurlijk bij!

    Jullie schrijven allemaal in Hij/zij-vorm en ik verleden tijd James liep het lokaal binnen. zo dus. Jullie mogen meerdere rollen nemen maar zorg er wel voor dat je dan genoeg online bent om verder te schrijven.

    De rollen en hun beschrijvingen zet ik in het eerste hoofdstuk van de story, met jullie namen. Zodat jullie misschien ook kunnen overleggen ofzo.

    Hou het verhaal normaal. Ga ze niet opeens elkaar laten uitmoorden enzo want dat doen ze niet.
    Even voor de duidelijkheid de stambomen zodat jullie weten wie er allemaal is. Klik op de naam die je wilt voor een beetje meer uitleg. RESPECTEER DE UITLEG DIE ER STAAT! Ik wil verder gaan op het verhaal van JK Rowling dus verander het niet!
    Stamboom Potter
    Stamboom Wemel
    Stamboom Malfidus
    James, Albus, Rose en Scorpius zitten in het 7de jaar
    Lily en hugo zitten in het 6de jaar
    in welke jaren de rest zit vind je normaal op wikipedia (linken hierboven)

    Voor de rest, hier is de link naar de story waar het verhaal inkomt, ik hoop dat jullie je nu massaal gaan inschrijven voor dit verhaal!
    Het verhaal begint als ik genoeg rollen heb.. ik zal het eerste stukje wel schrijven

    Rollen waar een naam achter staat is bezet.
    Lily Loena Potter (15): Amused
    James Sirius Potter (18): Amused
    Albus Severus Potter (17): Elements

    Victoire Wemel (24): afgestudeerd, gaat dus niet
    Domenique Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 21): afgestudeerd, gaat dus niet
    Louis Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 19): afgestudeerd, gaat dus niet

    Molly Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 22): afgestudeerd, gaat dus niet
    Lucy Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 20): afgestudeerd, gaat dus niet

    Fred Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 17):
    Roxanne Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 15): Wbitch

    Roos Wemel (17): Quarterback
    Hugo Wemel (15): unrealistic

    Scorpius Hyperion Malfidus (17): Jipster

    Ted Lupos (25): afgestudeerd, gaat dus niet

    Riven Renaldson (16): Elements
    Wraith Kingston (17): HolyDiver
    June May April Longbottem (16): xSnoepjex
    Daphne Harriette Dursley (15): Phone
    Abigail: x7UP


    andere rollen mag natuurlijk ook!

    Naam
    achternaam
    leeftijd
    jaar
    afdeling
    toverstok
    uiterlijk (+foto of tekening, geen modellen, niet iedereen is perfect!)
    karakter
    ouders
    extra


    edit: ik heb de leeftijden erbij gezet, het verhaal speelt zich af in 2023 dus ze zijn al oud!
    de afgestudeerd-gaat-dus-niet-rollen kunnen wel gebruikt worden in brieven of vakanties!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 16:48 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik wil Albus! En ik maak nog een nieuwe rol aan!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Ik wil Albus! En ik maak nog een nieuwe rol aan!

    je staat erbij! :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Naam: Riven
    achternaan: Renaldson
    leeftijd: 16
    jaar: 6
    afdeling: Griffoendor
    toverstok: 23,5 cm wilgenhout met als kern de veer van een hippogrief
    uiterlijk:Riven
    karakter: Riven is een dromer en houd ervan om op een rustig plekje te zitten en na te denken. Maar natuurlijk is ze ook dol op haar vrienden en houd ze ervan om leuke dingen met ze te doen. Riven is goede vrienden met Lily en ze kan ook goed overweg met de rest van haar familie. Riven is ook erg romantisch en houd haar ogen goed open in de hoop dat ze haar droomprins binnenkort tegen zou komen. Ze leest in plaats van schoolboeken veel romans. Riven is verder erg moedig en als het erop aankomt heeft ze de kracht om te vechten. Vluchten zou ze nooit doen, diep van binnen houd ze ook wel van avonturen.
    ouders: De ouders van Riven zijn dreuzels. Ze heten Yuna en Tobias Renaldson
    extra: -

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 0:44 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    @ Elements, de link niet. kan je hem aanpassen?

    Naam: Lily Loena Potter
    leeftijd: 15, word 16 op 15 september
    jaar: 6
    afdeling: Griffoendor
    toverstok: 28 cm, hout van een beuk, buigbaar, kern drakenbloed
    uiterlijk: klik
    karakter: Lily is een vriendelijk, open meisje. Ze kan met iedereen goed opschieten en is daarom ook erg geliefd. Ze heeft veel vrienden en haar beste vriend is Scorpius. Lily is een goede student en ze let altijd goed op tijdens de les. Ze staat dan ook goed bij de meeste leraren.
    ouders: Harry Potter & Ginny Wemel
    extra: Lily is klassenoudste.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 10:35 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik weet hoe ik een link in een woord kan zetten... Als je het even uitlegt?
    Of bedoel je dat hij niet werkt! Wacht heb een andere gepakt, misschien kwam het omdat ik in mijn album zat ofzo!

    Ojaa zal er ook even eentje voor Albus maken.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 0:25 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Ik weet hoe ik een link in een woord kan zetten... Als je het even uitlegt?
    Of bedoel je dat hij niet werkt! Wacht heb een andere gepakt, misschien kwam het omdat ik in mijn album zat ofzo!

    Ojaa zal er ook even eentje voor Albus maken.

    [ url=hier de link]klik[ /url] zonder de spaties, snap je?
    ja is goed!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Haha supermakkelijk! Nou het is gelukt hoor!


    Naam: Albus Severus
    achternaam: Potter
    leeftijd: 17
    jaar: 7e
    afdeling: Griffoendor
    toverstok: 27 cm, beukenhout, drakenbloed.
    uiterlijk Albusmaar hij is geen zwad!
    karakter: Albus is een rustige jongen die zich af en toe wel op de kop laat zitten door James. Hij is erg vriendelijk en zachtaardig. Er zijn niet echt mensen die problemen met hem hebben omdat hij niet tot last is. Hij houd wel net als zijn vader van avonturen
    ouders: Ginny Molly Wemel en Harry Potter
    extra


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Jaah! Ik wil Scorpius(H)(H)

    Naam: Scorpius Hyperion
    Achternaam: Malfidus
    Leeftijd: 17
    Jaar: 7
    afdeling: Griffoendor
    toverstok: Iepenhout, 34 cm, redelijk buigzaam, Drakenhartbloed
    uiterlijk: Klik
    karakter: Scorpius is, ondanks zijn afkomst, een echte Griffoendor. Hij is erg aardig, en echt zo'n persoon waarmee je beslist bevriend wilt zijn. Hij houdt erg van Zwerkbal, en is Jager. Zijn beste vriendin is Lily Potter, waar zijn ouders het niet mee eens zijn.
    Erg goed met de rest van de Potters is hij niet bevriend. Albus maakt hem niet veel uit, maar James probeert hij zoveel mogelijk te ontwijken.
    Scorpius is erg slim, en hoeft niet veel te doen voor hoge cijfers. Niemand heeft echt een hekel aan hem, op één uitzondering na, James.
    ouders: Draco Malfidus en Astoria Goedleers
    extra: Draco en Scorpius zijn als water en vuur, en daarom beschouwt hij de Potters als zijn "familie", hoewel Harry het daar niet mee eens is.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 14:16 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jipster schreef:
    Jaah! Ik wil Scorpius(H)(H)

    Naam: Scorpius Hyperion
    Achternaam: Malfidus
    Leeftijd: 17
    Jaar: 7
    afdeling: Zwadderich
    toverstok: Iepenhout, 34 cm, redelijk buigzaam, Drakenhartbloed
    uiterlijk: Klik
    karakter: Ondanks zijn indeling bij Zwadderich, en zijn ouders en grootouders is Scorpius open en warm. Hij best gevoelig, in de zin dat hij het meestal wel weet als er iets is.
    Dat betekend niet dat andere Zwadderaars hem daarom niet mogen. Hij is de persoon die je niet kan haten.
    ouders: Draco Malfidus(H) en Astoria Goedleers
    extra: Beste vriend van Lily Potter

    Jipster, kijk eens in de van scorpius bij de uitleg er staat dit;
    Scorpius Hyperion Malfidus is de zoon van Draco en Astoria. Hij wordt in de epiloog van het zevende boek genoemd, als hij naar Zweinstein gaat. Het is nu bekend dat Scorpuis een klasgenoot was van Albus Potter en Roos Wemel dat betekent dat hij was ingedeeld bij Griffoendor terwijl zijn ouders in hun tijd op Zweinstein waren ingedeeld in Zwadderich
    dus hij zit verkeerd (A), zou je het willen veranderen? maar je krijgt de rol zowiezo!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Naam: Roos
    achternaam: Wemel
    leeftijd: Zeventien
    jaar: Zevende
    afdeling: Gryffindor
    toverstok: 22 1/4 Centimeter, eikenhout, gevuld met een Hyppogriefveer
    uiterlijk: Roos
    karakter: Als je Roos tegen zou komen, zou je denken dat het een nietsnuttigge aanstelster is. Ze is ook soms weleens een nietsnut, ze hangt vaak wat rond en met haar nonchalant blik kan ze overkomen alsof de wereld haar niks uit kan maken. Maar eigenlijk is ze zeer intelligent. Haar kennis ligt vaak verder dan die van vele leerlingen. Ze leert erg snel en ze is ook erg leergierig, omdat ze altijd deel van iets uit wil maken. Ze wil graag nieuwe vrienden maken, en ze accepteert mensen erg snel. Ze is een van de vrolijkste meisjes die je je voor kan stellen, ze is heerlijk om naar te luisteren omdat haar stem erg fijn en rustig vertelt. Haar lach daarintegen is erg aanstekelijk en ze ziet ook graag mensen lachen. Ze kan het ook goed vinden met jongens, omdat ze een erg nonchalante en grappige instelling heeft. Helaas is ze niet iemand die een geheim kan houden, want ze praat graag. Meestal floept ze iets eruit zonder het zelf door te hebben, en dat vaak tegen de verkeerde mensen. Zo weet de hele school het binnen één uur, en krijgt zij er de schuld van. Mensen zijn nooit echt bang geweest van Santana, omdat ze weten dat ze nooit iets doet. Ze is namelijk te goed voor de wereld. Ze laat mensen vaak voor, ze helpt iedereen en ze offert zich vaak op. Mensen roddelen daarom vaak over haar en verzinnen dingen die nooit waar zouden kunnen zijn. Er is niemand die haar volledig kent, omdat ze zich bij ieder weer anders voor doet. Het is nooit dat ze zich helemaal anders voor doet, omdat ze onzeker is, maar omdat ze gewoon vaak in een andere stemming is. Ze heeft namelijk snelle stemmingswisselingen, en dat loopt niet altijd op iets goeds uit. Ze kan het ene moment vrolijk en lief zijn terwijl ze het andere moment de betweter en de slimmerik uithangt. Ze is sowieso ook een slijmbal bij de leraren, door haar praktijk opdracht sneller in te leveren dan iedereen en vooraan te zitten bij elke les. Ze is iemand die buiten de lessen mensen wel plaagt, propjes naar leerlingen gooit en dan vooral gemikt op eerste jaars. Maar tijdens de les lijkt er wat bij haar te veranderen, waardoor ze ineens een heiligboontje is. Iets wat de meeste mensen niet erg leuk vinden, aangezien ze dan erg boos kan worden als ze zich aan je irriteert.
    ouders: Ron Weasley en Hermione Granger
    extra: /


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    Naam: Roos
    achternaam: Wemel

    je staat erbij!
    Mensen zijn nooit echt bang geweest van Santana, omdat ze weten dat ze nooit iets doet.

    dat zal Roos moeten zijn zeker?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 10:24 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    dat zal Roos moeten zijn zeker?


    Ja, het is een gekopieerde tekst. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    (...)

    Ja, het is een gekopieerde tekst. (:

    Ik dacht dat wel, ik had de tekst nog al eens gelezen :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Jipster, kijk eens in de van scorpius bij de uitleg er staat dit;
    Scorpius Hyperion Malfidus is de zoon van Draco en Astoria. Hij wordt in de epiloog van het zevende boek genoemd, als hij naar Zweinstein gaat. Het is nu bekend dat Scorpuis een klasgenoot was van Albus Potter en Roos Wemel dat betekent dat hij was ingedeeld bij Griffoendor terwijl zijn ouders in hun tijd op Zweinstein waren ingedeeld in Zwadderich
    dus hij zit verkeerd (A), zou je het willen veranderen? maar je krijgt de rol zowiezo!


    Huh, maar zwadderich en grifoendor komen toch bij elkaar in de klas?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil roxanne zijn!


    "Ignite, my love. Ignite."