• Staat dit hier goed? :x



    Hallo! Zojuist heb ik bovenstaand filmpje bekeken, en aawww. :3 Mijn hart smelt, haha. Vandaar dat het me wel leuk leek om met jullie te delen. Want wie houdt er nu niet van mooie gebeurtenissen? Er zijn wel mooie dingen gaande op de wereld. Niet iedereen is slecht. <3

    Heb jij ook iets moois meegemaakt? Deel je verhaal met ons, want positiviteit is iets wat de wereld geloof ik wel kan gebruiken.




    And remember: You're worth it. <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Awh, it's cute! <3


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb echt gejankt bij het verhaal.over de hond die andere dieren redden! I'm such a softy for animal love :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn vrienden zeggen altijd dat ik een hart van ijs heb maar hier had ik toch ook wat tranen staan.

    Zelf geen mooi verhaal maar ik was gisteren nog van geluk aan het janken omdat ik me realiseerde dat ik nu, na acht jaar, eindelijk van m'n depressie af ben. En over een weekje word ik 20 :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik weende bij de zwerver die de muntjes gaf. Echt een heel mooi filmpje!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het is zeker een mooi filmpje. ^^


    Spotgaai schreef:
    Mijn vrienden zeggen altijd dat ik een hart van ijs heb maar hier had ik toch ook wat tranen staan.

    Zelf geen mooi verhaal maar ik was gisteren nog van geluk aan het janken omdat ik me realiseerde dat ik nu, na acht jaar, eindelijk van m'n depressie af ben. En over een weekje word ik 20 :]


    Naahw, daar mag je inderdaad heel trots op zijn! Zelf vecht ik er nog iedere dag tegen, haha. But I'm proud of you! En daarnaast natuurlijk ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag! <3


    Smile. You're beautiful. <3