• [RPG] Zweinstein ~ The next generation 1



    Hallo,
    Ik wil dus een meespeelverhaal beginnen over de kinderen van Harry Potter. Maar het gaat wel iets anders zijn dan de normale RPG’s. Het begint als een RPG dus gewoon in dit topic maar ik ga alles in een story schrijven. Jullie namen komen er natuurlijk bij!

    Jullie schrijven allemaal in Hij/zij-vorm en ik verleden tijd James liep het lokaal binnen. zo dus. Jullie mogen meerdere rollen nemen maar zorg er wel voor dat je dan genoeg online bent om verder te schrijven.

    De rollen en hun beschrijvingen zet ik in het eerste hoofdstuk van de story, met jullie namen. Zodat jullie misschien ook kunnen overleggen ofzo.

    Hou het verhaal normaal. Ga ze niet opeens elkaar laten uitmoorden enzo want dat doen ze niet.
    Even voor de duidelijkheid de stambomen zodat jullie weten wie er allemaal is. Klik op de naam die je wilt voor een beetje meer uitleg. RESPECTEER DE UITLEG DIE ER STAAT! Ik wil verder gaan op het verhaal van JK Rowling dus verander het niet!
    Stamboom Potter
    Stamboom Wemel
    Stamboom Malfidus
    James, Albus, Rose en Scorpius zitten in het 7de jaar
    Lily en hugo zitten in het 6de jaar
    in welke jaren de rest zit vind je normaal op wikipedia (linken hierboven)

    Voor de rest, hier is de link naar de story waar het verhaal inkomt, ik hoop dat jullie je nu massaal gaan inschrijven voor dit verhaal!
    Het verhaal begint als ik genoeg rollen heb.. ik zal het eerste stukje wel schrijven

    Rollen waar een naam achter staat is bezet.
    Lily Loena Potter (15): Amused
    James Sirius Potter (18): Amused
    Albus Severus Potter (17): Elements

    Victoire Wemel (24): afgestudeerd, gaat dus niet
    Domenique Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 21): afgestudeerd, gaat dus niet
    Louis Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 19): afgestudeerd, gaat dus niet

    Molly Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 22): afgestudeerd, gaat dus niet
    Lucy Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 20): afgestudeerd, gaat dus niet

    Fred Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 17):
    Roxanne Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 15): Wbitch

    Roos Wemel (17): Quarterback
    Hugo Wemel (15): unrealistic

    Scorpius Hyperion Malfidus (17): Jipster

    Ted Lupos (25): afgestudeerd, gaat dus niet

    Riven Renaldson (16): Elements
    Wraith Kingston (17): HolyDiver
    June May April Longbottem (16): xSnoepjex
    Daphne Harriette Dursley (15): Phone
    Abigail: x7UP


    andere rollen mag natuurlijk ook!

    Naam
    achternaam
    leeftijd
    jaar
    afdeling
    toverstok
    uiterlijk (+foto of tekening, geen modellen, niet iedereen is perfect!)
    karakter
    ouders
    extra


    edit: ik heb de leeftijden erbij gezet, het verhaal speelt zich af in 2023 dus ze zijn al oud!
    de afgestudeerd-gaat-dus-niet-rollen kunnen wel gebruikt worden in brieven of vakanties!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 16:48 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Huh, maar zwadderich en grifoendor komen toch bij elkaar in de klas?

    Ahja maar ik denk dat ze bedoelen dat scorpius altijd in hun klas zit en dus bij griffoendor hoort?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    WBitch schreef:
    Ik wil roxanne zijn!

    Okee, vul de rol maar in dan zet ik je erbij!

    Jipster/PrincesSnape..
    op een andere site staat dit: seeker on the Slytherin Quidditch Team in his second year
    dus okee, hij zit in zwadderich


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    -

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 12:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    shit ik drutke perongeluk op verzenden. ik maka hej nu af


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    shit ik drutke perongeluk op verzenden. ik maka hej nu af

    Maakt niet uit,
    maar de link werkt niet. en kledingsstijl moet niet want ze dragen toch altijd hun gewaad. :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Naam: Roxanne
    achternaam: Wemel
    leeftijd: 15
    jaar: 5e
    afdeling griffoendor
    toverstok: 19cm met een veer van een feniks
    uiterlijk (+foto of tekening, geen modellen, niet iedereen is perfect!) roxanne heeft lang blond haar en bijzondere paarsachtige ogen. Ze heeft meestal nagellak op of anders nepnagels. Ze draagt meestal alleen mascara en oogpotlood, Ze heeft meestal een spijkerbroek aan met een t-shirt en in de zomer af en toe een rokje. Ze heeft bijna altijd sneakers aan en in de winter meestal laarzen en in de zomer balarina's en slippers aan. Ze ook best klein voor haar leeftijd
    karakter: Roxanne is spontaan en je kunt met haar lachen. Ze heeft de humor van haar vader. Roxanne is niet de slimste maar is ook niet dom ookal leuk ze dat wel omdat ze meestal domme op merkingen maakt. Roxanne is nog al burtaal en zegt altijd haar uitgesproken mening. Daarom jaagt ze meestal de
    zwadderaars de kast op. Roxanne kan vreselijk bijdehand zijn en trekt meestal haar eigen plan. Ze kan af en toe bitchie over komen maar stiekem is ze heel gevoelig. Ze houd vanhaar vriendinnen en haar vrienden. Ze kan het goed vinden met bijna alle jongens van griffoendor. Ze houd van zwerkbal en ze is zoeker van griffoendor(als dat niet kan dan ebn ik wel iets anders). Ze is sociaal en maak met iedereen praatje. Daarom kent iedereen haar ook al kent ze er vele niet van.
    extra Roxanne kan het goed vinden met haar broer. en met Lilly en eigenlijk iedereen van griffoendor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amused schreef:
    (...)
    Maakt niet uit,
    maar de link werkt niet. en kledingsstijl moet niet want ze dragen toch altijd hun gewaad. :)


    Niet altijd :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amused schreef:
    (...)
    Maakt niet uit,
    maar de link werkt niet. en kledingsstijl moet niet want ze dragen toch altijd hun gewaad. :)


    en anders haal je dat maar weg
    -is blond xD-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Wraith
    Achternaam: Kingston
    leeftijd: 17
    jaar: 7
    afdeling: Zwadderich
    toverstok: 26 centimeter, ebben, drakenbloed.
    uiterlijk (+foto of tekening, geen modellen, niet iedereen is perfect!): Wraith. Ongeveer 1.90 lang, maar door zijn loop springt hij niet echt uit de massa. Tot hij je aankijkt, en je zijn scherpe blik door je heen voelt gaan.
    Is hij niet in schooluniform gekleed dat draagt hij zwarte shirts, een camo of zwarte spijkerbroek, kisten en een lange leren jas.
    karakter: Wraith is geen lievertje, maar hij is zeker niet te beschrijven als een ettertje. Nee, Wraith gaat verder. Hij is de kilte zelf. Hij is niet erg spraakzaam, maar de dingen die hij zegt zijn altijd raak. Als vondeling heeft hij het jarenlang in zijn eentje moeten rooien - dat is in zijn schooltijd tot nu toe nog weinig veranderd. Opgegroeid als misdadiger, op school wordt hij enkel getemd. Maar lang zal dit niet meer duren. Een moordenaar? Niet direct. Dat zal nog een aantal jaar duren, maar iemand die in de weg staat zal dit zeker te weten komen.
    Echter, Wraith heeft wel een hart en is nog steeds een mens. Zijn beestachtige voorkomen en handelingen zijn slechts een masker voor wat zich er achter bevindt. Wie het presteert om hem zo ver te krijgen dat hij iemand toelaat in zijn leven, heeft aan hem een loyale vriend. Maar sta je hem tegen; wee je gebeente.
    ouders: Wraith kent zijn ouders niet, hij is te vondeling gelegd. Hij roept altijd dat hijzelf een volbloed is, echter, hij is de enige die weet dat dit misschien niet waar kan zijn.
    extra: -

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 14:46 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    HolyDiver schreef:

    je staat erbij


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Naam: June May April
    achternaam: Longbottem
    leeftijd: 16
    jaar: 6
    afdeling: Gryffindor Ravenclaw
    toverstok:17 cm, eik, kern bloed van een hert
    uiterlijk (+foto of tekening, geen modellen, niet iedereen is perfect!)
    June
    June is een transformagier en heeft haar haar het liefst oranje, omdat dat haar lievelingskleur is, ze heeft bruine ogen en is 1.55m.
    karakter: Klunzig, net als haar vader, Nevill die ook op Hogwarts lesgeeft, Lief voor haar vriendinnen, mysterieus net als haar moeder Luna, Hyperactief.
    ouders: Nevill Longbottem & Luna LoveGood
    extra: /

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 18:50 ]


    Me so good.

    Willen ook er ook mensen rollen nemen niet in griffoendor=?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Naam: Hugo
    achternaam: Wemel
    leeftijd: Vijftien
    jaar: Zesde -las ik-
    afdeling: Gryffindor
    toverstok: 23,8 Centimeter, Esdoorn & Haar van een Terzieler.
    uiterlijk: Klik
    karakter: Hugo is een kopie van zijn vader: Speels, goedlachs en laat alles rond slingeren. Hij heeft altijd een groep vrienden rond hem heen, maar hij kan ook voor zichzelf opkomen! Als hij wil kan hij hele goeie punten behalen, maar dan moet z'n zus hem een beetje pushen. Oh, en hij maakt wél vaak ruzie met z'n zus, maar toch is ze z'n grote voorbeeld!
    ouders: Ron Weasley en Hermione Granger


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Amused schreef:
    Willen ook er ook mensen rollen nemen niet in griffoendor=?

    O, ik wist neit dat er al zoveel daar waren, doe die van mij maar in Ravenclaw?


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    O, ik wist neit dat er al zoveel daar waren, doe die van mij maar in Ravenclaw?

    Oke, wil je het aanpassen in je rol?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn