• Binnenkort willen we op Quizlet ook columns zetten. Daarvoor zijn we op zoek naar columnisten (Y)

    Wat is precies een column?
    Wikipedia

    Hoevaak moet ik een column schrijven?
    Ongeveer 1 keer per week.

    Vind je het leuk om te schrijven en om je schrijfsels met anderen te delen
    schrijf een proefcolumn en meld je aan als columnist.




    Even wat vragen beantwoorden:

    - Een keer per 2 weken is ook goed hoor. Maar het moet niet worden dat je 1 keer wat schrijft en vervolgens niet meer.

    - Columnisten krijgen helaas geen eigen kleurtje. Ze zijn ook geen onderdeel van de Q-crew. Uiteraard komt het wel op je profiel te staan dat je columnist bent en er komt een overzicht met alle columnisten.

    - Alleen de proefcolumn heeft een vast onderwerp om over te schrijven. Als je eenmaal columnist bent mag je schrijven waarover je maar wilt.

    - Inschrijven kan tot donderdag 20 januari (Y)

    Update 21 jan
    Inschrijving is gesloten. Uitslag volgt 28 januari!

    Topic; Columnisten bekend!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 10:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2011 - 21:10 ]


    Dit is mijn signature...

    Super tof! Ik ga me aanmelden ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dus columns zijn bijvoorbeeld. "Ik vind dat goede voornemens leuk zijn, maar niet iedereen houdt zich aan zijn voornemens. Ik maak geen voornemens.", zoiets?


    We love because he loved us first - John 4:19

    PARAM0RE schreef:
    Dus columns zijn bijvoorbeeld. "Ik vind dat goede voornemens leuk zijn, maar niet iedereen houdt zich aan zijn voornemens. Ik maak geen voornemens.", zoiets?

    Nee, columns zijn stukjes tekst van rond de 500 worden.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Nee, columns zijn stukjes tekst van rond de 500 worden.


    Haha oké. Maar dus je moet je eigen mening zeggen over een bepaald onderwerp, wat je ervan vindt?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Oh, zo jammer dat ik daar nu de tijd niet voor heb! :(
    Ik wil dat later als echt (bij)beroep doen en het leek me een goede 'oefening', maar ik heb het al druk met mijn stories, en volgende week begint school ook weer...
    Hoelang blijft éénzelfde collumnist aangenomen?
    Krijgen die trouwens ook een kleurtje? Want dan ben ik benieuwd welk kleurtje. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Wel ik zou dat wel zien zitten, alleen heb ik een paar probleempjes.
    Ten eerste: ik zou begot niet weten waarover ik het moet hebben..
    Ten tweede: nou ik weet niet of ik écht wel de tijd ervoor ga hebben, met school enz..


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Volgens mij is het beter om het per maand te doen, want ik denk dat het niet zo makkelijk is om iedere week een nieuw, boeiend onderwerp te vinden waarover je 500 woorden kunt schrijven.
    Het is maar een idee. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat is wel super leuk! Ik ga er nog even over denken. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hingucker schreef:
    Volgens mij is het beter om het per maand te doen, want ik denk dat het niet zo makkelijk is om iedere week een nieuw, boeiend onderwerp te vinden waarover je 500 woorden kunt schrijven.
    Het is maar een idee. (:


    Misschien dat de users kunnen kiezen welk onderwerp per week?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik wil wel meedoen, maar ik ben bang dat ik me er niet aan hou elke week ;x

    Ik heb mijn column af! :D En verstuurd! Ik hoop dat het goed is. Het was wel hartstikke leuk om te doen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mungojellie schreef:
    Ik wil wel meedoen, maar ik ben bang dat ik me er niet aan hou elke week ;x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oe dat is wel heel erg vet :3. Ik denk dat ik maar eens een poging ga wagen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Oe, trouwens. Hoe zit dat dan precies? Krijg je dan een onderwerp toegewezen per week, of mag je daar zelf over bepalen?


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh nice maar geen tijd ondanks dat ik zowat koning kritiek en visie ben. :'D

    Ik zit altijd te mokken over wat er gebeurd in de wereld.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me